@VHU, écht sneu voor je ouders

@HT, hier ook al 'de zomer voorbij' gevoel... ik heb 's avonds al even mijn elektrische deken aan

@Maisie, waardeloos koliek voor Robin... wij hadden de vrijdagavond's voor de Hippiade om 1.00 uur 's nachts ook nog een gevalletje gaskoliek (paard van mijn vriendin), DA erbij en gelukkig was het daarna snel weer rustig (waarschijnlijk verhoogd fructaangehalte en stress ivm andere omgeving/stal)... wel 's nachts nog even via de camera de boel in de gaten gehouden.. ik lag dus niet vroeg in mijn mandje ... maar goed zo'n voorbereiding met hobbels ben ik haast al gewend

@Biancacoo, please nog niet te snel winter hoor

@Aks, is aan het 'tijd' aan het sparen

Hier een beetje een 'beladen' dag... huilende schoonpaps en zoon aan tafel... het is en blijft lastig... ook omdat je nog met je eigen gevoelens/verdriet zit en toch steun wilt bieden.
Morgen een daagje naar de Efteling met zoonlief georganiseerd door de pv van onze gemeente. Heb ik net mijn paps aan de telefoon en zegt Thom tegen mijn vader 'Hé Oop, we gaan van jou belastingcenten morgen een daagje op stap (mijn paps woont in de gemeente waar ik werk)