Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) 
. Wat een regen
Ik zal later eens kijken naar je topic, nu geen tijd. Zo zoonlief maar even van school halen. Hij zal straks bij de wedstrijdtraining nog nat genoeg worden
Ik ben ook retetrots op het ventje hoor. Hij is pas 9 en dan al dit allemaal kunnen. Met een pony die niet altijd even leuk meewerkt
al die zware pijnstillers trouwens. Hier was het vandaag flink afzien want moest training geven, kun je alles niet in je eigen ritme/manier doen en dat ging dus nog niet goed
Was je zelf te laat met je zweep of ging ze door je zweep heen of ging het zo snel dat je niets kon doen?
en de zon schijnt hier
Ipsilonka schreef:Ik rijd standaard met mijn voet op de molenrem. Zweep is geen probleem met haar (krijg alleen antwoord van haar staart haha) En na het incident heb ik manlief alleen af laten stappen bij een boerderij waar ook een hond is. Voor de zekerheid, maar die hond liet zich niet zien. Daarna nog wat getrut met witte blokjes op de weg, maar toen heb ik haar gewoon een lel verkocht en sprong ze er over heen. Ben niet bang geweest en nu ook niet in mijn lijf of iets.
, niet van het 4-tal.
toch geen
blauwe plekken vandaag....wat knap dat je zo doorzet met Fera !! respect
petje af dat je haar toch zo voor de kar zet, en de goede dingen van haar ziet, heel mooi dat je geen angst hebt met haar, en heerlijk dat ze niet bokt..steigert of uithaalt met achterbenen, dat scheelt idd al een heleboel !! komt vast goed..idd onervarenheid van Fera...
maar vaak klopt je gevoel wel....helaas..