ging gelijk op zoek naar andere foto's
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
ging gelijk op zoek naar andere foto's

Heb leuke verhalen gehoord van mensen die zeiden dat hij echt in super conditie was, bij 2de vetcontrole had hij maar 48 als hartslag. Ik reed vooral veel met nummer 2 die waren met een fjordje als ik hun zag stappen deed ik dat ook maar hihi.. beetje afkijken van ervaren mensen
Hij vertelde nog op het einde dat hij echt dacht dat hij ons al tegen zal komen bij traject a, omdat hij dacht 2 jonge meiden met een kleine pony.. uit ervaring hield hij die vaak gelijk al in... maar het viel hem op dat hij dus wel erg in goede conditie was dat ik er als een speer doorheen ging hihi.. Dan is uren boscrossen toch wel weer heel handig voor
Hij gaf me ook nog tips voor de volgende keer, erg leuk om in het menwereldje een kijkje te mogen nemen, bevalt me best
Ik echt met zenuwen in mijn keel als een gek de auto in en naar stal gereden..... Traffor was de paddock uitgejaagd
ze stonden gewoon lekker op de wei en blijkbaar is hij in het nauw gedreven en van ellende is hij door het hout gegaan, gelukkig zat er een plankje los. Arme ding stond helemaal stijf tegen de afrastering van de tuin, gelukkig alleen een flinke bijtwond. Maar zodra Sim maar naar hem keek begon hij al te trillen
ze zijn dus nog geen vrienden ...
.. in de lengte staat aan beide kanten een net,, en als ze dan per ongeluk elkaar aanraken gebeurd het billen duwen
Nu is dit gelukkig niet meer met de achterbenen erbij 

) een beetje paraderend door de paddock. Stoer krauwen met Freddy. Die moet dus ook meedoen he, anders krijgt hij op zijn donder

Meneer is altijd erg goed in het betere sloopwerk namelijk. 

daarna nog gezellig gegeten en toen was de dag alweer om.

Vind het erg flauw van de gemeente...
Dat Whisper je daarom zo vroeg moet wekken...
Alleen voor Romeo moest ik me excuseren, die moest wachten met eten tot mijn examen gedaan was
Anders was ik te laat op school, dat kon ik echt niet maken...Romeo was niet boos op me, hij lag nog te slapen toen ik thuis kwam (20 na 10)
Zal vanavond of morgen wel even foto plaatsen.