Citaat:Quenzo en Rivaldo vonden het zo leuk samen naar buiten en waren zo braaf,
Mooi Rivaldo...bij ons is het moord en doodslag
helaas maar goed het is niet anders. Dus dat wordt een vette DA rekening, maar anders is hij vet van de ongelukken die natuurlijk gaan komen als ze zo hengsterig blijven. Dus dan maar kiezen voor het zakie eraf.Denk dat pony's ontzettend veel in hun mars hebben, als ik zie wat voor conditie Sim en Traffor hebben terwijl ze niet eens getraind zijn! Vandaag heb ik ze allebei aan de fiets meegenomen, dacht dan wel dat ze wat rustiger zouden worden (allebei apart dan he). Flink tempo gedraafd, het hield maar niet op...ben er nu nog moe van
(toen Romeo een rondje rond de buurt had gedaan, liep hij vanzelf de wei in)
r. En dat gaat er wel harder aan toe dan met het ruinen gedoe. Vooral het bijten is echt hengstengedrag, dat doen ruinen niet (laat ik het zo zeggen: zo heb ik het nog nooit gezien). Dat is nu dus 3x gebeurd, waarop Traffor als Sim maar keek al in de stress schoot. Vandaag was het al zo dat Traffor door het hek wel weer neusde met Sim, dus hij durft er weer naartoe, maar ik waag het er niet meer op. Wat Monique en Tallechie ook al zeiden: straks komen er echt ongelukken of nog erger vleesetende praktijken en dat wil ik niet. Nu heeft Traffor alleen een bijtwond gehad op zijn zij, die is alweer helemaal mooi dicht plus goed droog, maar het is toch echt zielig als hij steeds zo ontzettend hard gebeten wordt
dan hoeven ze van mijn geen enorme vrienden te worden (liever wel natuurlijk
)
!, heb daarna nog een een klein uitstapbuitenritje met haar gemaakt.

wel leuk als het eenmaal allemaal verbouwd is enz
gisteren tot half 11 bezig geweest, m'n complete projectgroep sliep toen al 

Pascale dacht dat dids iets heel lekkers at 

met de marathonwagen niet