Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
een handig persoon kn het lamoen wel verkorten. Heb er nog potten verf bij van de kleur die er nu op zit 

ze zijn daar gewoon niet voor gemaakt
alleen maar dribbelen en weg willen crossen op een ander terrein 
En de knappe rivaldo natuurlijk even te mogen aaien
Super gereden ook hoor!
(alleen nou weer jammer van me vreselijke mouwtjes op mn armen
) haha!

Ik had samen met iemand anders les dus we konden een flink eind op pad. Bij elkaar twee uur onderweg geweest. Bij die ander gingen we door het park, ik had de eer door een wijk in aanbouw te mennen
Zo weer eens even geleerd hoe je dapper langs vrachtwagens, tractoren, rammelende cementkarren, heel smalle stukjes met aan beide zijden grote betonblokken kon rijden. Nog twee keer een weg ingegaan die gewoon ophield, korte keertwending weer terug. Die bouwvakkers wisten niet wat ze zagen
Ging zo mooi. Paard keek af en toe heel erg maar ik kon haar goed onder controle houden, echt lekker zitten sturen. Toen weer terug langs mooi stuk waar we lekker door konden draven. Kreeg haar mooi rond en swingende rug, heerlijk. Beetje terug weer voorwaarts enz. Kreeg complimenten van mijn instructeur want Zarah is niet voor de poes maar ze nu in ieder geval heerlijk om te mennen. Dan is mijn week weer goed hoor

Als ik dat zo zie wil ik dat zelf toch ook wel 
Dus benieuwd hoe het gaat. Wel eerst even vandaag m'n remklauwen op d'r donder geven, die zijn vastgeroest
die vooral in draf gelopen wordt 
(door de mensen op stal werden wij beide gebelt of we hem al hadden, hun konden via de rijbak alles volgen hihi).. ik maakte nog een grapje dat hij gewoon los mee mog rennen enzo,, stalgenootje geloofde het ook nog.. Zowat de hele stal was op de traker en fiets opweg naar het bos.. toch best fijn hoor zulke alerte mensen.