Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dus die hengstenhormonen lijken verdwenen. Wel wat heen en weer rennen met de logee maar dat was zowel Piet achter de logee aan als andersom. Ollie negeert het hele circus
, maar wel fijn dat je er weer uit kunt; boodschapjes doen is hier ook een hele tijd een uitje geweest, hahaha, wilde ook geen therapie aan huis, want dan miste ik weer een uitje
.
en zit dus wel een stuk tussen; heb daar niet echt last van; is ook normaal dat ze niet braaf gaan slapen, toch
? Hier niet echt zonnig, hoop morgen wel ivm onze planning.
nee hoor dat gebeurt bij ons ook niet bij logeerpartijen. Alleen zijn we gezegend met een kind wat heel graag en veel slaapt dus eigenlijk is het altijd wel om een uur of 21.30 / 22.00 uur stil over en uit.
)
. Pfff, hopelijk staat het verder herstel niet in de weg.
. Even terugscrollen voor de laatste nieuwtjes!
! Dat was steeds mijn droomwagen, tot ik de De Laat ontdekte
. Nu wachten op die ene buitenkans...
. Ik zie ze liever op de foto dan in het echt
. Hier rond stal ook veel wild: reeën, roofvogels (welk merk weet ik nooit), hazen, eekhoorns etc. Ooievaars zien we veel langs de rivieren.

soms racen ze wel achter elkaar aan, maar dat is wederzijds. Wat een opluchting is het dan voor zo'n pony als ze geen hengst meer zijn, kan hij eindelijk normaal in een groep staan zonder al die 'jaag-en-heers-stress'. Het is wel heel grappig om te zien dat Piet naar Ollie trekt en de logee naar Ber. Klopt wel qua karakters