Hoop dat jullie een fijne dag hebben.
Janouk, wat fijn te lezen dat het met kleine stapjes beter gaat...
en die lammeren zijn zeker echte schapen al geworden, vond die filmpjes dat ze Door je huis rennen zo gaaf....
Vhu, wel gaaf hoor straks eigen B&b. ..Hoop dat jullie je huidige huis snel verkopen kunnen.
HT, waar komt jou huidige wagen vandaan, heb een kennisje die zoekt een leuke dressuur/ vaardigheidswagen. ..?
maïsie, hoe gaat het met je nieuwe aanwinst ?
tine, heerlijk een fijn rapport, knap hoor ! Dikke pluim voor hem dus.
vorige keer was bij ons zoontje een beetje problemen. ...zijn gewone toetsen heel hoge cijfers, 8 en 9's. Cito heel slecht....
nu viel me op dat hij misschien toch letters nog niet goed kon zien, dus meteen naar oogarts in zh voor controle...andere bril. Met cilinder in glazen....en nu scoort hij met de citotoetsen net zo goed als de gewone toetsen...zoooo blij,....en ben dus erg benieuwd naar zijn rapport....en zijn allemaal aan vakantie toe.....
gisteren keek ik onze trouwfoto's...Daar staan onze 3 laatste arabiertjes op.....2 daarvan moest ik ivm mijn gezondheid verkopen,....zijn superleuke wedstrijd kinder-pony's geworden....Vamor is er niet meer...Mooi om goede herinneringen te hebben....maar heb 10 jaar niet durven kijken naar die foto's...je blijft ze toch missen.
laatste dagen nu medicatie omlaag ging gisteren toch wel erg veel last van nek...
medicijnen werkte nog een poos Door in mijn lichaam dus.....nu niet meer...maar vanmorgen iets beter , ..vannacht mega hoofdpijn,...waardeloos...maar vanmorgen waren die klopkabouters gelukkig bijna weg.
Respect voor diegene die dit gelezen hebben....

hoop op een fijne dag voor jullie...
sorry lang verhaal. .....