[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 18:55

ik voer ze niet zo hard dus ze zijn niet erg stuiterig. Zeker ferro niet.

Heb m gelongeerd vond het toch een beetje te koud om te mennen en er waren nogal
wat knallen in het dorp. Maar hij was netjes rondjes aan het doen in een arbeidsdrafje zat
niet veel speed in.

Vanavond naar mn zusje oud en nieuw vieren. Eerst nog even langs de paarden om ze te voeren.

bicci

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 19:24

iedereen een super jaarwisseling gewenst van mijn man en mij.
van breezer en alle andere diertjes in huize de boer :)

heel veel geluk, liefde en gezondheid voor 2011..

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-10 20:10

Ik heb wel gemend ondanks dat er op een paar honderd meter met carbit werd geschoten. Hij stond ook in het land en was rustig. Hij heeft er 3 weken niet voor gestaan en eigenlijk ook niet gewerkt dus heb maar een half uurtje gereden in de binnenbak. Hij schoot 3 keer even weg maar was goed terug te krijgen, weer een goede ervaring en goed voor het vertrouwen.

Dribbel (onze hond) hebben mijn ouders opgehaald. HIj is er tot nu niet bang voor, behalve als we buiten lopen en hij hoort knallen, dan gaat hij trekken. Maar wij gaan vanavond naar vrienden en daarna nog naar familie en ik durfde hem niet alleen in huis te laten. Mijn ouders wonen midden in een bos en daar wordt niet veel afgeschoten

Onze kat is ook niet bang, die gaat voor het raam staan kijken, alleen we houden hem wel voor de zekerheid binnen.

Iedereen een goed uiteinde en een goed en gezond en veel (men)plezier met de paarden.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 20:11

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!!! geniet ervan!

Ik neem even wat meer afstand van het topic, ik kan het gewoon even niet opbrengen, gaat op dit moment niet echt veel beter.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 21:38

rustig aan rivaldo,sterkte

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:14

dankje

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:18

Laura veel sterkte/beterschap. Onze PB boxen staan steeds voor je open.

Voor iedereen een zalig 2011 gewenst, met heel veel veilige kilometers. En natuurlijk een rustige overgang voor alle dieren.

Ben stiekem even van mijn feestje weggeglipt. Heb een super verrassing gekregen. Ik heb een slee gekregen voor achter de pony. Niet zo een kindersleetje, maar een echte (zelfbouw) met stoeltje voor de menner en zelfs een bankje voor passagiers. Morgen testen en daarna zullen er waarschijnlijk nog enkele aanpassingen aan moeten gebeuren want ze is gebouwd door mensen zonder kennis over koetsen/sleeën.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 22:23

Wat leuk babs !!!

Jij ook bedankt, ik heb tegenwoordig gewoon weer heel veel ups en downs en helaas heb ik ook niet veel vertrouwen in het onderzoek. Uitleggen is moeilijk, vooral omdat je het zelf niet altijd begrijpt. Hopelijk bied 2011 mij meer rust of informatie.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 23:29

rustig aan laura.

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling en een goed 2011 gewenst!

Hebben jullie nog goede voornemens?
Ik wil in 2011 sowieso een huis in gaan richten, 'ons' huisje van mij en mijn vriend samen.
Hoop toch dat we in 2011 wel een huisje krijgen en dat helemaal ons plekje maken.
En heb nog wel meer dingen als goede voornemens denk ik.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:20

een echte happy newyear post. !

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:30

Gelukkig nieuwjaar!

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 01:51

iedereen de beste wensen!

laura, sterkte...

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 02:15

Afbeelding
Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar met veel liefde, geluk en veel paardenplezier!!!!!!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 09:35

gelukkig nieuwjaar

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 10:58

Afbeelding

GELUKKIG NIEUWJAAR IEDEREENNNNNNNNN....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

iedereen veilig 2011 bereikt?
alle vingers er nog aan enzo?

hier in elk geval alles oke verlopen,
vandaag rondje nieuwjaar wensen enzo he,
en wil naar knollie tuulk :))

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:12

Gelukkig nieuwjaar iedereen :).

Gister nieuw draad gespannen, nog steeds amper stroom. Tap dus nu stroom van de buren af, en zelf maar opzoek naar een nieuw apparaat. Mijn apparaat doet het wel, maar is niet krachtig genoeg.

