[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 19:25

Ben benieuwd Aks :) voor uitzendbaan kan het gewoon ook handig zijn dat jij natuurlijk wel heel wat werkervaring hebt opgedaan in je stage, en je werkt nu ook elke week. Ik bedoel, dat laat wat zien over houding en verantwoordelijkheidsgevoel, da's erg belangrijk (en je bent slim zat om dingen snel te begrijpen). Hoop dat ze wat leuks voor je hebben, houdt een mens van de straat en je verdient er wat mee :j

Hier vooral erg veel gewerkt :7 en met de mattenklopper achter mensen aan :+

Ollie is gelongeerd dat ging lekker. Ze heeft alleen erg zere oogjes nog van al die vliegenzooi en de warmte :(:)

Wat zonde Marjola.... echt stom zo'n verschuiving dat dat zo doorwerkt ....

Hier manlief 50 jaar geworden :D gisteren keken we elkaar aan zo van jeetje, wat's gebeurd :P

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:55

Marjola..dat is wel heel jammer dat er zo weinig inschrijvingen zijn zeg...balen is dat..
en als het nog even doorregent...heeft ermelo een waterarena ipv menbaan ben ik bang...

Vhu...wel goed aan jezelf denken he ?!!....doe rustig aan..

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 20:57

Dan moeten er zeepaardjes worden ingezet...

Hier vandaag geen kans gezien naar stal te gaan door sollicitatie. Maar het regent hier gelukkig niet continu. Heb er alle vertrouwen in dat Dids zich redt. Morgenochtend naar 't mopke toe :)

Zit intussen behaviour study lecture te volgen :)) Best grappig om te doen :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:10

Ja hoor ik heb mijn grenzen vwb wat ik kan doen. Heb ik vorige week duidelijk gezegd. En ik ga ook echt niet nog meer / harder werken dan ik nu doe moet nog langer mee dan vandaag :)

Wat heerlijk dat Eagle weer wat mee mag doen *\o/* en donderdag wordt het toch alweer beter met het weer? Het was ook zo vreselijk droog... volgens mij kan die grond wel wat hebben hoor / het was wel heel hard nodig (komt alleen beetje veel achter elkaar := )

Diddletje redt zich wel hoor :j zal morgen even naar hem zwaaien, ben van plan in de ochtend even rondje bos te gaan doen ff lekker chillen met mijn poown <3

Donderdag gaat Aks met me mee op de wagen, nu al zin aan :D

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:15

Oh, misschien zie ik je wel :j Ik wil ook in de ochtend even gaan :j Rondje plassen crossen met de wagen hoop ik voor elkaar te krijgen. lekker half uurtje door t bos draven :)

En mee op de wagen indd helemaal zin in! :) Ga proberen camera mee te nemen :j

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 21:47

Dames, ik lees echt mee hoor. Mooie foto's van Aks, marjola, hondenfoto's. Ik heb ze allemaal gezien. Maar beetje veel gewerkt afgelopen weken en mijn lijf werkt niet mee (ik haat dat). Hippiade training loopt wat in de soep door de regen. Mijn bak staat blank voor het eerst. Ben benieuwd hoe snel hij weer droog is na de regen. En ben op zoek naar leuk karretje om bij de vereniging neer te zetten. Dan kan ik van de winter wat makkelijker trainen. Is overigens niet makkelijk om te vinden...

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:23

De grond had inderdaad wat water nodig, maar dit is wel heel veel. Bij ons in de bak staat de voorste longeercirkel inmiddels vol met water (de hoefslag daarvan, als het de laatste paar uur vast erger geworden)... :(

Ben benieuwd hoe het terrein zich in Ermelo houdt, anders word ik wel een beetje bang voor zaterdag.

Leuk trouwens dat jullie er samen op uit gaan VHU en Aks!

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:31

Goeienavond! Ik ver-excuseer me ook even hoor. Lees wel mee, maar mijn overstap naar de NR neemt best wat bokt-tijd in beslag en nieuws is er altijd. Wel heel leuk :) . Morgen gaat Moos weer voor de eerste keer na het WK / NK - gebeuren voor de wagen.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-13 22:48

_Marjola, ik wil wel maar was helaas te laat met opgeven!

Biancacoo, leuk dat je zo met de hondjes bezig bent!

Leuke fotos van Dids

Tine gefelciteerd met jullie trouwdag

VHU gefeliciteerd met Abraham. :D

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 06:36

Goedemorgen
Vhu, gefeliciteerd met je man !
Time fly's.

