[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 08:33

Goedemorgen.

Zag een heel knappe Ster.
Hoop dat Daan vandaag weer wat opgeknapt is.

Hier is zoon na goede nacht gelukkig weer wat fitter. Vanavond lampion lopen ivm Sint Maarten, was sneu geweest als hij ziek was.

__PSM__

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 09:32

Bianca, gaaf die hondjes van jou!

Ster braaf in het twee span...

En een brave veale.

Gem, ik heb hier mijnmessen liggen, een 501 en 502 :D

Gaat opzoek naar inpak materiaal... Pb je adres even....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 10:27

ik zag een mooie samenvatting van gisteren ergens voorbij komen, ik heb bijgelezen..maar onthoud niet alles..beetje zeef nog...na een weekeind in een roes beleefd te hebben...weer aan de speur bij uwv om alles goed te doen..ik heb een open sollicitatie verzonden..zou best leuk zijn als dat wel lukt..maar zal wel niet lukken ivm benodigde papieren enzo....

bedankt nog voor de felicitatie's...ben ook zo trots op ze !
janouk op pad met 2 hondjes..die van opschieten houden, superleuke foto's !
Gem..supergaaf die foto's van ster in 2-span, het past ook idd erg mooi bij elkaar zeg !! super !!
mooi peerd is ze toch ook !

tallechie..zieke daan..bah, daar word je zelf ook een gebroken mens van..
zoontje hier zit al een week niet lekker in zijn vel....vanmorgen ook wat duffe oogjes...denk dat hij deze week wel ziek word..is wel sneu..

verder..nog steeds erg trots op de hondjes..het was echt zwaar, en de hondjes gingen nog superfit naar de auto toe na de wedstrijd, dus..erg blij !! *\o/*

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 10:30

Hier helaas toch ook een ziek kind. Allemaal aan het huilen, maar hij wilde perse naar school, want anders kon hij niet lampion lopen. Dus gezegd dat we vanavond wel kijken hoe hij zich voelt. Hij ligt nu ziek op de bank wat tv te kijken.

Paardjes krijgen dus maar een dag vrij, is even niet anders. Wel jammer, lijkt mooi weer te worden. Had een buitenritje willen maken ohz.

Nou, ik ga de was maar vouwen en opruimen. Heb ik verplicht ook een rustige dag vandaag.

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:32

hoi hoi

he balen, hoop dat hij voor vanavond is opgeknapt tine, dat hij toch met lampion kan lopen voor sint maarten
biancaoo, tis wat dat solliciteren.
en knappe hondjes

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:32

intussen zadels te koop gezet, boomloos en western, heb straks nog wat spulletjes zoals sporen, beenbeschermers en nog meer losse spullen, dus mocht iemand nog iets zoeken. Dat moet nog uitgezocht worden.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 14:59

Oeh... Morgen is het trouwjurk doorpas tijd.... :D

biancaaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:03

spannend leuk...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 15:40

@PSM spannend *D en ontzettend leuk! Gaat een vriendin mee of je moeder?
@Tine sneu :(:) hopen dat hij vanavond wel even meekan, is altijd zo gezellig St-Maarten.
@Gem wat een prachtig span <3 wat een plaatje zeg ... mag jij die andere pony er gewoon niet bij hebben :=
@Biancailona hoop dat je wat spulletjes verkoopt!
@Biancocoo nou kan me goed voorstellen dat je nog in een roes bent, lekker toch :)

Vanochtend lekker bezig geweest :) ik vond het lekker weer, fris maar niet koud en droog. Bente voor de wagen gehad in de bak, ze bleef er goed aan trekken en was hard aan het werk want ik zag eindelijk zweetdruppels (onder het zadel zweet ze eigenlijk nooit echt). Helaas piept mijn ene wiel echt flink dus denk dat er een lager moet worden vervangen of zoiets. Na het mennen even met haar gewandeld om uit te stappen. Ze was heerlijk relaxed, fijn is dat toch.