Marengo, Benno en Deedee hebben vannacht lekker lopen vliegen, maar zijn netjes binnen de hekken gebleven.
Mutsen in de padock hebben ook wel wat gerent en daar ben ik tusen gaan staan toen Judith onderuit zijlde, vol op haar dikke buik en slechte achterbeen. Die liep dus daarna echt even op 3 benen, nu beter, maar wel slechter dan normaal. Die heb ik vast gepakt, ze kroop zowat in me (dat terwijl ze normaal niets aan d'r lijf moet hebben), toen kalmeerde de rest ook wat.

b485

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:36

Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dat al jullie wensen voor 2011 mogen uitkomen.

Ik ben vannacht ook nog even bij de pony's gaan controleren. Ze stonden heerlijk rustig van hun hooi te eten. Als er weer een pijl werd afgestoken, keken ze even op, maar knabbelden dan rustig verder.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:37

Gelukkig nieuwjaar iedereen. En veel menplezier voor 2011!!!

Wij hebben het ook rustig aan gedaan. Spelletjes op de Wii bijn mn zusje was wel lachen.

Toen nog een klein beetje vuurwerk afgestoken en proberen naar dat van andere te
kijken maar het was mega mistig. Joep geeft gelukkig niets om de knallen alleen die
harden maar dan spring ik zelf ook bijna de lucht in. Pony's staan in de polder dus
merken er weinig van.

Zo ook een rondje langs de oma's enz om nieuwjaar te wensen.

@ laura sterkte en succes dit jaar en gewoon lekker blijven genieten van je pony's!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:54

Iedereen ook nog fijn nieuwjaar.
Was hier erg leuk bij de paarden, Tobbe negeerde het vuurwerk totaal (maar daar zijn fjorden ook erg goed in, in dingen negeren :+).

Vandaag ga ik blokje om doen met lange lijnen, en in middag misschien stukje rijden.

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 11:58

iedereen een gezond,liefdevol en sportief menjaar in 2011
straks eens kijken hoe de paardenspul erbij staat....

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:02

iedereen een gelukkig nieuwejaar!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:32

Nou wilde nog een leuk plaatje erbij doen maar lukt niet dus dan maar in de link...
http://www.birdblocks.com/ned01/gratis% ... urpijl.BMP :#

Iedereen de beste wensen en een gezond, gelukkig en goed paarden/pony 2011! En degenen die om wat voor redenen in de lappenmand zitten, sterkte :(:)
Ben zelf al vroeg naar bed gegaan, zoonlief wilde amper vuurwerk kijken want was soort van bewusteloos :z dus wij hebben een heel spectaculair oud&nieuw gehad :+ poes (Tommy) had van schrik op ons bed geplast...net waar ik slaap natuurlijk }> Streepje, onze andere poes was enige tijd spoorloos (was in huis maar waar :+ ) en Mischa trok zich nergens van aan 8-)

Vanochtend eerst direct naar de pony's, ze stonden er vrij relaxed bij, alles was nog heel zowel pony's als afrastering, dus denk dat het goed is gegaan. Nog even extra opruimactie uitgevoerd, wat komt er toch altijd een bagger/oliebol tevoorschijn als het zo lang heeft gevroren, maar denk nu toch de grootste zooi te hebben weggewerkt :Y)

Vervelend Dennis dat een van de pony's geblesseerd is, hopenlijk is het vooral schrik en stijf.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 12:37

Judith is al atactisch aan 1 been. En als je dan met je 17 jaar oude lichaam denk dat je nog zo soepel ben als een veulentje gaat dat gewoon fout.
D'r been werkt dus vandaag echt niet lekker mee. Straks maar ff wandelen met haar. Waar ze gister avond bijna in mij kroop moest ze vanmorgen al niets meer van mijn getut hebben, dus dat gaat weer de goede kant op ;).

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 14:04

Gelukkig nieuw jaar!!!

Onze kat is naar boven gegaan toen wij om 2000 uur weg gingen en heeft daar vermoedelijk de hele avond gelegen. Hij is er niet echt bang voor, alleen voor de wat hardere knallen.
Dribbel weet ik niet, heb mijn ouders nog niet gesproken.

We zijn eerst bij vrienden geweest, was erg gezellig. En rond half 2 zijn we naar familie van mijn vriend in het dorp gegaan. Was ook leuk alleen was wat trammelant geweest en ook bedreigingen. Sfeertje was dus beetje gespannen. De man is opgepakt en daarna werd het sfeertje ook weer gezellig

Straks naar schoonouders en ouders en misschien nog even naar opa. En als ik de tijd nog kan vinden ook nog langs stal

_Patrick_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-11 14:42

Goede middag :O :O