Nou m'n facebook is ingesteld hehe

Krijg net sms'je van stalhouder dat Bente super heeft gewerkt aan de longe en dat ze weer goed stormvast is nu

Nou ga maar eens aan de voorbereiding van onze avondmaaltijd. Deze keer kip massala

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
tine10 schreef:Gem: ik ben schipperskind, wat leuk dat jij in de binnenvaart zit. Maar hoe hou je dan een paard? Wij woonden gewoon met hele gezin aan boord. Daar kon ik geen pony of paard houden, hoe graag ik het ook wilde. (had als kind al hele ideeen over soort loopplank om paard in het ruim te krijgen hahaha)
gem schreef:Ollie: nee hoor, sinds de leerplicht van de kinderen leef ik gewoon aan de wal en vaart mijn man met een matroos rond (anders zou er voor mij niets aan zijn om een paard te houden). Maar in vakanties en soms een weekend, varen we met het hele gezin mee. Dan koetst lesmees met mijn merrie en vraag ik een meisje voor de poets, tut en rij-dingetjes
.
IngridM schreef:Balen Lanouska, van dat paard ! Sneu ook !
Ronnie, die tweewieler had ik ook al gespot ergens en ook al mijn zinnen opgezet maar geen idee of ik ooit zelf nog ga mennen. Ik was met rijden al geen buitenrijd-type (ben type schijterd) en na ons ongelukje 4 weken terug met mennen ook niet meer denk ik. Laat mij maar in een veilige bak mennen denk ik :-(
Ja, kom ervoor uit hoor; ik ben een truttebol maar nu na 3 flinke ongelukjes met in totaal tig gebroken botten waarvan 1 echt zwaar ongeluk vind je het allemaal wel best en zie je alleen nog maar gevaren.
Maar om terug te komen op die sulky; hij is gaaf he, zeker die kleurstelling !
VHU bezig met Facebook, je weet m'n naam he
Verder vergeten, sorry....