Heb eventjes bijgelezen.
Poeltje, oliebol.
Nieuwe topic komt als goed begrijp er aan.
Naaltje heeft wel de koopjes kunnen vinden
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ook geen moment aan getwijfeld hoor, vind het super dapper dat je met zo'n groot paard wedstrijden doetCitaat:vhu ik zei het toch
Achter Rizanta lopen moet ik ook soort van rennen....
misschien gaat Veale beetje wippen omdat je hem dan toch te kort houdt, door je korte leidsels/lijnen? Volgende keer anders even twee longeerlijnen nemen, doe ik bij Rizanta tenminste wel.
jij moet echt eens Dids' kant op komen
dát is een natuurgebied, dan is de pannehoef nog maar een hoopje bomen
*geintje
*

Naaltje schreef:@VHU; de p'hoef.. das geen prachtig natuurgebied johjij moet echt eens Dids' kant op komen
dát is een natuurgebied, dan is de pannehoef nog maar een hoopje bomen
stadse*geintje
*
lees over kapotte vaas en sneeuwzooirotzooi
Ik heb wel eigengemaakte fotootjes van het zadelschaap en het schaap in het halster
zadelschaap
schaap in halstertje
sonjim schreef:Of gewoon niet rijden als het regent.
Spoorbreedtes, maakt mij niet zoveel uit ik wordt als alle nieuwe regels doorgaan zowiezo uitgesloten omdat mijn pony's te klein zijn, maar ik heb ook geen ambitie die kant op.
VHU weer bij rizanta geweest.
Naaltje lekker geshopt.
Joram ik zou ook even laten kijken. Heeft hij niks dik of warm.
Hier doe ik op het moment niks met de pony's gek he als je de foto's ziet van de afgelopen week, daarnaast is Chicko aan het hoesten dus die heeft even vrij.
die hebben een min. stokmaat. Dressuurvaardigheid en minimarathon mag je nog wel gewoon rijden

mijn eerste eigenste scheermasjien
Hoef ik niet meer te lenen e.d. ben benieuwd wanneer ik heb binnenkrijg
heeft de DA dat geconstateerd en hoe dan? Ik wil niet vervelend doen maar je zei dat hij een paar keer onregelmatig / kreupel is geweest en nu dus weer. Moet je voorzichtig mee zijn hoor met pezen/banden, zijn vervelende blessures en kunnen makkelijk steeds weer terugkomen en langdurig worden. Leuk van de menlessen!Citaat:hij heeft gisteren zich verstapt. Verklaard een hoop, hij heeft nu een gekneusde pees bij zijn hoef, en de hoef voelt ook iets warmer aan

hopen dat ie goed bevalt
alles was direct leverbaar, dus hoop het nog dit jaar binnen te krijgen, maar kan ook volgend jaar worden..... ik zie het wel, heeft geen verschrikkelijke haast.
ze krijgen nu elke dag een beetje voer met wat vitamientjes. Dora was 4 singelgaten dunner geworden
dat is wel erg veel van het goede.......
werkt ook fijn.
)