[AR] [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:06

vhu, fijn dat Bente er is en dat alles goed is gegaan!
poe hooinet om 'r benen, mutsje...

wat een schatjes die baby trekpaarden!

lekker dat dids zo goed ging!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:08

Wat een schatjes he.
Had ik een topicje gemaakt....krijg ik allerlei mensen over me heen dat ik paardenfoto's plaats zonder toestemming van de eigenaar.... :o
Wist echt niet dat ik iets fout heb gedaan :=
Dus geniet nog maar even van de foto's...denk dat een mod gaat ingrijpen, ik dacht ik laat even wat schattige foto's zien van wat ik vanochtend had meegemaakt.... :x

mirror666

Re: [HK] "De paden op, de lanen in......" Rijtuigje deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:12

haha :P mag ook gewoon hoor VHU! ;) Op paarden zit namelijk geen portretrecht, er staan geen mensen op, en jij hebt deze fotos gemaakt. Je mag ze dus gewoon plaatsen ;)
mooie bente(the?)

@PrinsjeH; ja dan zweet dids wel ietsje :) hij was wat klam over zijn hele lijf, en onder de tuigdelen heeft hij dan wat nattige plekken. En druppeltjes langs zijn voorbeentjes etc.
Mijn kar is ook ongeveer 2x zo zwaar als een kar bij petrideko gok ik zo :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:12

:D
wat een toestand toch altijd weer... :=

ik heb vandaag ook even lekker gehobbeld, was best warmpjes ineens...
Afbeelding

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:18

He Nouvel, op een vosje en bitloos? Wat rij jij ze toch altijd fijn :j
Wat lief van je vader zeg, Naaltje, dat hij met je mee is gegaan. En inderdaad een lekker stukkie! Het is trouwens nog niet 100% zeker dat mendurance Etten Leur niet doorgaat, dus wie weet kun je toch nog eens meedoen met Diddle?

Ik heb er inderdaad maar Bente van gemaakt zonder H. Zou het met H moeten? Geen idee. Het is een bijnaam van haar. Zal het even opzoeken of het dan met of zonder H gangbaar is :o
Ze heet eigenlijk Benderose.... maar ja, roept zo lastig :+

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:21

jeps, vosje en bitloos inderdaad... :D
vond het leuk om dat eens te proberen, met een bitje in wil ze nog wel eens te sterk worden...

Bente zonder H kan goed, ik heb er eentje in de klas... :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:25

zooo, goedenavond, jullie hebben al weer aardig wat geschreven !!
lees over wedstrijden starten en goede resultaten, didd's die een flinke rit voor de wagen gemaakt heeft, nouvel's Ferro ziet er goed uit, en je hebt weer een paardje om te mennen, stoerrr. en het lijkt wel zomer op je laatste foto, wat een leuk vosje..
vhu Bente "thuis"aangekomen fijn dat alles goed gegaan is !!
en kijkers voor Alwyn,....ben benieuwd !!
Tallechie Vaele die schuurt, balen zeg !
verder wel bijgelezen maar niet veel onthouden.
ik ben gisteren bij de marathon gaan kijken in giethmen, supergaaf !!
en vanmorgen nog even de vaardigheid, om de kunst af te kijken !! errug mooie rijtuigen.
volgens mij zag ik gisteren de moeder van lanouska nog lopen ??
Ik heb me goed vermaakt in Giethmen, baal alleen dat ik momenteel niet kan mennen.
Melody lijkt in stap en galop aardig...ik draf is het nog een slechte zaak vrees ik, ik dacht wat verbetering te zien van de week, maar ja.....niet dus, baal er erg van.
is dus waarschijnlijk geen ontsteking oid, ben ik bang, hoefsmid komt ook nog kijken bij haar.
Nou ga zoonlief halen, moet lekker badderen en naar bed toe !!
dan lekker wandelen met de hondjes !!
oh, ja mijn jaarling is verkocht en heeft heeel aardige mensen gevonden, ze hebben hem vanmorgen opgehaald, en op de foto's ziet hij er erg tevreden uit met zijn 2 nieuwe vrienden !
gelukkig is hier in de weide ook alles rustig gebleven, was even bang dat de andere zich druk zou maken, maar dat bleef uit.

