[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_Dingetje_

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 08:23

Goedemorgen allemaal :wave:

@ Tine, :(:) sterkte vandaag met Wodan
@ VHU, zat lekker aan de :O tabletjes en een mooie foto van Snuitmans uit de oude Snuitmansdoos <3
@ Maisie die gisteren lekker in de bak ging rijden en het gewoon een hele middag droog was :+
@ Andewi heeft mooie nieuwe KFPS outfit gekregen
@ Baudhy, :(:) zeg, ik kan me voorstellen dat je, je gepasseerd voelt door dat krantje en kan me ook goed voorstellen dat je niet meer met de ene persoon samen wilt werken :(:)
@ SCC, beterschap, klinkt behoorlijk vervelend :(:)
@ Aks heeft een volle zakdoek en een lege neus :(:) en gelukkig een handige broer voor de wagen :+
@ Janouk, heeft schade aan de auto maar zelf en de hondjes gelukkig geen deuken opgelopen :(:)
@ Gem , helaas geen les gehad en heeft zonder manlief een volle slaapbepakking :')
@ Marjola, een kleinere samenvatting en heeft ruzie gehad met mevr afstammeling Gribraldi ~~}>
@ Biancacoo, hoe gaat het met de hond en zomaar even een :(:) omdat je niet zo lekker in je vel zit

Verder voor iedereen een Y;( die ik vergeten ben.

Ben weer even uit meeleesmodus :+

Was van de week net zoals zovele niet echt in orde, zware verkoudheid en ben er ook nog niet vanaf.
Heb van de week een bezoekje gebracht aan de reumatoloog, volgende week mag ik de MRI in en foto's gaan laten maken van mijn nek, ben benieuwd, even afwachten dus.

Gisteren de Pown aan de dubbele longe gehad en die was toch vinnig, door al het slechte weer heeft hij drie dagen rust gehad, wel buiten gelopen, maar niet aan het werk geweest.

Ga vandaag weer is proberen om me op de fries te hijsen, als het droog is......weet niet of het lukt, want ben zo stijf.......maar heb er gewoon zin in :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 09:12

Goedemorgen allemaal,
supermoioe samenvatting !
Dingetje, dank je.. onze hond gaat erg goed, hij is gisteren weer mee geweest voorzichtig met trainen, t'was iets warm maar buiten dat deed hij het erg goed, en lijkt geen last meer te hebben van zijn schouder.
ik blijf rekken en strekken en masseren, en het helpt !
dus daar ben ik erg blij over.

Tine, veel sterkte vandaag, ik denk aan jullie, een heel zwaar afscheid !! |(
meer dan woorden kan ik niet voor jullie doen..maar leef met jullie mee....

Vraag me af hoe is het met je Frensie ?

Lanouska, vandaag jarig toch ?? van harte gefeliciteerd !!!!!

vandaag weer een fysio afspraak..ga oefenen in zwembad, ben benieuwd.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-13 09:33

Goedemorgen

indd Simone jarig vandaag.

Voor de rest druk met van alles waar ik lekker nog niks over ga zeggen.

Morgen een druk dagje in onstwedde. Mag 10 X in de baan verschijnen. :D

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 09:35

Frensie gaat goed! Ik loop niet zo snel meer, op halve kracht zeg maar, maar ik hobbel nog lekker rond.
Werk nog paar uurtjes per week op de zaak en probeer nog af en toe met de honden te lopen. Ben nu 35 weken.

Tine heel veel sterkte vandaag met Wodan, dappere beslissing! En ik denk de beste.

Biancacoo fijn dat Eagle zo goed gaat! En lekker fysio in zwembad, heerlijk!!

VHU schreef dat ze goed slaapt als manlief niet thuis is, ik slaap slecht als manlief niet thuis is, de ridgeback is dan namelijk erg onrustig en aangezien wij op de benedenverdieping slapen, heb ik daar dan last van.
Het gaat sowieso stress worden voor de ridgeback met de baby erbij. Nu ze wat ouder wordt, kan ze slecht tegen veranderingen of dingen die afwijken. Dus dat zal wat worden met de kraamzorg en de kraamvisite...

En verder hier druk bezig voor de vereniging, moet nog een aantal dingen gebeuren voor eind van het jaar en voor ik bevallen ben. Helaas ook minder leuke dingen zoals achter mensen aanzitten dat ze hun contributie nog steeds niet betaald hebben... Straks naar de vereniging om de EHBO kisten te controleren.
Officieel nog een weekje werken en dan verlof, maar zolang ik het red blijf ik nog wat langer werken. Dat is het voordeel/nadeel? van eigen zaak.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 09:36

Lanouska gefeliciteerd en HT ook nog gefeliciteerd!!

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 09:42

Lanouska: van harte
Frensie: fijn dat het goed gaat
Bianca: fijn dat Eagle het zo goed doet!

