Bianca wat fijn dat je bril er is. Zal wel even wennen zijn. En overtollige kilo's..... praat er niet van. Janouk, zal inderdaad flink wennen zijn! Yoga thuis ben ik bang dat ik het toch wat minder doe, nu heb ik een stok achter de deur zeg maar. Maar ik zal er eens naar kijken. VHU, gefeliciteerd! Zit er helaas nog steeds doorheen. Zooooo moe en ik slaap zooooo slecht. Gisteravond ook nog laat thuis. We hadden van 19.00-22.00 informatieve ouderavond op school. Zeer interessant, namelijk mediawijsheid. Maar ja, voor je dan op bed ligt.... het liep ook nog uit dus dan weet je het wel. Vandaag erg druk, taart staat net in de oven, maar moet huis nog netjes maken en eigenlijk moet de tuin ook ernstig gemaaid worden, zoonlief heeft vanmiddag nog les met beide ponys en een zadel passen. Mijn ouders komen ivm verjaardag van zoonlief morgen, dus komend weekend komt er ook weinig van bijtanken.
Biancacoo
Geplaatst: 22-03-19 10:46
Alvast gefeliciteerd Tine met en voor Patrick. Je moet wel aan jezelf denken...anders zit je straks met een burn out thuis .... Daar kunnen veel mensen helaas over meepraten. Janouk, wennen met Alladin... Hoop dat het allemaal makkelijk en lekker gaat. Hij is erg mooi, maar t moet wel goed een klikken.
Vandaag is Aladdin mee geweest naar de les in binnenbak voor het eerst. Heel braaf tussen de andere koetsn. Trots. Nog veel te leren maar hij liet zich goed rondrijden
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-19 16:36
Vervelend Tine sterkte komend weekend. Maar ook gefeliciteerd uiteraard met jullie zoon's verjaardag
Wat fijn dat je al verschil merkt met de bril Biancacoo, helemaal toppie!
Misschien wennen Janouk, van haflinger naar NRPS. Maar moet eerlijk zeggen dat Jenn zich gewoon gedraagt als bijv een Ollie destijds (Ollie was 50/50 arabiertje/NewForest) denk dat dat ook een kwestie is van opvoeding en karakter afgezien van het tinker zijn. Bij de tinkertjes van stal en ook op de manege merk ik wel enorm verschil tussen de tinkers. De ene is heel gevoelig en de ander gewoon super lomp en drammerig. Heeft toch ook veel met opvoeding te maken denk ik. Jenn mag bijv gewoon nooit gras eten met wandelen en ze moet gewoon netjes stilstaan met poetsen, op me wachten, niet door me heen lopen etc maar ze is altijd al een voorzichtig type geweest, heeft dat dram gedrag nooit gehad. En tja type Janouk is volgens mij of ze nu een haf of niet is gewoon een heel bijzonder portret
janouk
Geplaatst: 23-03-19 19:52
VanHuisUit schreef:
En tja type Janouk is volgens mij of ze nu een haf of niet is gewoon een heel bijzonder portret
Biancacoo
Geplaatst: 23-03-19 20:52
Tine, Gefeliciteerd Janouk fantastisch !!
Belker
Geplaatst: 23-03-19 21:49
Gefeliciteerd VHU. Wat fijn dat je school achter je kunt laten. Tine hoe gaat het nu? Biancacoo, went je bril af?
Vandaag een pittige dag. Paard met hartaanval onderweg, in het bos.......... Dat wil je nooit meemaken
VanHuisUit
Geplaatst: 23-03-19 23:25
OMG Belker wat heftig... paard van een vriend(in) van je? Neem aan overleden? Wat een drama sterkte.
Hij is idd dood. Wat het erg maakte is hoe krijg je het kadaver het bos uit. Dat heeft behoorlijk wat tijd en bellen gekost voordat dat geregeld was. In ieder geval moet je hiervoor niet bij de boswachter, politie, DA of loonwerker zijn. Met grote dank aan een koeien buurman.
VanHuisUit
Geplaatst: 24-03-19 13:13
Heb ooit zoiets meegemaakt jaaaaaren terug met paard dat been brak (niet een van mij maar van een stalgenootje). Dat dier kon ook geen kant meer op en werd ter plekke ingeslapen. Dat was al drama. Maar toen inderdaad dier uit het bos. Hier ook uiteindelijk een boer eindje verderop die het dier heeft verplaatst tot de weg waar het opgehaald kon worden door de Rendac. Nou maar ff bijkomen dan Belker vandaag
Bril.. m'n ogen doen al dagen zeer....went langzaam..zie nog wazig..en dubb en draaierig..maar blij dat dit met bril opgelost kan worden..hoop ik...
VanHuisUit
Geplaatst: 24-03-19 20:56
Kan wel een paar weken duren voordat je aan de bril gewend bent... mijn ogen zijn nogal gevoelig dus ik heb ook een zonnebril op sterkte. Die heb ik ook regelmatig op anders gaan ze echt zeer doen. Misschien is het ook zo dat er op zo'n dag als vandaag te veel licht voor jouw ogen is... zou ook nog kunnen. Maar het is soms best lastig... Heb je ook advies gekregen een uurtje per dag op te bouwen? Wil soms ook wel helpen.
Biancacoo
Geplaatst: 24-03-19 21:08
Heb idd ook een zonnebril zelfde sterkte... Het gaat al een stuk beter...maar zal echt wennen moeten idd..
marga1
Geplaatst: 24-03-19 22:41
Ik heb meekleurende glazen, vind dit ideaal. Vroeger ooit op mijn zonnebriil op sterkte gaan zitten, en als je vertrekt met zon en later wordt het donker blijf je niet met een zonnebril op je neus zitten. Ook ontspiegelt, trouwens zit er verschil in de verschillende merken glazen kwa ontspiegeling. Hoop dat je kan wennen aan jou nieuwe bril Biancacoo.
Belker wat naar ,sterkte.
tine10
Geplaatst: 25-03-19 07:59
Belker afschuwelijk om mee te maken. Heel veel sterkte. Bianca ik hoop dat je er snel aan went.
Ik wilde vandaag met mijn paard naar het bos, maar wat een vies weer is het weer. bah
Biancacoo
Geplaatst: 25-03-19 10:56
Tine idd....vies weer.... vanmorgen kijk je naar buiten..blegh...tegenpak aan en ik ben toch met de honden naar het bos gegaan om nog een rondje te trainen, geen spijt van, het was heerlijk ondanks de hagel op onze kop....hahahaha...
Hier gaat het. Vandaag een bosritje gemaakt en even goed gehuild. Toen ik terugkwam werd net het kadaver opgehaald. Letterlijk en figuurlijk is het nu opgeruimd. Nu wennen aan de impact.