Het lijkt me echt zo vreselijk
Persoonlijk ligt mijn grens echt bij het niet meer fatsoenlijk kunnen staan, dan houdt het voor mij op. Een paard leeft in het moment. Als ze zo hinnikt kan het ook zijn uit angst alleen te zijn in deze voor haar heel ernstige situatie. Ze wil niet alleen zijn, een paard in de natuur ziet de kudde als bescherming. Als die er niet meer is gaan ze dood. Een paard wat niet meer kan staan wordt opgevreten. Het instinct werkt nog steeds zo. Het is dan niet zozeer een enthousiast hallo, maar een help me. Het alert zijn is een instinct om te overleven. Maar de vraag is of dat voor haar reeel is.... wat een ellende... kijk eens of ze als alles om haar heen staat rust vindt zodat ze 'weg' kan gaan van zichzelf....
Ze is al heel lang niet goed Ips.... het lijkt ook steeds ernstiger.... zoals je het vertelt in ieder geval ik zie haar niet in real life...
Hoe dan ook, met alles. heel veel sterkte. Jij kent je paard het beste
maar het hinniken en alert zijn wil niet zeggen dat ze per definitie graag wil leven het is een basis angst van een kuddedier alleen gelaten te worden en overgelaten te worden aan de natuur....Wat naar HT mbt Sun... ik wist niet dat ze al 20 is... maar ze loopt idd al heel wat jaartjes mee...
maar zadeltechnisch gezien had die een hele lastige rug. Net iets verzonken en brede ruggengraat. Die had iets aangepast moeten hebben, en dan waarschijnlijk een Massimo franse kussens schat ik in.
moet echt moed verzamelen zo naar stal te gaan. Het is nu wel droog maar die wind... vind het maar niets.
.
. Als alles blijft zoals het nu lijkt en is op de manege, zal ik per 01 april een nieuwe trainingsplek / pensionstal moeten zoeken, want per 01 mei lijkt er een ketting met hangslot om de hekken te gaan. Sta wel al ergens op een wachtlijst en heb nog een ijzer op het vuur liggen, maar leuk is het allemaal niet.
hoi Gem,
is op. Nu vandaag weer wedstrijd gehad en 2 wp gereden met het span, en mag nu L starten.
zo vreselijk opgelucht ! over een paar weken is mn nieuwe bril klaar, dus nog een maandje aanmodderen met wazig zicht, en dan hoop ik..weer haarscherp..
tja..... gisteren nog getraind met de honden,.... had maar 1 klein buitje...gezien de voorspelling van morgen..heb ik nog weinig zin om morgen te gaan..maar het maakt de honden niks uit..regen of droog..die willen altijd rennen..dus zal mn regenpak te voorschijn halen..