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 07:19

@ VHU, Gefeliciteerd met manlief *\o/* en gezellig uitje met Aks in de planning :D
@ Aks, vertel, vertel, vertel......hoe is de sollicitatie gegaan?
@ Tine gefeliciteerd met de trouwedag
@ Gem, Knappe Moos weer voor de wagen vandaag :j
@ Marjola, heeft angst voor zwembad in Ermelo, maar kan alvast oefenen in haar eiegn zwembad. Hier ook erg veel water gevalle, bak staat helaas ook helemaal blank.
@ Biancacoo, heb knappe hondenfoto gezien <3
@ Ips :wave: gezellige meelezer :(:) voor het lijf

Gisteren de paardje maar een beetje vertroeteld, door ze eens een grondige poetsbeurt te geven :D Jammere alleen daarvan is dat je daarna zelf ook een grondige poetsbeurt nodig hebt :+
Vandaag maar eens kijken wat het weer brengt en Pown trainen en een rondje rijden op de Fries, mits de bak niet te nat is.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 07:47

Goedemorgen

Mooie samenvattingen!!
VHU: gefeliciteerd
Aks: spannend
Dingetje: moet zelf gepoetst worden :D

Hier de pomp alweer aan staan bij de bak, maar het is dweilen met de kraan open, want van boven komt alweer verversing van het zwemwater -O- Ik kan echt niets zo....

Manlief had voor de gein even uitgerekend hoeveel water er ongeveer in de bak zou kunnen staan (is globaal he), maar komt op ongeveer 180.000 liter. De pomp doet 4350 liter per uur...... Ben nog wel even bezig. Grrrr, ik moet nog heel veel dingen oefenen voor de hippiade, die gaan niet goed genoeg. Maar kan er zo echt geen kar achter hangen.

Zometeen brigadieren, daarna komt de kapper aan huis.

Sandrina

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 07:48

Goedemorgen, Tjonge wat een hemelwater gisteren. Voor de verandering is de tuin nu eens niet ondergelopen! Ben benieuwd hoe de bak eruit ziet.
Ik probeer met kracht een groom te vinden voor een heiderit as vrijdag. Is me nog niet gelukt. Wil met 2 aanspanningen in Epe gaan rijden en op de Tongerense heide.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:19

Goedemorgen allemaal. Hier heeft het vannacht niet echt meer geregend en de bak is alweer bijna droog. Echt geniaal gewoon.

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:21

Wat een ellende al dat water nu. Gisteren pony's maar weer op stal en heb ik
robijn maar geschoren kon toch niet anders. Vandaag gaat remko met ferro rijden
als het droog is dus ik heb goede hoop. Mocht het dan vanavond per ongeluk ook een
keer droog zijn dan kan ik nog met robijn rijden en robin even mee.

VHU gefeliciteerd met je man !! en ook veel plezier met rijden hoop dat het droog blijft.

Tine succes met pompen. Hoop dat je vandaag nog even kan rijden.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:32

ooooh dat had ik gemist VHU! Dat jij met een abraham getrouwd bent :)) Gefeliciteerd!!

Hier ook benieuwd, voornamelijk hoe het bos eruit ziet (tja, bak heb ik niet...) zometeen naar stal en lekker op pad :)

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:49

@Tine: wat rot :(:) , kun je nergens anders even gaan oefenen, ook een beetje voor je gemoedsrust :(:) .

@Aks: spannend.

@VHU: gefeliciteerd met je man!

@Ips: :(:)

Nou, konijn doet het nog, maar gisteren een kip uit haar lijden kunnen verlossen ;( :( .
Helemaal achter in de wei en tja, het is de natuur, maar vreet ze dan gewoon op...
Vannacht kon ik twee buitenslapers niet vinden, dus vanmorgen al bang..., eentje loopt iig bij de nieuwe stallen, misschien wel uit de boom gewaaid, hoop dat de ander ook nog ergens zwerft... en dat ze vanaf nu iig allemaal lekker binnen in het hok gaan slapen...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 08:57

aaah :(:) arm kippie :(:)

tine druk aan het hozen in een zinkende bak..

