Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. alleen moet ik er goed op letten dat ik mijn handen stil hou. in de draf loopt ie super nagevelijk en kan ik linksom de langezijde zelfs schouder binnenwaarts rijden, in de stap moet ie nog iets rustiger en groter gaan stappen en halthouden vindt ie in zijn eentje al helemaal moeilijk. er zit nog wel wat werk in dus maar dat is ook wel weer leuk om te doen.
uiteindelijk raken ze wel wat meer in balans. Dus voor hetzelfde geld gaat het heel goed. Aan de andere kant het is zijn eerste echte wedstrijd....
snap ik wel hoorCitaat:@ vhu je moet het ook wel op bouwen

). 
maar ondertussen weet ze volgens mij precies waar ze mee bezig is en is het vooral gewoon 'keten' want ze zweet er geen druppel meer om en haar hartslag gaat dus ook niet omhoog
. Moet wel zeggen nu ik dat weet dat ik minder snel onder de indruk ben van haar (wat ook wel weer zal helpen tegen het hyperen).
voor ollie Simba en Brutus. 
! Super veel succes morgen met de wedstrijd
Heb jullie met eerste proef zo laat mogelijk ingedeeld, meer kan ik niet voor jullie doen.
Maar als ik dienst heb en weet dat ik gebeld ga worden 's nachts, slaap ik altijd veel slechter.
geniet van je vrije weekend!
).