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:29

Hele mooie foto's nouvel :j

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:36

@VHU; toch niet zeker dat ie niet doorgaat? Die weten ook niet wat ze willen van de END dan? :+ (etten-leur)
Dids zou het kunnen, denk ik :P

@nouvel; gaaf dier!! :9

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:51

@vhu: ze is prachtig en stond heerlijk in stalletje naar jullie kunsten te kijken <3
waren leuke mensen ja, gezellig wel keertje met zo'n groep koffie drinken :j Zijn dat trouwens foto's van de trekpaardveulens uit de vinkenbossenstraat richting Sprundel???

@nouvel: hele mooie foto's ... die doet het echt knap bitloos... hoe kan het dat ze zo sterk wordt met bit, is dat verzet???

@naaltje: lekker film gekeken??? Zou leuk zijn als mendurance doorging (hebben we weer wat leuks om te gaan bekijken)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:56

@PrinsjeH die veulentjes zie ik als ik via Breda naar Rijsbergen rij, dan staat ze daar langs de weg. Weet niet hoe die straat heet :o
Ze waren echt zo schattig <3 en die moeders echt zo boos dat ik maar naar hun veulen durfde te kijken. Vind het altijd wel wat hebben hoor, die trekpaarden.

En bedankt voor het compliment over Bente :o

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:57

Biancacoo schreef:
verder wel bijgelezen maar niet veel onthouden.
ik ben gisteren bij de marathon gaan kijken in giethmen, supergaaf !!
en vanmorgen nog even de vaardigheid, om de kunst af te kijken !! errug mooie rijtuigen.
volgens mij zag ik gisteren de moeder van lanouska nog lopen ??
Ik heb me goed vermaakt in Giethmen, baal alleen dat ik momenteel niet kan mennen.
Melody lijkt in stap en galop aardig...ik draf is het nog een slechte zaak vrees ik, ik dacht wat verbetering te zien van de week, maar ja.....niet dus, baal er erg van.
is dus waarschijnlijk geen ontsteking oid, ben ik bang, hoefsmid komt ook nog kijken bij haar.
Nou ga zoonlief halen, moet lekker badderen en naar bed toe !!
dan lekker wandelen met de hondjes !!
oh, ja mijn jaarling is verkocht en heeft heeel aardige mensen gevonden, ze hebben hem vanmorgen opgehaald, en op de foto's ziet hij er erg tevreden uit met zijn 2 nieuwe vrienden !
gelukkig is hier in de weide ook alles rustig gebleven, was even bang dat de andere zich druk zou maken, maar dat bleef uit.

haha, dat bijlezen en onthouden gebeurt mij ook steeds... zo had ik netjes bijgelezen en nog op jouw postje vergeten te reageren... :o

Super dat jaarling aardige mensen heeft gevonden en de wei rustig blijft! Veel plezier met hondjes

janice

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 18:59

Hoi allemaal

@ Nouvel: Wat een knapperd Ferro <3 , mooie rijfoto +:)+
@ Maisie: Gefeliciteerd *\o/*
@ PrinsjeH: ik ga voor je duimen morgen +:)+
@ Naaltje: Fijne rit gemaakt, lekker afstandje :D
@ VanHuisUit: <3 Wat een prachtig paardje Bente <3 , en wat een schattige veulens. De boeren waar ik sta hebben een trekpaard van net 3, gaat ook voor de kar beleerd worden. Ze zijn echt heel gaaf <3

Lekker dagje stal gemaakt, Hafje lekker gewandeld. En onder begeleiding een stukje met het wagentje in de bak gestapt *\o/* , ging super, heerlijk was het weer. Lekker de paardjes gedouched, was het lekker weer voor, morgen met het warme weer geef ik ze maar een vrije dag op de wei, als het tenminste zo warm als de voorspelling word.

