Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en waren we 2de in de vaardigehid en uiteindelijk was dat goed genoeg voor de titel...... clubkampioen 2012
Vanochtend om 5.15 uur een telefoontje en ben daarna weer in slaap gevallen. Zo de boel overdragen en dan heb ik vanmiddag om 17.00 uur weer dienst tot zondagavond 17.00 uur.
lanouska schreef:goedeavond
ik heb vandaag bijna de hele dag in bed door gebracht, was vanochtend wel op het werk maar ben door de maneger om kwart over 10 naar huis gestuurd omdat ik het echt niet meer trok. ben meteen weer me bed in gedoken en er pas om 5 uur uit gekomen en heb heerlijk een paar uur geslapen met de nodige pijnstillers achter de kiezen.
daarna ging het een stuk beter
vanavond inderdaad clubkampioenschappen gehad
omdat er wat mensen uitgevallen waren was het met het 4 span even haasje repje. toen de vrachtwagen er was heb ik me eerst snel omgekleed en de paarden ingevlochten en ingespannen en toen eerst bij bettepet de proef voorgelezen. na bettepet moesten wij rijden dus maar 10 min losgereden. eigenlijk net te weinig dus en zelf vonden we de proef wat rommelig maar toch 197 punten en 1ste in de dressuur.
daarna met het voorspan de vaardigheid gereden.
er stond een lastig parcour maar na een oefenrondje waarin we 1 bal hadden. hadden we een foutloos parcour en daarna een foutloze barrageen waren we 2de in de vaardigehid en uiteindelijk was dat goed genoeg voor de titel...... clubkampioen 2012
. Goed dat je het ze zo leert
.
. Idd leuke dingetjes uit gekomen en ook nog eens gezellig het vergaderen.
. 's Morgens dressuur, 's middags vaardigheid, helaas door drukte en het weer niet meer echt kunnen oefenen. Zo meteen maar even pony longeren. Vanavond etentje met m'n ouders, maar wel op tijd naar bed, want ik heb op mijn eigen verzoek, meteen als eerste les morgenvroeg, dan heb ik nog een groom voor het optuigen.
Lanouska gefeliciteerd mooie punten ook, Janouk gaat ervoor en hoopt op een te kloppen concurrentie
en Daan gelukkig wat beter
succes vanmiddag Tallechie!
.
. Hubby en ik zijn beiden gek van honden, maar hij wil ze niet meer aan boord hebben. En alle vakanties in pension doen is ook een beetje sneu.
. Ik zeg altijd: liever laatste met een wp, dan een oranje lint en een beker zonder wp
.
. Vanmiddag ga ik naar huis, dus hopelijk heb ik morgen ook weer les. En anders donderdag, eindelijk weer in Katsbek. Morgen heeft vriendinnetje haar debuut in de B (o.d.m.) met haar jonge paard in Oirsbeek. Ben benieuwd, ga wel ff kijken als het uitkomt met mijn eigen les.
, hahaha, manlief ook steeds meer enthousiast, plaats maar flink wat positieve verhalen, want wss nog eventjes en dan mogen/moeten
we ook weer, wss een Cavalier voor onze dochter.
, maar lijkt me wel een geschikt ras voor onze dochter.gem schreef:Janouk: gewoon voor jezelf rijden en niet naar een ander kijken, das mijn motto. Ik zeg altijd: liever laatste met een wp, dan een oranje lint en een beker zonder wp
.
)

janouk schreef:gem schreef:Janouk: gewoon voor jezelf rijden en niet naar een ander kijken, das mijn motto. Ik zeg altijd: liever laatste met een wp, dan een oranje lint en een beker zonder wp
.
HAHA dat is ons motto ook altijd; wij rijden voor de winstpunten, maar op een districtskampioenschap is de sjerp en overwinningsdeken toch ook wel heel belangrijk. Die heb ik nog niet.
.
Ik kom ook nog eens eventjes piepen.
Hopelijk is hij snel weer helemaal beter en slaapt hij weer gewoon.
Gelukkig heb ik nu een gevaarlijke hond die mij beschermt! Ik zal er maar niet bij zeggen dat ze wegrent bij enge situaties
Ik ben zo blij! Ok, de vorige ruzie was al lang geleden, maar nu kan ik echt helemaal gerust zijn.
Het begint aardig dichterbij te komen! Het einde van mijn schoolcarrière komt ook heel dichtbij! Nog maar 4 weekjes les 
). Ze heeft Romeo geborsteld, we hebben hem gelongeerd en daarna is het meisje erop gegaan (met zadel) en zijn we een uur gaan wandelen in het bos. Ze is nog maar 6, dus echt rijden is het niet, ik hou Romeo ook nog aan de hand vast, maar het meisje vindt het heerlijk en dan geniet ik ook
Nog even wat was opgeruimd en rond kwart voor 5 naar het werk gereden om de dienst over te nemen. Nu dus 'aan het werk' maar het schijnt weer erg rustig te zijn. Weet niet of ik dat erg vind
en ik heb mij inderdaad na een 'pauze' van 5 jaar (mijn laatste endurance was in 2007) ingeschreven voor een endurance
Ga puur voor de lol: netjes uitrijden met nette waarden, ben zo benieuwd wat mijn dametje ervan terecht brengt met haar tuigpaardmanieren. Ze is natuurlijk totaal a-typisch vwb endurance maar goed
).
)
veel galopwerk gedaan, wordt ze erg fijn van met rijden. En maar briesen, vind dat altijd zo'n fijn gevoel geven
het was heerlijk weer, er zijn vervelender manieren om je zaterdag door te brengen
) ben er ook wel egt erg bly mee :d
we keerden om om zanddreef door te rijden, leek ons leukere weg
Hebben rit van ruim 2,5 uur gemaakt vanmorgen, hahaha Mick vond die rubberen matten bij spoorwegovergang heel gek
Superdag achter de rug, nu heel moe, niet fit, dus ga naar dromenland

)