Toen Hero weg ging heeft Ollie het een paar dagen echt slecht gehad. Ook dat alerte. Ze hinnikte niet maar ging in hoekje staan en maar kijken met die oortjes recht vooruit. Ze was echt aan het luisteren, waar hij was ... Eerst dag / 1.5 dag wilde ze ook nauwelijks eten. Ze 'was' er ook gewoon niet, dat merk je dan als je aan het poetsen bent e.d. dat ze zich gewoon afsluiten en nergens op reageren. Ze zijn dan gewoon verdrietig denk ik.
Nou we zijn er bijna met opknappen huis
(behalve dan dakterras maar waarschijnlijk wel iemand die het goed (en niet te duur) kan doen) nu kan mijn naaimachine aan de slag want wil nog wat nieuwe gordijnen (kunnen mee naar nieuwe huis, zelfde maten) maken. Is giga klus want huis heeft ouderwetse hoogte. Kan het ook uitbesteden maar dan gebruiken ze veel meer stof dan hoe ik het zelf doe dus doe het liever zelf. En ik vind het ook wel leuk om te doen, lekker bezig zijn. En dan wat kussens / bed-overtrekken etc in zelfde stijl.
Overmorgen gesprek op mijn werk (hogeschool) over ander werk. Heb ik zelf aangegeven en gelukkig wordt het opgepakt, dus dat lijkt goede ontwikkeling. Ik heb alleen nog geen idee hoeveel uur per week ik eigenlijk wil werken... ook met nieuwe huis / verhuizing / opzet B&B komend jaar / en mijn onderzoek etc. Maar goed heb vast contract en dat wil ik toch ook niet zomaar opgeven.