Iedereen heel erg bedankt voor de troostende woorden. Gisteravond nog flink potje zitten janken naast Wodan. Maar ik heb gewoon geen andere keus. Straks als zoon uit school komt, moet ik het hem gaan vertellen.

Zoonlief voelt zich niet lekker. Denk dat hij onbewust al aanvoelt wat er gaat gebeuren, hij is heel gevoelig. Ik hoop maar dat hij morgen niet ziek is, want dan heb ik echt een probleem met de wedstrijd. We hebben 101 starts, dus we zijn morgen zelf van ca 7 tot ca 21 wel op de manege. Als hij echt ziek is, wordt dat wel heel lastig.

Nu snel paarden longeren.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 11:44

lanous: van harte gefeliciteerd *\o/*
tine: heel veel sterkte vandaag met wodan :(

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 12:42

Alvast voor de zekerheid oppas voor zoon regelen Tine..wellicht oma/opa of andere familie als dat mogelijk is ??
Ik denk wel dat hij er erg kapot van zal zijn.....ook al leg je uit dat Wodan te ziek is om te laten leven, voor zo'n kereltje onbegrijpelijk.

Nou Simone, dan van harte gefeliciteerd met je verjaardag, veel succes in onstwedde met z'n allen !!

Frensie, wat fijn dat je nog werken kunt en lekker mobiel bent, ook al is het niet meer zo snel..haha..dat is heel normaal !! iets langer doorwerken geeft ook weer voordeel, dan heb je na de geboorte van jullie kindje wat extra dagen vrij ! super toch ?!!
vervelend klusje achter mensen aanzitten die contributie niet betalen...

Fysio in zwembad beviel goed..kwam er pijnvrij uit....spieren goed soepel en los gewandeld in het zwembad, en nu hopen dat het helpen gaat, er was een leeftijdsgenootje met zelfe problemen (in grote lijnen dan) die is 4 x geweest en heeft er veel baat bij, dus ik blijf positief.
moet matig intensief gaan bewegen en niet overdoen, ik merk nu dat ik te vaak te veel doe, dat kan ook anders.

verder..fijne dag allemaal..

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 12:54

Bianca: zoonlief gaat mee naar het laten inslapen. Ik ben van mening dat dat de beste weg is. Hij was er ook bij toen we Quincy lieten inslapen. Dat was wel onverwacht, maar toch. De dood hoort bij het leven. Zo kan hij uitgebreid afscheid nemen. Hij weet dat Wodan heel veel pijn heeft en dat dat niet langer zo kan.

En morgen moet hij zelf ook starten. Bovendien wil hij altijd erg graag mee naar de wedstrijden. Had 1 keer oppas geregeld, maar die kon ik afbellen. Zou nu ook even niemand weten die 13 uur kan oppassen morgen.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 12:56

Top Biancao dat eagle het goed doet in het zwembad. Hoor er goede berichten over.

Tine nogmaals sterkte vandaag
Simone ook vanuit hier gefeliciteerd.

Ik zit nog ff in de boekhouding en vanmiddag de zooi voor de wedstrijd in onstwedde gereed maken. Morgen om zeven uur op pad.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 13:23

:+ Baudyh, eagle masseer ik zelf, fysio in zwembad is voor mezelf... :+
Tine ik doelde op oppas voor morgen, lijkt mij niet een prioriteit dat hij start al geeft het wel afleiding, het is nogal indrukwekkend zo'n definitief afscheid.
Dat hij bij het inslapen is, snap ik.

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 15:33

Tine, heel veel sterkte vandaag. Goed dat je je zoon erbij wilt hebben.
Onze hond is toendertijd thuis ingeslapen, de kinderen allebei erbij (ze waren toen 5,5 en 2,5 jaar oud). Mijn ervaring is dat het wel goed helpt bij de verwerking.

Gefeliciteerd nog voor happytime en lanouska

Biancacoo aan de fysio, hoop voor je dat je er baat bij hebt.

En verder maak ik deze keer dankbaar gebruik van de samenvatting van Dingetje.

Vandaag sinds lange tijd weer echt les ohz gehad. Morgen spierpijn denk ik zo haha.
Als het weer mee wil werken, dan voorlopig dit maar eens een aantal maanden volhouden (1x per week les). Is hard nodig ;)

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 16:17

Tine, heel veel sterkte vandaag. :(:)

Happytime en Lanouske, van harte gefeliciteerd.

Janouk, wat balen van je auto.

Gem, rare dromen heb jij :D

Baudyh, wat een elende met de verzekering. Gelukkig mag nu eindelijk het dak weer dicht. Gemengde gevoelens vanwege de organisatie van de wedstrijd, vriendlief ook nog boos gemaakt. Hopelijk heb je vandaag een betere dag.