Blondie eerst gefreestyled los in de bak, vond ze erg leuk en daarna gewandeld en natuurlijk weer voorwaarts en halthouden geoefend. Ga haar gewoon zo beleren als we het met Alwyn hebben aangepakt toendertijd, dat is prima gegaan en als het niet lukt of ik vertrouw het niet meer breng ik haar weg. Maar voorlopig heb ik er alle vertrouwen in.
Spannend... waar zijn de kaboutertjes?
Afbeelding

Blondie en het schaap en de geit :wow:
Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 16:39

PSM, wat spannend !! en erg leuk !!
Vhu, knap paardje is die blondie toch ook..haha..dat gezicht om dat schaap en die geit.. :wow:
BI allerlei spul te koop, succes met verkopen !
Tine..balen dat je zoon ziek is..beterschap..ons zoontje is ook niet fit..ook niet ziek, maar ook niet super..balen is dat..

lottex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:16

Gisteren voor de eerste keer Luna gemend met oogkleppen. Korte rit gepland, om het eens uit te proberen & ze deed het super :) Ze was veel voorwaartser en ik had het gevoel dat ik meer over haar te zeggen had dan wanneer ik met een gewoon hoofdstel men.
Ik was even op zoek naar een ander bitje, maar 'probleem' is eigenlijk opgelost door de oogkleppen. Zit nu te twijfelen of ik die altijd zou gebruiken of niet, want vind het toch niet zo fijn voor haar...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 19:54

mooie blondie! :)

zoon van tine ziek :(:)
zoon van biancacoo beetje niet lekker :(:)

Hier vandaag een bleh-dag gehad. Allemaal nét niet zegmaar.. Revalidatie geweest etc.. Hmmz :)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 21:42

Even :(:) voor Aks

@Lottex waarom zou je het vervelend vinden voor je pony? Ze is misschien wel helemaal happy dat ze nu niet meer zoveel ziet maar haar aandacht aan jou kan besteden :) als ze lekkerder loopt zou ik het mooi zo laten. Ik heb nog nooit het idee gehad dat mijn paardjes of pony's ongelukkig worden van oogkleppen hoor, eerder van een bit, als ik het al zou vergelijken, maar ook dat is gewoon een kwestie van wennen.

Zo hier helemaal :brr: na de honden te hebben uitgelaten en bij zoonlief te hebben gewacht op het sportveld brrrr..... we gaan richting winter, zo geen zin in -O-

Errrrug rustig hier trouwens :7

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:04

echt heel rustig.
2 nachtjes word het koud :brr: ...en dan weer warmer..
zal mij benieuwen of de winter komt..en wanneer.. :j

oogkleppen mits goed afgesteld vind ik ook geen probleem, volgens mij ondervinden ze daar geen hinder van.
aks..blegh dag.... :(:) :(:) :(:) zend wat positieve energie naar je toe:............heb je het al binnen ??

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:09

Is het zo wordt het dan weer iets vriendelijker? Vond vooral die wind vanavond zo koud :brr: lage temperaturen maakt me niet zoveel uit maar die wind mag wel wegblijven :7

Aks vanaf hier ook wat voor jou :) heb je nog wat leeftijdgenoten bij de revalidatie?

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-12 22:27

Hier een drukke dag gehad maar niks opgeschoten.

Daan vanochtend vroeg naar mijn ouders gebracht, ging met stalgenoot / vriendin mee naar ziekenhuis. Liep allemaal uit dus pas half 3 bij mijn ouders. Kom ik daar zit Daan nog meer onder de uitslag. Toch maar huisarts gebeld, maar symptomen lijken inderdaad op 6e ziekte. Dus gewoon uitzieken.

Hij is al wel beter als voor het weekend, nog wel hangerig, maar eetlust komt wel terug.

Deze week heel erg druk. Dinsdag vergadering, woensdag vergadering, donderdag werken en oppassen. Kan mijn lol dus op met die slapeloze nachten. Misschien breng ik daan woensdag wel naar mijn ouders, kan ik even dingen voorbereiden en even een nachtje doorslapen.

Veale heeft gisteren trouwens vast gelegen in de binnenbak. Bak is 20 x 40 maar moet precies bij de rand gaan rollen, hij kon dus niet opstaan, ging heel raar. HIj lijkt er geen last van te hebben.

Aks sterkte.
Inderdaad rotweer. Het was vandaag trouwens nog wel aardig mooi.

Zal nog even verder gaan met wedstrijd voorbereiden en studie

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 08:02

Studie is niet meer gelukt. Wedstrijd voorbereiden wel. We hebben in ieder geval voor de dressuur genoeg aanmeldingen om het door te laten gaan. Vaardigheid denk ik ook wel.

Hier een goede nacht voor onze doen. Om 2 uur was daan wakker, fles gegeven en daarna om 645. Lang geleden dat we zo'n rustige nacht hebben gehad.

