Maar vind gewoon dat je spullen goed moeten zijn, of dat nu een halster is of een tuig, een zadel of een wagen. En vaak is goed nu eenmaal niet goedkoop (zeker niet als je er wat langer mee wilt doen / het intensief gebruikt). Nou m'n facebook is ingesteld hehe
Krijg net sms'je van stalhouder dat Bente super heeft gewerkt aan de longe en dat ze weer goed stormvast is nu
't is toch zo heerlijk dat dat bij mijn stal mogelijk is allemaal.Nou ga maar eens aan de voorbereiding van onze avondmaaltijd. Deze keer kip massala
, behalve met dekens en rijkleding (heb gewoon niet zo'n makkelijk lijf
). Als ik iets "waterdichts" nodig heb bijvoorbeeld, geloof ik het alleen wanneer ik iets nieuw koop
. Maar tuig, wagen, zadel etc etc koop ik het liefst tweedehands voor een leuke prijs.
. (Ik ga je filmpjes pas kijken wanneer ik weer thuis ben, dat gaat hier niet
) .
dit paard leidt op stal of het landt ook pijn en dat is iets wat H.S niet wil.
Komt ook omdat ik ze 100% vertrouw en ze op dezelfde manier over paarden houden / trainen denken dan ikzelf.
, kan het me ook wel voorstellen, is ook wel een pech, allemaal
geweldig pony'tje. Heb toch echt wel een paar keer rare & gevaarlijk dingen met hem meegemaakt
De enige pony waar ik nooit iets raars, engs of vervelends mee heb meegemaakt was Alwyn. Uiteindelijk is bij alles altijd allemaal 'goed' gegaan maar een beetje meer naar links of rechts (sloot, kuil, paal, mens, afrastering, fiets) of een auto/vrachtwagen/bus/tractor die er net eerder zou zijn geweest of net een andere lijn neemt van de weg .... Het zit maar in een klein hoekje het blijven dieren en je bent er zelf ook niet altijd 100% bij. Laatst nog met Bente, ik lette gewoon niet op, rij zo tegen de schuurdeur aan want zij ging al naar binnen en ik dacht dat ik nog een rondje deed. Wagen draait goed weg, paard raakt niet in paniek, ik reageer gelukkig toch nog goed
en het gaat uiteindelijk nog goed (deur zit er nog in, paard en wagen zijn heel) maar kan ook heel anders....