die heb ik bij melody ook een poosje gebruikt, was niet nodig, maar ze hebben er ook geen last van !
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

dacht ik wel, te ver weg,hihi
... opgestaan met een zere keel en nek richting de Efteling. Zoonlief heeft het super leuk gehad en dan hebben de ouders het ook al snel naar hun zin
.. nu even niets meer douchen en dan
in de hoop dat ik morgen wat fitter ben want om 8.30 uur staat Joekeltje al op me te wachten om lekker een strandritje te gaan maken
. Ik hoop dat de klik er ook is bij de honden en dat je weer lekker vooruit kunt gaan kijken

Ik las het berichtje op mn werk, schrok er echt van!
Dus zullen dat ook zomaar niet worden.
Hij ging zo gaaf! Ik heb dus in de galop een perfect afgebogen stuk gehad, perfecte stelling, mooi over de rug 

(ze staat ook op facebook, daar had Ollie haar al gespot)
1e billenfoto's 

en dan toch naar de Efteling. Vind ik wel heel dapper! En inderdaad het hoeft niet af te hangen van een klasse, maar inderdaad van de africhting. Als het goed is (maar ook daarin heb je gelijk) valt dat ongeveer samen qua niveau....
. Na 6 maanden is het in mijn ogen geen pup meer, maar een jonge hond.
)En we maken super vooruitgang. Ze gaat zo fijn marcheren.
vandaag ringsteken.
en dan hier in huis de boel aan kant maken, strijken, stalletjes mesten en nog even met Brutus gaan mennen... en verders lekker rustig aan vandaag (want mijn hoofd voelt nog steeds
ondanks onze fijne strandrit). Zoonlief zit hier nog lekker in pyama en die heb ik vanochtend ontbijt op bed gebracht....
.. persoonlijk zou ik het ook fijn vinden om Brutus onder het zadel bij te kunnen rijden... want dat is écht goed voor ze....
met SGWM, heel veel plezier
goed punt.
En dat omdraaien bij stilstaan, moet er wel om lachen

Is het voor de wagen lastiger/minder goed mogelijk lekker over de rug te trainen? Of ben jij thuis degene die gewoon beter het over de rug trainen beheerst oid?
Knap dier!
Akshay schreef:@janouk; interessevraagIs het voor de wagen lastiger/minder goed mogelijk lekker over de rug te trainen? Of ben jij thuis degene die gewoon beter het over de rug trainen beheerst oid?
![]()
)

)
(fotos zijn allemaal achter elkaar gemaakt. Fotografe zat zelf namelijk ook op de bok met eigen paard
) Na het maken van de fotos ben ik hem even achter zijn reet aan gaan zitten voor wat meer activiteit 

succes met het ringsteken.
ik mis mijn benen voor de wagen ze is erg gevoelig voor de zweep en ik dan bang voor bokken ... ik durfde tot voor kort vrijwel niets echts met zweep te doen en voor buigen en activiteit met druk e.d. heb ik dat tenminste met mennen echt wel nodig. Gaat nog steeds beter dus wie weet .... fijne is wel dat als je weet dat ze op een bepaalde manier kunnen lopen, je ook wel zoiets hebt van ze kan zo lopen dus waarom dan niet voor de wagen ...
Echt té lekker
Hij is vorige week gehooid, vandaar dat het nu even kan
Als we maar niks stukrijden/trappen
(en gelukkig hoef je op zo'n grote wei niet vaak over hetzelfde stukje te rijden
)
knapperd !