Straks naar peuterspeelzaal om te kijken of het wat is. De verslagen van de GGD zijn goed, maar wil graag zelf ook even kijken.
Vanmiddag les, ben benieuwd als ik verschil merk bij Veale.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 08:51

Goedemorgen.

Zoonlief is weer opgeknapt, maar nu zit mama even in dipje. Oef...

Tallechie: fijn dat je genoeg aanmeldingen hebt, en Daan die goede nacht had; Veale die op onhandige plek gaat rollen. Gek paard.
Aks: :(:)

Hier geen problemen met oogkleppen, die dingen zijn niet voor niets bedacht denk ik dan maar.
Kou: gisteren toch Sint maarten gelopen. Had aan het eind geen gevoel meer in mijn handen, man wat was het :brr:

Nou, ik ga hier beetje opruimen, zoon naar school brengen en dan toch maar lessen met Rembrand.

We zijn bezig om dakramen te plaatsen, weersverwachting voor komende dagen was super. Echter, het regent hier nu heel zachtjes, dat kunnen we niet gebruiken -O-

En heb gisteren ook vast juryleden voor volgende wedstrijd al geregeld, dus dat is allemaal klaar.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 11:54

goedemorgen..
ga snel weer verder... :j

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 12:56

Bente weer lekker voor de wagen en blondie aan de wandel
Tine nu ziekjes
Bruidsjurk
en erg mooie foto's uit amerika
de rest heb ik wel gelezen maar weet ik niet meer.

Gisteren niet naar menles geweest.Gaat al wel betr met me rug maar hobbelen in de manege leek me nog geen goed plan.Wel ff gezellig naar de kantine geweest.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:55

wat is het hier rustig....???
niemand iets te melden ....
ik mis allerlei mensen ineens zo de laatste dagen....weekeindje druk en hup's.....jullie lezen vast allemaal mee...toch ??
Frensie, nog onderweg op vakantie !! zag een gave foto van verplaatsen van paarden..
Smick...die mis ik...of overheen gelezen..
Vhu die is met blond aan de wandel en heeft een brave bente..
nouvel..zag ik op facebook druk met zwarte knapperd ! en met spook !!! een heel mooie foto.
baudy...beterschap met je rug..
Biancailona heeft veel en vaak flestijd..
Tallechie heeft daan die een stuk beter gaat, en vaele die de bak te groot vind..
tine heeft het druk en is niet fit.. :(:)
Psm zoekt messen ..... :Y) en gaat vandaag trouwjurk helemaal doorpassen...spannend.
janouk...al een idee wanneer je volgende wedstrijd onder het zadel is ?
lottex..er al uit ivm oogkleppen en bitje ??
Aks..hoe is het vandaag ?
verder ieder die ik vergeten ben... Y;(
kom onder je steen vandaan en laat wat horen... ~~}>

mijn ouders kwamen kijken bij de wedstrijd met de hondjes en schoten een mooie foto..10 meter voor de finish.. +:)+ *-:)

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 15:58

Inderdaad rustig hier.
En Bianca, wat een supergave foto!!!

Nou, ik ga maar naar school om zoon op te halen, daarna maar wat bankhangen, ben niet helemaal fit -O-

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:11

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 16:39

@Biancao: wat supergaaf <3 8-) :j *\o/* .

Hier is het druk, dus niet zoveel tijd om tussendoor ff te bokken.
Nog even wat doen op kantoor en dan gaat dochterlief haar pony rijden.

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:26

@ bianca super gefeliciteerd met dit mooie resultaat. Onze eigen topic musher gaat er in haar eerste wedstrijd met een 1ste prijs vandoor. *\o/*

Ik heb zondag me verjaardag gevierd. Heb van het menteam het boek 50 tinten grijs gekregen, ben al druk aan het lezen dus.

Gister met allebei de pony's naar de DA geweest, cupido heeft een knak in de kogel. Nou blijkt dat ie een OC heeft. Een groei stoornis. Met anders bekappen gaat het goed komen. Las Vegas had na de antibiotica dikke benen dus die aan een vitaminen en mineralen infuus. Gaat dus allemaal weer goed komen.

Ik ben vandaag weer bij de tandarts geweest. Had een ontstoken zenuw dus er is een begin gemaakt met een wortelkanaal behandeling. En dat doet me toch een partij zeer