Ik heb bijgelezen, over blondieproject, over de ponies bij tine die redelijk droog blijven en het dak wat niet meer lekt. Over weer gesloopte hindernissen door het team bij lanouska, over gwin die begint te stuiteren, stoute meid.
Gisteren echt een vreselijke dag. Moest met de fiets naar stal (dik 9 km) hoefsmid om 8u. wei nog gedeeltelijk gemest en gras gevoerd. Toen moest ik optijd thuis (9:30) want om 10:00 had ik afspraak bij de revalidatie. En daarna nog door naar stage.
En uiteraard liep m'n ketting van m'n fiets. Gelukkig pas onderweg vanaf station - stage

Binnenkort ga ik starten met een groepstraject revalidatie (frensie? Is dat wat jij ook deed?) Ik baal ervan, want eigenlijk is het helemaal niet logisch...
heb het al zo druk.. Maargoed. In goede hoop dat het over gaat..En nu gauw ontbijten, zo op de fiets naar stage toe namelijk (12 km)
mijn man vond dat best leuk om te doen...en zo'n braaf dier...maakt niet uit wat je tegenkwam..grote combains...enorme trekkercombinatie's, hele motortoertochten e.d. maakte haar niets uit, geweldig dier..helaas ook wel erg sterk als ze dan eens de andere kant op wilde...deed ze dat met mij gewoon...haha
Maar ik ga toch maar proberen mijn planning te volgen. Zo dus eerst Thabor ohz laten zwemmen in de bak en dan menles met Rembrand.
echt super gaaf
krijg toch wel steeds meer zin in zo'n dingetje, ook een mooie tweewieler, ziet er erg comfortabel uit met al die vering.
hopelijk schiet je er wat mee op met de revalidatie.
, want ben al aan het 3e paar toe dit jaar 
Gister had meneer het ook ff niet naar zijn zin, pist die tegen de bank.....dus we hebben hem maar is een poosje buiten gezet om af te koelen
ze heeft het erg goed naar haar zin en zeker nu ze in en uit kan lopen.
, lijkt me wel heel heftig zo'n knoeperd voor de wagen, maar ik pas ook niet bij koudbloeden, wss zouden ze helemaal niks voor mij doen
.
ben vanochtend al om 08.00 uur begonnen
nu ben ik net als Avaluna, waarschijnlijk zou het dier met mij persoonlijk compleet de draak steken en me gewoon overal mee naar toe nemen maar dat neemt niet weg dat ik ze ontzettend mooi vind om te zien
. Ster werd in de hindernis best heet, maar vond het erg leuk, en deed het best goed. Ze mocht van lesmees alleen niet zelf denken
GEFELICITEERD!!