Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
volgens mij is het dan ook simpelweg niet gezond hoor om buiten te zijn, er zijn grenzen
Citaat:hier was het overdag +5...
en nu +2 volgens de windows side-bar weerbericht
hoop dat ik vanmiddag wat foto's kan plaatsen van een grote dame in een enorm tuig
vriendje is vrij en thuis
dus die kan mooi open doen 
wat het stijf/stram zijn niet bevorderd natuurlijk..... Hopen dat de gladheid binnenkort over is voor hem, tot die tijd krijgt hij dubbele dosis voor zijn artrose en arnica voor zijn zere spiertjes erbij
, maar met kinderen is hij super. Dat heel grote tuig is straks op je paard ineens niet meer zo groot hoor.
Ik ben met paard begonnen en daarna pony. Ik vond het zo ieniemienie, maar als je het dan op pony ziet, is het weer gewoon.
. Maar goed, man heeft nu tijd om te klussen, dus dat moet toch maar gewoon gebeuren.
hij komt er wel weer overheen, zolang hij maar geen pijn heeft 

Kon niet echt mooie foto's maken want toen ik alles erop had was het opeens nogal druk op de stal en ben ik met tuig en al eindje gaan rondstappen (ik erachter, ging prima!!!) en daarna dus weer vergeten foto's te maken. Ze is het echt gewend want ze keek niet echt op of om van de oogkleppen, liep naar mijn idee wel erg vlot (maar kan ook komen door de plotselinge drukte). Toen ik met het borsttuig aankwam gingen haar oren opeens naar voren van he, wat was dat ook alweer? Kan ik me inbeelden natuurlijk maar ze stond er zeer vrolijk bij de hele tijd. Het tuig staat haar echt poepie-chique

maar meer geluid dan dat het eng was ofzo. Als je ho-ho zegt staat ze ook direct stil / gaat ze weer rustiger dus dat geeft wel vertrouwen. Daarna erop gestapt en zo'n 20 minuten heen en weer gestapt bij het huis/de stal. Ze zag voor het eerst de ezeltjes, wow
stukjes gedraafd op longeercirkel en dat voelde heel goed

gaaf paard 
wat een lief plaatje zo