zal poging doen van baksel

ziet niet uit, majah
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

, wel een fijne strandrit en helaas geen meeting in de Efteling.
veel plezier met jullie nieuwe aanwinst, mooi
zowel man als peerd
ook qua pa/ma.
Biancacoo schreef:Hier gingen de 3husky's samen opgerold tegen elkaar aan liggen om te slapen, dus super.
. Hier regent het nu ook flink. Hoop echt dat de regendekens het houden....
vooral buiten zit heerlijk!

Is de pownie van de mama van Crazymel
Knappe Indy
!
!), een heel klein Melletje
....
. Wat hadden we een geluk met het weer
. Ik denk 30 seconden regen gehad..... Goeie combi's gezien, geen ongelukken, andere bizarre voorvallen, supergezellig, veel foto's gemaakt, mensen gesproken.
Janouk heeft wel heel veel geleerd weer.
dat je dat durft op Indy, knappe haf hoor ! en knappe jij !
maar de vader is idd erg mooi !
Knappe woefs
maar wel gaaf 
Goedemorgen!
tine10 schreef:Bianca: wat super dat het zo goed gaat. Begrijp ik nu dat de hond 2 weken geplaatst is en toen alweer teruggebracht naar de fokker?? Dan hebben die mensen ook het doorzettingsvermogen van een zoutkorrel zeg.
logisch toch !!! Gwin druk...tja...wel normaal, gezien haar temperament..maar ja, maak ze maar eens duidelijk dat ze een poosje sloompjes moet doen...ik hoop dat ze voorspoedig hersteld..
pups zijn nu eenmaal super bewerkelijk... ben bij ons blij dat Wis dat stadium weer ontgroeid is ik werd er zelf ook helemaal moe van al die keren op en neer naar het grasveldje voor de zoveelste poep of plas
Hondje heeft het super getroffen dat ze bij jullie terecht is gekomen Biancocoo! Dat zeg je trouwens ook mooi, mbt Blondie. Alleen wil ik er als ze naar ander baasje gaat echt wel alles aan doen om te voorkomen dat ze weer in de zooi terecht komt. Maar goed voorlopig prutsen we er nog lekker mee verder
straks misschien zelf nog wel even op en neer naar stal.
en Gwinnie ook natuurlijk. Zal nog lang traject worden voor haar.... ellendig he. Kan me zo goed voorstellen dat je er helemaal depri van werd van de berichten van Grolloo. Leuk dat je je werk zo positief kunt gaan afsluiten