Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! Wij kunnen hier gelukkig nog wel goed trainen op de wei, waar de cultivator net weer overheen is geweest. Verder hier en daar een plas tussen de velden en bos, dus goed te doen.
.
. Wat is er niet goed aan? Ik zie het niet
.
.
.
. Ik denk dat ik Moos goed aan het werk moet houden, ook de dagen tussen het koetsen door
.
en vind de andere hondenplaat ook schitterend. Vind die native tekens zo leuk, hoe kwam je daar zo bij om die erin te verwerken?
.... vind het niet normaal hoeveel uren ik moet maken
dus denk dat ik binnenkort geen manager meer ben
.
, gelukkig maar, ergens zijn die ook wat slimmer dan de wyandotjes
.
.
, vind je honden ook heel erg mooi, hun uitdrukking, maar lijkt me ook heel lastig, jij kent ze zelf heel goed en je wilt een bepaald iets van ze vangen, maar tjee, ze zijn echt wel heel erg mooi
en vakantie is voorbij, dus Romeo wordt ook niet meer dagelijks ohz gereden, we willen proberen om hem vanaf volgende week mee te nemen naar de club, dan kan zijn ruitertje hem in dezelfde lessen als Connor Liesje, rijden.
.
ik hoop dat het niet TE was...en het gewenste effect heeft..lastig hoor..
zou leuk zijn als je beide pony's mee kunt nemen naar les, en wat je zegt ook praktisch! Moet een konijn standaard altijd ook hooi? Of is wortel/appel genoeg?
) maar ik schrok beetje van mezelf (en daarom weet ik ook zeker dat dit niet zo door kan gaan).
VHU over de mik 

Ben pas net thuis

) Biancacoo ze heeft een aantal maanden best fijn op het andere bit gelopen maar echt ineens was het t niet meer..
.
.
.
. 
Hopelijk heb je genoeg indruk gemaakt!
Ipsilonka schreef:Sandrina, dat hoort toch een zaak te zijn van de stalbaas?

Succes met het opruimen van de schuur trouwens. Klinkt als een "leuke" klus 
Het is een schat van een pony hoor, maar waarom hij perse drie keer door zijn knietjes moet gaan om te rollen, terwijl de rest één keer gaat liggen, is toch een beetje jammer.