Mooie nieuwe kampioen heb je
Super dat Thabor zo braaf was
Pfffew warm he, het is hier nu volgens mijn telefoon 27 graden
, net anderhalf uur staan schrobben met shampoo, het resultaat duurde 5 minuten, rollen in het droogste modderigste plekje van de wei na een wasbeurt is natuurlijk heerlijk
. Naja ze zijn even schoon geweest
.
, een heel leuk vosje voor Nouvel en even een dikke knuffel
, Biancao's ukkie heeft een heel fijn nieuw stalletje, succes voor Prinsje, Tines paardenjacht die gelukkig nog goed afliep, pfffff en Dennis die weer uitbreiding verwacht en een springend spookje heeft
)
), Happytime haar bosmaaier is kapot dus moet alles manueel doen
Ik moet bij dids nog een keer op JKK jacht..

Ze stond nog niet 100% naar mijn zin voor de wagen, wat ver weg, kon met mijn zweep niet veel doen (gebruik ik altijd veel, voor begrenzen/afwenden e.d.) want durfde niet tegen haar kont te leggen en kon dus niet bij haar schoft. Peter heeft eerst 10 minuutjes gemend. Ze was alleen maar aan het dribbelen / heel hoog met haar benen
maar deed verder niet raar ofzo. We zijn direct naar de dressuurban gegaan want de bak was net gesleept (=zwaarder). Na wel 10 x briesen kwam er wat ontspanning en zijn we drafje gaan doen. Je merkte duidelijk dat ze lichtere wagen was gewend en dat ze het gehobbel ook nog niet zo was gewend. Niet dat ze gek deed, maar dan kwam ze steeds wat terug. Toen heb ik het overgenomen. Kreeg haar daarna wel direct goed terug in stap
en ben er nu nog wiebelig onder
! Volgens mij is er een storing; ik kan de laatste foto's van Thabor niet openen namelijk.
.
Nou, tis toch echt een heul stevig exemplaar.