halo ik ben er ook weer
@ tine is gesloopt door te weinig slaap. laatste kat ook al geënt?
@ tallechie zoekt pony's voor stal baas. hoe gaat het met jou zelf. en de 4 daagse uitgereden?
@ vhu zit even in een dipje door het lichaam.
@ frensie gwin in de lappenmand maar wel leuke dingen om te rijden en mooie foto's van beer
@ bianca heeft moeite met afscheid, nu op zoek naar een pup voor erbij, hoop dat je een leuke vindt.
@ smicky heeft naams verandering, en een stijf paard.. gaat het al beter??
@ biancailona heeft een mooie dochter, gefeliciteerd.. hoe gaat het nu met jou zelf.
@ crazymel zwaat even voorbij. je zei iets over een bestelling mag ik dan vragen wat je precies maakt?
@ aks heeft een leuke stage, goede stoel maar te laag bureau
@ bicci kon uitslapen maar toch vroeg wakker
@ dingetje wij hebben op de hippiade ook in ring 5 gereden. maar ons dan vast niet herkend. en is verkouden.
@ ollie ook super gereden op de hippade. het blijft een mooie combinatie
@ lottex aan de VD en dubbele longe geweest. afwisseling is best goed voor ze.
@ gem heeft schriktraining gedaan. met bijgeluiden.
@ maisie heeft een hoofstel dat niet past doorgeschoven naar eigen pony
@ psm houd het niet altijd goed bij, geeft niet dat hebben meerdere van ons. wel mooie foto van haar vriendjes.
en voor de rest die ik vergeten ben
zoals bekend hebben wij dus een super hippiade gereden. we moesten als eerste starten en als je dan maar 1 bal rijdt en 9 sec binnen de tijd bent. wordt het heel spannen, ik dus met het span gestapt zodat harry kon kijken en we kwamen steeds dichter bij het podium. bij de laatse heb ik zelf ook even gekeken door het span bij de ring neer te zetten. uiteindelijk reed de laatste ook een bal en niet binnen de tijd, tijd bleek een scherp rechter wij waren de enigste binnen de tijd. dus kampioen
in het enkelspan liep arjan wel erg lekker zijn in het enkelspan 10de geworden, niet verkeerd voor zijn 2de enkelspan wedstrijd. met het dubbelspan zijn de 3de geworden die liepen ook niet verkeerd, maar konden het wel bij allebei de spannen merken dat ze de week ervoor plat voor de kar liggen in de hindernissen en de volgende week netjes in het gelid dressuur moeten lopen.
vervolgens mochten we om kwart over 5 de kampioenen parade rijden, we hebben het dressuur span maar ingespannen want het vaardigheids span was niet zo heel braaf meer, die waren echt gigantisch druk.
ondertussen had de vrouw van harry een feestje georganiseerd zonder dat harry dat wist. dus toen we om half 8 thuis waren stond het erf vol met auto's.
dinsdag avond hebben we de nieuwe dressuurproef geoefend met het 4 span, we gaan zondag een klasse hoger starten in heeten
gister avond heb ik les gehad met uzma in het ebkelspan. hij hield op links me leidsel vast maar na de kinketting een schakel strakker gezet te hebben was dat zo over en liep ie hartstikke lekker. en hij liet weer zien wat voor braaf paard het eigenlijk is. het was inmiddels donker toen mijn les afgelopen was. en er brande geen licht in de schuur maar hij liep zo de donkere schuur in zodat ik zelf kon uitspannen.