Jammer dat ik niet tegen je mag rijden in de dressuur
. Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. janouk schreef:Ja,sam komt weer in de ring. Gelukkig ben je al z, anders moesten we tegen jou op het dk,
Ben nu vooral heel blij dat we weer terug de ring in gaan en kunnen meedoen.
Ik pak het trainen nu wat anders aan en focus op dit moment alleen op de basis: op eigen benen lopen, lang, los en ontspannen. Halsstrekken kunnen we inmiddels voor een 8, maar aan de rest nog niet begonnen.
Dus dressuur komt op z'n vroegst van de winter.
. Hoop dat ik nog wat kan rijden komende maand maar het zal niet veel zijn.
. Mijn dochtertje was twee keer eerste bij de B/BB en had €60 een suikerbrood en een kadobon van €10 van een shop die er stond, dat was nog eens spaarpot aanvullen voor haar! En ik had een tweede prijs bij de L/M en €35,- en een suikerbrood. Werd door de jury's strenger gejureerd dan meestal gebeurd, had dan ook 1 keer net geen winst ( maar wel tot mijn verrassing een prijs). En bij de andere wel winst ondanks een stomme fout van mij (-5)... maar was goed leermoment
. Die proef ging wel ook fijner dan de eerste. Daar ook tweede maar doordat er minder deelnemers waren was er maar 1 prijs. Maar niets te klagen met zo'n oogst naar huis, en dat op zo'n klein concours
. _Marjola schreef:Vraagje aan de welsh menners: is er iets bekend over de jaarlijkse sportdag in Kootwijk? Ik zie 'm namelijk niet in Mijn KNHS staan. Terwijl stamboekwebsite daar wel heen verwijst.

.
.
,dus voor ons geen hippiade dit jaar.