jah zoiets idd
maar eerlijk is eerlijk, voorgaande jaren waren de sale-prijzen zeker beter

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wat leuk zeg, zou er altijd aan meedoen, je weet nooit of het bij een bepaalde combinatie past, wie weet wat je ervan oppikt. Ik heb ooit een paard enige tijd gereden die hoefkatrol had en echt totaal vast zat / zo slecht bewoog. Met goed rechtrichten, over de rug, niet 'op de kop' maar zelf laten lopen (neusje eruit) ging hij zowaar weer zo lekker lopen (was tijd dat er nog geen AdB wasCitaat:Ik kan bij ons op de verreniging mee rijden in een clinic van Antoine de Both
L_Rivaldo schreef:Begrijp het heel erg..
het is dat riv de kar goed kan trekken (wormerveer was dan ook super bak) maar tum krijgt hem thuis niet in zijn eentje erdoor heen. Oke dat kan je trainen maar in een zekere hoogte. Ik vind ook niet dat je dan de max mag vragen van zo;'n dier bij mij zou het fijn zijn een sulky zodat het voor vervoer makkelijker zou zijn.
Citaat:Zeker outdoor is het alle klasses door elkaar heen en dus aldoor aanpassen.
VanHuisUit schreef:hoort hier niet thuis maar wil het weer even kwijt
Citaat:Zeker outdoor is het alle klasses door elkaar heen en dus aldoor aanpassen.
En dat snap ik dus niet he. Met pony's springen is ook altijd eerst categorie A/B B springen, dan C B springen, dan A/B L springen, etc. zodat je zo weinig mogelijk hoeft om te bouwen. Een beetje logistiek nadenken en je bent al een stuk verder.
)