VHU: hier geen lekkend dak meer. Is van de zomer verholpen gelukkig. Ben nu meer bang voor lekkende regendekens
Maar ze hebben het redelijk doorstaan. Onderdeken was bij Rembrand wel wat vochtig, maar niet ernstig. Jammer dat je rit niet doorgaat, maar wel verstandig.Frensie: heel logisch (en herkenbaar) dat je even een dip hebt. Je kunt het je paard ook niet uitleggen. Lastig allemaal. Maar komt vast weer goed
Rembrand en Amerigo hebben even mogen werken, bleef gelukkig net droog. Zometeen de hele kudde weer naar de zomerwei brengen en even uitmesten. Dan lekker slapen
!
...balen..misschien gewoon peertje stuk..maar toch..
Maar ja onze Juup slaapt alleen maar op die tabletjes en is moddervet, straks kan hij niet meer door het kattenluikje en krijgen we nog andere gezondheidsklachten. Ga nu maar proberen om 's nachts ook het luikje open te laten voor de katten, alleen wil ik liever als ze voor het donker thuis zijn. Ben bang dat een een of andere gek zo'n beest iets aandoet....je hoort tegenwoordig zulke nare verhalen. Maar goed ga het toch maar proberen!
). Wij wonen midden in stadse wijk en het gaat al 11 jaar goed... daarvoor met onze andere kat is het ook altijd goedgegaan. Ik begrijp je bezorgdheid hoor, ik droom er 's nachts ook wel eens van maar als 't poezebeest zoveel in huis plast.....zou kunne helpen...
enorme windvlagen en af en toe gaat de regenkraan giga open. Ben toch wel erg blij dat ik niet met de trailer op pad ben vandaag want de heenreis was prima gegaan maar we waren zo rond 15.00 uur terug gaan rijden, nou dat is nu echt geen pretje!
Wilde hij natuurlijk niet los laten, dus heb zijn bekkie opengedaan en zijn kop heen en weer geschud (zachtjes hoor) tot de muis eruit viel
. Gelukkig was hij er nog niet op aan het kauwen
met de pijn en futloos zijn....nu hopelijk tijd voor actie (en goede nachtrust) en heeeel veeel fut om met de marathonwagen en sunrise.Tara te gaan spelen!
ben zelf ook nog steeds niet in orde vanaf vorige week maandag.
Heb nog nieuwe handschoenen nodig en ook winterhandschoenen

en morgen hele lange dag
dus projectje gaat nog even verder