Sterkte en laat de werkdruk achter je, lekker slapen en morgen genieten van het mooie weer met het vierspan 
Ja zag ut, dankje,, ja het was echt zo geweldig.. dat misselijk en echt je buik omgekeerd hebben kwam echt door de zenuwen, ben nu alleen schor en verkouden. Wist niet dat de zenuwen zo erg konden zijn.. Nadat ik verkend had gisteren ging het langzaam weg, sochtends beetje zenuwachtig toen mijn pa me wekte, daar op het terrein was mijn zus en moeder zenuwachtiger en had ik gewoon zoiets zo braaf als hij nu is en onder controle is maak ik me niet meer druk
Heb leuke verhalen gehoord van mensen die zeiden dat hij echt in super conditie was, bij 2de vetcontrole had hij maar 48 als hartslag. Ik reed vooral veel met nummer 2 die waren met een fjordje als ik hun zag stappen deed ik dat ook maar hihi.. beetje afkijken van ervaren mensen
Hij vertelde nog op het einde dat hij echt dacht dat hij ons al tegen zal komen bij traject a, omdat hij dacht 2 jonge meiden met een kleine pony.. uit ervaring hield hij die vaak gelijk al in... maar het viel hem op dat hij dus wel erg in goede conditie was dat ik er als een speer doorheen ging hihi.. Dan is uren boscrossen toch wel weer heel handig voor
Hij gaf me ook nog tips voor de volgende keer, erg leuk om in het menwereldje een kijkje te mogen nemen, bevalt me best