Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lanouska schreef:goedeavond
ik heb vandaag bijna de hele dag in bed door gebracht, was vanochtend wel op het werk maar ben door de maneger om kwart over 10 naar huis gestuurd omdat ik het echt niet meer trok. ben meteen weer me bed in gedoken en er pas om 5 uur uit gekomen en heb heerlijk een paar uur geslapen met de nodige pijnstillers achter de kiezen.
daarna ging het een stuk beter
vanavond inderdaad clubkampioenschappen gehad
omdat er wat mensen uitgevallen waren was het met het 4 span even haasje repje. toen de vrachtwagen er was heb ik me eerst snel omgekleed en de paarden ingevlochten en ingespannen en toen eerst bij bettepet de proef voorgelezen. na bettepet moesten wij rijden dus maar 10 min losgereden. eigenlijk net te weinig dus en zelf vonden we de proef wat rommelig maar toch 197 punten en 1ste in de dressuur.
daarna met het voorspan de vaardigheid gereden.
er stond een lastig parcour maar na een oefenrondje waarin we 1 bal hadden. hadden we een foutloos parcour en daarna een foutloze barrageen waren we 2de in de vaardigehid en uiteindelijk was dat goed genoeg voor de titel...... clubkampioen 2012
gem schreef:Janouk: gewoon voor jezelf rijden en niet naar een ander kijken, das mijn motto. Ik zeg altijd: liever laatste met een wp, dan een oranje lint en een beker zonder wp
.
janouk schreef:gem schreef:Janouk: gewoon voor jezelf rijden en niet naar een ander kijken, das mijn motto. Ik zeg altijd: liever laatste met een wp, dan een oranje lint en een beker zonder wp
.
HAHA dat is ons motto ook altijd; wij rijden voor de winstpunten, maar op een districtskampioenschap is de sjerp en overwinningsdeken toch ook wel heel belangrijk. Die heb ik nog niet.