@tine wat een gedoe met de paarden, doodeng!
@nouvel wat een gedoe voor jullie.
Pablo heb ik ooit een keer met zo'n graasmasker laten lopen, alleen zijn vriendje trok hem er zo af voor hem
Een stalgenootje van mij heeft een Greenguard graasmasker, die vind ik zelf beter/mooier.Ik heb Bernadette weer eens een zadel opgelegd en met dubbele lijnen gelongeerd, maar ze maakte er niks van.
vond het allemaal prima. Inmiddels vertrouw ik ponylief ook goed en weet ik op wat ze wel (bv plots blaffende honden) of niet (verkeer) zal reageren, waardoor ik me beter kan voorbereiden en weet wanneer ik bedachtzaam moet zijn. Ik denk dat hoop mensen tegen zijn met 2 te lopen mjah heb altijd zoiets als 1 wil dan gaat hij toch wel of je nu met 2 loopt of alleen, 2 kunnen steun hebben/voorbeeld nemen aan elkaar dat is een voordeel naturlijk. Echter als ze allebei opgewonden raken wodt het lastig blijven dieren he. Hoop dat je het nooit meer meemaakt hier fotje van mijn 2 paar weken geleden op wandeling. 
ik heb eens uitgezocht waar die sabino factor bij Bente vandaan komt, zo grappig, kom ik via paardenfokken.nl in haar stamboom in 1927 een hackney hengst tegen, in de moederlijn (die Rose stam) en die heet Killa's Boy.....jawel, staat te boek als een sabino
. Maar blijkt dat haar vader, gewoon Moneymaker dus, stekelharig zwart is ..... of ook sabino, moet ik nog uitzoeken

alles is hermetisch afgesloten hier ivm de idiote temperaturen...
Dat wordt vechten om het veulen hihi.
waardevermindering
(en voor 't zelfde geld zie je de eigenaren never nooit)
, die vind dat vast een heul slecht idee, maar in Giethmen liep zo'n vreselijk gave fjord mee in pony driving salland !! kwijl kwijl...

; goede oplossing voor het veulen