[AR] [HK] Mendurance praat topic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

NdV74

Re: [HK] Mendurance praat topic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:35

Ik denk dat dat per wedstrijd verschilt. Wij gaan het dit jaar wel proberen, online laten inschrijven.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 11:38

NdV74 schreef:
Ik denk dat dat per wedstrijd verschilt. Wij gaan het dit jaar wel proberen, online laten inschrijven.

Oke,deze link doet het inderdaad van ettenlur bedankt

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 12:15

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 12:26

Heb me net online ingeschreven voor Wateren op 30 mei.

Het zou overigens wel handig/overzichtelijk zijn als op de KNHS-site op https://www.knhs.nl/kenniscentrum/mendurance/ de informatie ververst zou worden voor 2015. Nu staat daar nog steeds de wedstrijdkalender van vorig jaar.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 13:29

keona ik ken iemand die net een hca heeft laten bouwen met 2 stoeltjes, voetplateau en kan veranderd worden naar 1 stoeltje. Lijkt me echt fijn, maar er zijn idd meer goede wagens.

Gister een ronde van 17 km gemend ze waren goed aan het werk. Had tum in de onderste sleuf en kon hem zo toch mooi nij me houden, race aap dat het is }>

Ik wilde eigenlijk trainen maar hmm het sneeuwt... Misschien zo toch even shop onder me kont geven. Want anders word ijsselstein helemaal niets.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:52

nog even vraagje kan ik inschrijven op de site van knhs voor wedstrijden of moet ik dat via de website van de aanbieders?[/quote]

Inschrijven voor de mendurance kan niet digitaal, moet via de organisatie en hun eigen site gebeuren.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 13:53

Als het wel online kan moet je het echt nakijken bij de knhs, vorig jaar kreeg ik telefoon dat mijn inschrijving niet via de site van de knhs gelukt was en dat het nog niet kon via mijnknhs.

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 14:03

MarjaR schreef:
Heb me net online ingeschreven voor Wateren op 30 mei.

Ik bedoel hier:
Via het online aanmeldingsformulier op de website van het evenement (en dus niet via KNHS-website).

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 14:25

Dit jaar kan elke organisatie zelf aangeven of de inschrijvingen via Mijn KNHS lopen of via de eigen website. Wij gaan het wel proberen via Mijn KNHS, dat zullen wij tzt ook duidelijk aangeven op onze site.
Daarnaast stellen wij het niet verplicht, dus er kan sowieso via het standaardinschrijfformulier ingeschreven worden.

Wat betreft de info op de KNHS-site, ik denk (althans dan hoop ik dan toch) dat de gegevens zoals de wedstrijdkalender aangepast zullen worden zodra het nieuwe reglement klaar is. Dan zullen ze alles wel in een keer aanpassen.

Als alles mee zit, kan er vanaf eind februari 2015 officieel ingeschreven voor Etten-Leur.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 14:52

keona schreef:
Fijn dat je er blij mee bent zelf zou ik nooit zo iets kopen lijkt me absoluut niet comfortabel zitten ook met je rug.

Ik snap enigzins waarom je dat denkt maar dat heb je echt verkeerd ;-)

Het zit juist uitermate comfortabel! Heel natuurlijk, echt heel fijn :D Die panzitting zit je echt 'in'.
Ik leun zelf eigenlijk toch nooit tegen die leuning op mn andere wagens want op oneffenheden krijg je dan klappen en juist last van mijn rug. Dus dan ga ik wat onnatuurlijk naar voren zitten :D

Het enige is met uitstappen, dan ga ik vaak hangen in mijn leuning en dat kan hier niet mee haha, dus dan moet ik er maar naast lopen ofzo, goed voor de beweging XD

Mijn stalgenootjes hadden ook zoiets van dat zit toch voor geen meter, dus heb ze rondje laten rijden en die waren meteen verkocht :D

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:09

Aaah Toydoll, nu wil ik er ook één. :=

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 15:42

Dat was hier ook zo dat zit toch niet maar heb er toch een staan hihi

Ik ben maar niet gaan mennen het was even droog en wilde bijna gaan naar de paarden begint het behoorlijk te sneeuwen. Zo maar rven wandelen ofzo...

