Zo alweer terug, lekker gegeten maar gaan gezellig op de bank zitten uitbuiken 't was erg rustig in ons stamcafe, denk dat half Nederland zo ongeveer zat gegeten is de afgelopen dagen
Citaat:
VHU, waar rizanta nu staat hebben ze een binnenbak?
Nee, maar het is wel een echte menstal en kunnen me helpen met herbeleren voor de wagen. Dat zag ik zelf niet zitten met zo'n kanjer van een peerd (ze is 1.73
). Wil er zowiezo steeds hulp bij hebben, vind zo'n paard echt te groot in mijn eentje (leve de pony's !). Geeft niet, heb haar voornamelijk gekocht om op te rijden, ze is niet 'echt' voor het mennen, maar vind het wel leuk als ze het wel kan. Begrijp Tine en Tallechie nu ook beter, alleen aan de slag of met een instructeur zijn wel twee hele verschillende zaken....
Ik rij trouwens zelf ook echt niet graag in een binnenbak ben heel erg allergisch voor stof, ga soms half dood als ik wat langer in/bij zo'n bak zit
't Is nu wel onhandig met dat weer, maar goed, 't is niet anders. De longeerplek is nu redelijk goed, verwacht dat de bak over een dag of 2, 3 wel weer goed begaanbaar is.
En het is vlakbij (700 meter
) een prachtig natuurgebied...is wat anders dan onze fietspaden
[quote]Wanneer moeten die marathon wagens 125 breed zijn?[quote]
Ben niet 100% op de hoogte, vanaf 2013 voor SGW, niet voor dressuur en voor vdh weet ik niet