Ziet er lekker relaxt uit Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er lekker relaxt uit
zijn we weer
, menles die goed ging en Janouk op strafkamp
En natuurlijk S_L die helemaal naar Nieuw-Zeeland gaat , geweldig, wat een ervaring
dat was heullll spannend. Verder moet ik zeggen dat ze zich prima gedroeg ondanks de enorme windstoten af en toe, liep ook vrijwel door alle plassen zonder twijfelen
en manen gevlochten....hij was erg hyper en bozig dat hij zijn stal weer inmoest dus ben benieuwd...met beetje pech staat zijn pet verkeerd en wordt het puinzooi. Maar hoop dat het meevalt

En me muts zat scheef

en super dat Amerigo weer zo braaf was
Snuit (hij is zich vast aan het opladen voor morgen
)
(ik hoop het ook te komen
)
heel veel succes vanavond

Vond hem vandaag gewoon eng, als je hem opzei laat lopen zie je zijn ribben. als hij normaal staat niet.. Hij komt ook niet aan hij werkt echt hart ook... krijgt een halve kilo muesli en veel hooi! Buckje schreef:Buck heeft anorexia momenteel hij is echt dun.Vond hem vandaag gewoon eng, als je hem opzei laat lopen zie je zijn ribben. als hij normaal staat niet.. Hij komt ook niet aan hij werkt echt hart ook... krijgt een halve kilo muesli en veel hooi!
Misschien iets minder hard werken? Je mat hem helemaal af

) dan is hij gewoon 'sportief'. Als je nog iets wilt proberen zou ik Subli 3-6-9 mix proberen, krijgen ze gewoon mooi 'laagje' over die ribben. Zonder dat spul wordt Bente ook te dun hoor, met dat spul heeft ze net zo'n klein laagje 'extra' dat je de ribben dus wel voelt maar niet ziet. Bente krijgt twee Ikea bekertjes per dag. Ze worden er niet feller van, is wel heel goed voor langere uithoudingsvermogen (kijk even op Subli pagina, zie je wel meer info).
We hebben ruim 2 uur gereden, zo fijn, echt genoten
(tenzij er afgelopen week wonderen gebeurd zijn
).
. Ik vind het dus moeilijk te beoordelen vanaf een foto
. Zo zie je geen ribben, maar als hij loopt zie jij dat wel.... Je weet hoe hij er normaliter uit moet zien. Maakt hij zich niet te druk om al dat vrouwelijke schoon waar hij nu mee aan het werk mag
?
Citaat:Vind die op de fotos met je zoontje wel veel te dik

.