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 15:46

NdV74 schreef:
Dit jaar kan elke organisatie zelf aangeven of de inschrijvingen via Mijn KNHS lopen of via de eigen website. Wij gaan het wel proberen via Mijn KNHS, dat zullen wij tzt ook duidelijk aangeven op onze site.
Daarnaast stellen wij het niet verplicht, dus er kan sowieso via het standaardinschrijfformulier ingeschreven worden.

Let op dat je als organisatie geen seintje van de KNHS krijgt als er online aanmeldingen zijn. Je moet zelf zo nu en dan gaan kijken of die er zijn en dan de aanmeldingen ook nog goedkeuren.

Wij hebben onlangs online inschrijving via KNHS gebruikt voor een D+V-wedstrijd en ik had de eerste 6 aanmeldingen gemist omdat we van de KNHS geen bericht ontvingen.

Nu moest ik elke X dagen weer op de KNHS-site gaan kijken of er aanmeldingen bijgekomen waren. Dan is het wat mij betreft veel handiger als de inschrijfformulieren gewoon per email direct bij mij binnenkomen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:05

Kan iemand mij de link van wateren sturen

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 16:38

Bedankt voor de tip Marja, ik zal er op letten.
Eind april organiseren wij ook een D+V wedstrijd en dan gaan we al kijken of het lukt om online in te laten schrijven.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 17:25

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 18:36

Regelementen zijn wat aangepast bij de endurance weer niet of er bij de men endurance wat is veranderd

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:06

Ik zag het inderdaad.
Mendurance-reglement wordt ook aangepast, zit te wachten op de gewijzigde versie (hoewel ik natuurlijk wel weet wat er in staat).

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-15 19:06

zowiezo sulkys en dacht max snelheid verhoogt

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:18

nou ik heb rondje bos gedaan vandaag, of athans, wou het doen....

Maar eindigde in een nood-trailer rit naar huis.......

Boostertje bokt de laatste tijd in het bos bij het eerste galopje onder het zadel.... Maar voor de wagen had ie dat nog nooit gedaan en daarom had ik er niet bij stilgestaan....

Maar hij mepte, opzij en volledig uitgeslagen, komt over het lamoen en schrikt... Nu zaten we in galop waardoor het dus voor mij iets lastiger was hem zo terug te nemen, maar toen ik hem bijna onder controle had, vlogen we een greppel in...

Sulky sloeg om, pony sloeg om, ik van sulky af, en pony daarna echt aan de ren.

Gelukkig na een 100 meter was hij gestopt met rennen, en konden we hem zo pakken.
Schade: lamoenstokken krom; rugriem tuig zijn wat naden gesprongen
Pony heeft een dikke kogel, schaafwondje en helemaal stijf en vast (gek he...). Ik helemaal niets.

-O- Ik weet het kan gebeuren. Ik snap niet waarom ik geen slagriem had geregeld, het was mij wel verteld dat hij OHZ de laatste tijd joligheidsbokjes geeft in galop. Ik had niet verwacht dat ie het voor de wagen ook zou doen :(

MarjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:27

Tjee Toydoll, wat zul je geschrokken zijn! Gelukkig ben je er zelf ongeschonden vanaf gekomen. En nu maar hopen dat Booster er ook niets blijvends aan overhoudt.

Barney1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:27

Jemig Toydoll wat een schrik zeg en gelukkig nog redelijk afgelopen. Maar wat zul je geschrokken zijn, dat verwacht je inderdaad niet. Pip heeft het ook een paar keer gedaan en ook met 1 been op de schelp beland of over de strengen heen. Nu met de tweewieler gelijk een slagriem erbij gekocht omdat ik het nooit compleet vertrouw met hem en dan zit je wel erg dichtbij. Maar je moet het eerst meemaken wil je de riem erop doen, het kan iedereen gebeuren en het is goed balen voor je. Ik hoop dat je pony snel hersteld en dat jullie weer op pad kunnen.

Eilatan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:29

Thanx! Ja ik hoop ook dat Booster snel weer de oude is. Hij heeft een behoorlijke smak gemaakt, daar zal die nog wel even last van hebben. Hij loopt opzich niet kreupel alleen heel kort en stijf, houd zijn lendenen vast.

Crazymel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:34

oei dat is erg schrikken zeg. beterschap

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-15 19:44

He verdorie Toydoll het zit je niet mee :(:)
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 02-02-15 19:46, in het totaal 1 keer bewerkt