Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ontzettend leuk! Gaat een vriendin mee of je moeder?
hopen dat hij vanavond wel even meekan, is altijd zo gezellig St-Maarten.
wat een plaatje zeg ... mag jij die andere pony er gewoon niet bij hebben
ik vond het lekker weer, fris maar niet koud en droog. Bente voor de wagen gehad in de bak, ze bleef er goed aan trekken en was hard aan het werk want ik zag eindelijk zweetdruppels (onder het zadel zweet ze eigenlijk nooit echt). Helaas piept mijn ene wiel echt flink dus denk dat er een lager moet worden vervangen of zoiets. Na het mennen even met haar gewandeld om uit te stappen. Ze was heerlijk relaxed, fijn is dat toch.

Ze was veel voorwaartser en ik had het gevoel dat ik meer over haar te zeggen had dan wanneer ik met een gewoon hoofdstel men. 

voor Aks
als ze lekkerder loopt zou ik het mooi zo laten. Ik heb nog nooit het idee gehad dat mijn paardjes of pony's ongelukkig worden van oogkleppen hoor, eerder van een bit, als ik het al zou vergelijken, maar ook dat is gewoon een kwestie van wennen.
na de honden te hebben uitgelaten en bij zoonlief te hebben gewacht op het sportveld brrrr..... we gaan richting winter, zo geen zin in
...en dan weer warmer..
zend wat positieve energie naar je toe:............heb je het al binnen ??

en gaat vandaag trouwjurk helemaal doorpassen...spannend.