Ik wil zo graag met de koets gaan rijden maar niemand kan met me mee
Waarschijnlijk zit er niets anders op dan maar aan de grote kuis te beginnen. Als ik dat gedaan heb, begeef ik me naar buiten en ga ik Romeo eens mooi borstelen en hem dan nog maar eens laten afzien aan de longe
Anders kunnen we over 3 weken die 25 km nooit uitrijden!
Oh ja...Net naar de kinesist geweest, ze heeft me erg veel moed ingesproken
Ze zei: "je moet heel goed je oefeningen doen iedere dag(voor de rug), en als je het gevoel hebt dat je achterwerk of benen slapen, moet je onmiddellijk naar de dokter of het ziekenhuis." Vroeg ik: "Waarom onmiddellijk naar de dokter of ziekenhuis?" Zei ze heel koeltjes: "omdat je benen kunnen verlammen en dat moet zo snel mogelijk geopereerd worden bij het minste wat je voelt."Nou zeg wat een motivatie!
Dit maakt me nog banger om nog iets te doen! (en al zéker paardrijden, gezien 1 val fataal kan zijn voor mijn rug)
Heel naar voor je.
). En maar weggereden. Zo'n 40 minuten door de wijk gestapt, nog parkje in, trapveldje over, wat mensen tegengekomen, wat auto's en fietsers, hij vertrok geen krimp. Ook halthouden en afwenden geoefend, tussen paaltjes door en over witte strepen heen / ander gekleurd asfalt (van de fietspaden). Zo wat was ik trots op hem. Op de terugweg in het rustige straatje weer afgestapt, meegenomen over de drukke kruising en bij de ingang van ons laantje er weer op, rustig naar de stal gestapt. Hij wil zo graag goed zijn best voor je doen er zitten tot nu toe totaal geen trucken in dat dier, heerlijk, heerlijk

Heb je de HASers og gezien op animal event? Van mijn opleiding moesten er een stel ''helpen'' in kraampjes, enquetes enzo 

Is metalen kruiwagen met deksel

)
Wat bedoel je met; ze zijn érg verschillend precies? 

*