Nou we zijn er bijna met opknappen huis
(behalve dan dakterras maar waarschijnlijk wel iemand die het goed (en niet te duur) kan doen) nu kan mijn naaimachine aan de slag want wil nog wat nieuwe gordijnen (kunnen mee naar nieuwe huis, zelfde maten) maken. Is giga klus want huis heeft ouderwetse hoogte. Kan het ook uitbesteden maar dan gebruiken ze veel meer stof dan hoe ik het zelf doe dus doe het liever zelf. En ik vind het ook wel leuk om te doen, lekker bezig zijn. En dan wat kussens / bed-overtrekken etc in zelfde stijl.Overmorgen gesprek op mijn werk (hogeschool) over ander werk. Heb ik zelf aangegeven en gelukkig wordt het opgepakt, dus dat lijkt goede ontwikkeling. Ik heb alleen nog geen idee hoeveel uur per week ik eigenlijk wil werken... ook met nieuwe huis / verhuizing / opzet B&B komend jaar / en mijn onderzoek etc. Maar goed heb vast contract en dat wil ik toch ook niet zomaar opgeven.
succes in ieder geval..
En tot de dood... ja wat is dat. Wij hebben nog nooit oudere paarden gehad (met oud denk ik aan 20+) dus heb er geen ervaring mee...
kamer die helemaal vol stond met 'zooi' (was kamer van zoonlief geweest, toen mijn studeerkamer, toen soort uitloop van hobbykamer van manlief en al met al werd het een opslagplaats
) met goed opruimen en opnieuw inrichten weer omgetoverd tot nette studeerkamer/logeerkamer (en nu fatsoenlijke ruimte voor mijn naai-activiteiten
). En het rommelhok (want dat hebben we ook nog) ook helemaal opgeruimd en netjes. Moet alleen nog ramen zemen, maar dat lukt nu met die ribben niet.
Nog wel heel zachtjes, maar alles is beter dan niets.
is hij ook dekhengst geweest of 'gewoon' hengst? Wat is zijn stokmaat?
.
is afzien hier