Ik hoor vandaag of morgen of mijn sollicitatiemoment goed was en ik nog een keer op gesprek mag :)

_Dingetje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 10:38

Ga voor je duimen Aks *\o/*

Ach gossie arm kippie :(:) Is het konijn alweer een beetje de beterende hand? Zo'n ouwe dibbes....... :(:)
Vind het altijd akelig als er een beest niet in orde is.
Van het jaar kapte ineens om 2m afstand een kip om, stond erop te kijken, waarschijnlijk van ouderdom een hartstilstand....moet zeggen was er best van ontdaan een paar dagen :(

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:05

Aks: spannend
Avaluna: ik kan op zich wel naar de binnenbak gaan, maar ik kan het lichamelijk niet aan om met die kar te gaan zeulen. Kost ook heel erg veel tijd. Maar mijn energieniveau kan al dat extra werk gewoon niet aan. Kan ik beter de energie sparen voor zaterdag. Maar ik word wel licht nerveus nu, want qua voorbereiding kan het niet veel slechter zeg maar.
Gelukkig dat konijn het nog doet. Arme kip.

Nou, als het zo blijft regenen dan kan die pomp ook wel weer uit. Niet normaal meer. Het zou vandaag droog blijven -O- Heb vanmorgen wel Rembrand soort van gelongeerd. (blijft toch behelpen nu, maar goed, heeft hij toch iets gedaan)

Vrees dat Amerigo ook weer vrij krijgt, denk niet dat zoonlief wil rijden als het zo hoost van de regen. Kan hem geen ongelijk geven....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:06

ach..arme kip....
ik hoop dat konijntje goed blijft gaan... ik vind het een hele leeftijd..geen idee hoe oud konijntjes worden..
Aks..supergoed, ik duim voor je.
veel plezier met je rit door het bos, en leuke samenrit met vhu gepland !
Ips..een superbak !! fijn dat die al weer droog is..
Sandrina succes met groom vinden..altijd nadeel van aangespannen rijden..maar wel veiliger als in je eentje op pad gaan !
Gem, succes met Moos voor de wagen, ik hoop dat hij het allemaal supercool oppakt !
Tine, kun je rembrand niet wat training onder het zadel geven..?? dan kun je toch wat meer vragen als aan de longe..?

ik heb het doek met de 4 hondjes af...zelf geheel niet tevreden..maar ik moet nog veel oefenen..t word nog wel wat..haha..soms zijn de foto's ook zo slecht...dan is het lastig om de dieren wel mooi en in goede verhouding op het doek te krijgen...

Afbeelding

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:43

Citaat:
Tine, kun je rembrand niet wat training onder het zadel geven..?? dan kun je toch wat meer vragen als aan de longe..?

Dat kan mijn lichaam helaas nu ook niet aan. Rembrand zit heel moeilijk (is heel breed en gooit erg op). Ik zal maar gewoon moeten gaan proberen te accepteren dat het deze hippiade niet gaat lukken.

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 11:50

dubbele longe dan ?? wel gewoon meedoen hoor, Rembrand heeft je nog nooit in de steek gelaten, hij is zo goed getraind ! en ...iedereen heeft minder kunnen trainen, neem je rust, dan kun je op de hippiade vast een mooi resultaat neerzetten !

regen komt met bakken uit de hemel...moest eigenlijk zoontje met fiets van school halen...hm....2 km in stromende regen..met kleine man van 6....neeeej...toch maar niet denk ik... :=

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 13:02

Hier ook zoon met de auto gehaald. Is niet leuk zo. Toch lijkt de bak iets minder vol water te worden. Jaja, misschien morgen toch even mennen?

Longeren doe ik altijd met dubbele longe (met enkele heb ik het idee dat ik hem alleen maar rondslinger), dus hij wordt dan wel aan het werk gezet.

Nu snel lunchen en even naar bed.
Vanmiddag pruimenjam maken...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-13 14:29

Goedemiddag :D

Hier heerlijk ritje in het bos gehad en wie kwamen we daar soort van gepland tegen ...
Afbeelding

Dus met z'n tweetjes gereden, poowns vonden het erg gezellig, alleen had Diddle 1e keer dat Ollie voorop ging zoiets van he dame waar ga je heen kom hier :)) het begon toen we op zo'n 3/4 van de rit waren ongelovelijk te plenzen dus uiteindelijk werkelijk tot op mijn ondergoed nat :+

Tine, en andere hippiadegangers anders in een bos trainen? Kun je toch rijden / mennen en op bredere paden kun je in ieder geval overgangen goed oefenen e.d.?? Maar wat je zegt Tine, dat is ook slepen natuurlijk en je moet wel groom hebben dan.
Je zou haast blij worden als je geen hippiade rijdt :7
Nee hoor, even knuffel en :* voor jullie allemaal dit is niet fijn voorbereiden natuurlijk...
Overigens is onze bak wel droog *D natuurlijk wel wat zwaarder, maar je kunt er goed in mennen. Is altijd zo, superbak.

Zo met zoonlief de stad in, hij heeft een agenda nodig :list: