Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.

schrik me rot hier 

, mooie paardjes
pfff ik kan me niet voorstellen hoe ik me voel als ik mijn pown verlies, diep respect dat je alles weer zo oppakt. Logisch dat je die dip had, het is ook dubbel. Ik ben in ieder geval erg blij dat Bente er nu voor je is
en ze is prachtig
GEFELICITEERD!!!!!!
Een hele fijne dag gewenst vanaf hier

, voor mij toen de mooiste van de wereld

, kwam ook drijfnat thuis en ben gelijk naar de douche gelopen wat was dat lekker
die had ik nog niet en dat moet wel heb ik begrepen 
, wat een gave foto's,
Dennis is zo gaaf
, mooie pony heb je Jenkins
Als het een troost mag zijn, economisch recht studeren is ook niet dolle pret hoor
Gisteren een koude schotel gemaakt met sla, tomaat, geraspte worteltjes, komkommer, augurk, hespenrolletjes, aardappelsalade, heel lekker met dit weer
(hoewel ik niet denk dat je dat met tegenzin gaat doen!) Hopelijk klikt het tussen Veale en Alwyn!
Mooi kleurtje en erg mooi behang!
Dids is ook knap geworden, maar ik vond hem als 9-jarige ook niet lelijk! Jammer dat je geen babyfoto's hebt, was er wel benieuwd naar!
Hij is wel mooi voller geworden, dus zeker wel verbeterd
Heeft ie ZE of waren de manen gewoon zo? De bonte is ook schattig
Op dat koppie zou ik ook verliefd worden 
)
). Maar dat komt ook omdat ik gewoon niet accepteer dat ze ook maar een keer niet luisteren. Dus zelf hier heel actief in zijn. Het klinkt wat onaardig maar volgens mij moet hij gewoon eens ontzettend op zijn f-ikker krijgen en weten dat jij bepaalt en niet hij. Als hij voor de rest gewoon gezond is is er totaal geen reden waarom hij zo weinig actief is. Dus zelf actieve houding, dat wil niet zeggen leidsels lang maar juist er goed bij, zweepje erbij, bij de eerste de beste aanwijzing en geen reactie, knal erover heen. Dat klinkt wel heel onvriendelijk maar ik denk altijd maar zo in geval van nood moet hij ook direct reageren. En dan niet bang zijn als hij vooruit schiet of bokt, hij moet voorwaarts & opzij op jouw zweephulp, voorwaarts op je stem op zich al en ook weer terug. Niet binnen een-tiende seconde reactie, beng jij er weer bovenop. Vaak wordt de fout gemaakt bij slome pony's / paarden de leidsels steeds langer te laten en ze maar door te laten gaan, maar je moet ze er juist 'bij'-nemen (is mijn ervaring hoor).
) zou ik eens bloedonderzoek laten doen en van de DA voeradvies vragen. Want dan denk ik echt dat er fysiek iets niet goed zit.
, maar het helpt echt!

Gelukkig binnenkort naar drenthe en dan lekker relaxte buitenritten maken.
.
.
). En op wedstrijd zou ik die tip ook niet proberen... Romeo overreageerde de eerste keren écht erg => in galop wegschieten alsof hij achtervolgd werd door een leeuw. (kon hem wel snel terugpakken hoor
)
Het klinkt heel onvriendelijk, maar het gaat je helpen!
Dus zeer consequent zijn is de boodschap!
eefielover schreef:Askazita, Heel veel plezier, lijkt me erg leuk!
en alle andere die er naar komen ook.