Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:hoezo moet je dat inplannen dan?
Citaat:Manlief heeft komende donderdagen cursus.
Buckje schreef:Laura, 135 past Liz niet meer haar amigo word ookal krap. Maar hij is idd wel gaaf die ruitdeken van Tum!
Hahaha! Ollie 4.0 heb je daar wel een pony voor ? dat is 120 onderlengte toch ?!
Ik had dat dus met de paarse serie van BR ik heb nu de winterdeken ervan de staldeken en het halster + touw puur omdat ik het zo gaaf vind dat paars bij haar... maar had ik het nodig ? nee... Ga ik het nodig hebben ? ja denk het wel ooit.
Ollie1 schreef:Buckje schreef:Laura, 135 past Liz niet meer haar amigo word ookal krap. Maar hij is idd wel gaaf die ruitdeken van Tum!
Hahaha! Ollie 4.0 heb je daar wel een pony voor ? dat is 120 onderlengte toch ?!
Ik had dat dus met de paarse serie van BR ik heb nu de winterdeken ervan de staldeken en het halster + touw puur omdat ik het zo gaaf vind dat paars bij haar... maar had ik het nodig ? nee... Ga ik het nodig hebben ? ja denk het wel ooit.
Is voor de verkoop en het is inderdaad 80/120 onderlengte , ik heb een shet van een meter dus die gaat hem niet passen. Ik kan er voor een leuk prijsje aankomen dus ik moest hem gewoon kopen