Aks, dat was wel een hele lange dag zeg! En vandaag dus gewoon weer werken.

Andewi, wat gaaf zeg! Je gaat er dus met een goede bepakking naartoe.

Biancacoo, geairbrushed. Wil je eens wat laten zien? Ben wel benieuwd naar je werk.

Aks en SCC, verkouden. Beterschap.

Dingetje, wat een mega samenvatting. De Poown aan de dubbele longe gehad. Veel plezier vandaag op de fries. Hopeijk hou je het droog.

Lanouska, druk met geheime dingen :+ Wow, 10 x in de baan verschijnen. Dat is wel een heel druk dagje!

Frensie is met de laatste loodjes bezig. Druk met alles afronden voor de bevalling.

Biancacoo, fysio in het zwembad gehad. Hopelijk ben je straks net zo positief als je leeftijdsgenootje.

Misterylady, sinds lange tijd weer les gehad. Lekker intensief bezig geweest dus, als je morgen spierpijn gaat hebben.

Ik zag nog iets voorbij komen over paarden/ponys met een dikke wintervacht. Bubbles is er ook zo één. Is op het moment ook echt een bolletje wol en het grappige is dat op de stippen zijn haren altijd langer zijn dan op het witte gedeelte.

Dinsdag hadden we onze 2e menles. Ging al een stuk beter dan de eerste keer. Zijn conditie is nog niet heel hoog maar dat wordt langzaam beter. Lesgeefmeneer gaf als tip om een onderlegger onder het borststuk te leggen dus daar ben ik nu naar op zoek. Leek me eigenlijk wel leuk om een roze of blauwe te halen maar weet niet eens welke maat ik moet hebben. Dus dat moet ik dan zondag maar eerst even nakijken voordat ik überhaupt op zoek kan.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 16:44

claud mooie samenvatting, met airbrushen probeer ik van alles, wil er nog veel beter in worden.
pony's
Afbeelding
sledehonden
Afbeelding
Mijn team logo.
Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 16:57

Voor de facebooklozen:

Vandaag hebben we helaas Wodan moeten laten inslapen, omdat hij een zeer progressieve vorm van botkanker had. Op 8 jarige leeftijd hebben we hem bij Dierentehuis ter Marse opgehaald, nadat zij contact hadden opgenomen dat ze een leuke hond voor ons hadden. Wat zijn wij blij dat ze dat destijds deden.

Wat hebben wij nog een prachtig lange tijd van deze geweldige hond mogen genieten. Alhoewel we heel erg verdrietig zijn, zijn we vooral erg blij dat we nog zo lang deze levensgenieter bij ons mochten hebben.

Wodan bedankt voor alles. Je was een KANJER!

De allerlaatste foto van een tophond

Afbeelding

Samen met vriendje Mowgli op Vlieland

Afbeelding

De kleine baas troosten

Afbeelding

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:00

Ach die laatste foto.... wat een schat *brok-in-je-keel-moment....*
Sterkte daar voor jou, je mannen en je andere hond. Die zal z'n maatje ook wel missen.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:02

Mowgli mag morgen mee naar de wedstrijd, die wil ik nu niet ineens een hele dag alleen laten. Hij is inderdaad best van slag. Zo krijgt hij in ieder geval genoeg afleiding.

claud01

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:03

Biancacoo, wat mooi gemaakt! Heel gaaf dat je dat zo kunt. Je teamlogo is ook echt supervet.

Tine, nogmaals heel veel sterkte voor jullie! Mooie foto's van Wodan.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:07

Sterkte met het verlies van Wodan, Tine :(:) .

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 17:12

Tine, nogmaals sterkte !

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:18

Die laatste foto krijg ik zelf tranen van in mijn ogen. Sterkte xx

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:22

Jeetje, die laatste foto bezorgd me echt kippenvel! Heel veel sterkte voor jou, maar ook voor je zoon! :(:)
Biancacoo, gaaf zeg! Ook je teamlogo vind ik erg gaaf en dan vooral de weerspiegeling in het oog! :D

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:31

gossie toch die foto's

moet echt even tranen weg knipperen tine,
enorm veel sterkte met het verdriet.
is groot gebaar van liefde voor hem...

:(:)

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 18:34

Ik sluit me volledig aan bij Bic.
Die laatste foto.................. prachtig (allemaal zijn ze prachtig hoor, maar die raakt me echt).

@Biancacoo: super zeg, ik ben echt a-creatief wat dat betreft. Als je ooit in opdracht gaat werken, hou ik me zeker aanbevolen.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 19:40

Nou... het bewijs dat m'n revaliderende paard op het moment lekker in d'r vel zit. Had Viva vandaag samen met haar dochter Bakira even buiten gezet om uit te mesten...
Kijk en huiver...