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:00

VanHuisUit schreef:
@PrinsjeH die veulentjes zie ik als ik via Breda naar Rijsbergen rij, dan staat ze daar langs de weg. Weet niet hoe die straat heet :o
Ze waren echt zo schattig <3 en die moeders echt zo boos dat ik maar naar hun veulen durfde te kijken. Vind het altijd wel wat hebben hoor, die trekpaarden.

En bedankt voor het compliment over Bente :o

Graag gedaan hoor, vind haar echt mooi en ben heel benieuwd hoe het er uitziet als ze is ingespannen bij je!!!

Ik weet al welke jij bedoelt tussen Breda en Rijsbergen, grappig ja! Ze zijn zo heerlijk stevig met zo'n schattig koppie he, echt hoog knuffelgehalte... <3

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:01

@janice: ben ook benieuwd naar temperatuur van morgen, vond het vandaag beetje tegenvallen... en thnks alvast voor duimen morgen :+

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:01

@prinsjeH; film 2 van de 3 twillights is nu bezig :D dus ik zit nog wel even :D 3e heb ik nog nooit gezien, dus tijdens deze 2 doe ik nog aan afleiding :P
overigens, kíjken naar iets als mendurance etten-leur doorgaat...
Ik heb dan misschien wel een groom nodig :D En wieweet wat Maaike allemaal van plan is? thuiswedstrijd.. Als die bolle van mij een kennismaking kan uitlopen moet een sportieve Bente (zonder H dus :)) ) dat ook kunnen :D

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:04

:D als jij denkt dat ik dat kan... ik weet echt niet hoe ik op zo'n kar moet springen om hem omhoog te wippen hoor... dat is toch best moeilijk, vak apart zeg maar....??? Keertje oefenen dan maar he... :j

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:04

@ bianca dat zou kunnen want ze was inderdaad ook te kijken... morgen ga ik kijken voor een andere auto *\o/* dus allemaal duimen dat de verkoper nog wat wil zakken met de prijs en dat ie nog wat geeft voor me oude auto

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:06

@lanouska: ik duim voor je... hopelijk lukt het allemaal en heb je binnen paar dagen een andere auto!!!

allemaal: fijne avond nog, ik ben weg, batterij leeg en tijd om gezellige zondagavond te gaan beginnen... mopperende vriendlief over ongezellige laptop :j

:evaw:

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:09

PrinsjeH schreef:
:D als jij denkt dat ik dat kan... ik weet echt niet hoe ik op zo'n kar moet springen om hem omhoog te wippen hoor... dat is toch best moeilijk, vak apart zeg maar....??? Keertje oefenen dan maar he... :j

grooms bij mij moeten altijd alleen maar mij rustig houden en braaf naast mijn paard gaan lopen als ik dat graag wil :))
Verder krijg je aan mijn kar weinig gegroomd :+

pff, ben intussen aan het schrapen voor de vakantie, info zoeken en bedenken wat we willen zien etc...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:12

Succes morgen PrinsjeH!!!
Lanouska ik zal duimen voor je auto :j
@Naaltje, als Etten Leur doorgaat, en alles goed met Bente (zonder H ;) ) dan doen we daar zeker mee.

Ik ben zo blij dat ik weer een paardje in de stal heb staan...wat een opluchting. Voelde me zo ongelovelijk ellendig, die enorme brok is nu eindelijk beetje weg. Zal zeker nog weer tervoorschijn komen maar eindelijk 'lucht'.

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:26

lanouska schreef:
@ bianca dat zou kunnen want ze was inderdaad ook te kijken... morgen ga ik kijken voor een andere auto *\o/* dus allemaal duimen dat de verkoper nog wat wil zakken met de prijs en dat ie nog wat geeft voor me oude auto

ik duim!
watvoor auto? :)

Ik moet morgen taarten maken :9
en op school gaan aanhoren in hoeverre mijn opleiding is vernaggeld... ^)

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:27

wat is dat een leuk paardje nouvel!

Bente zonder H kan prima hoor :j

VHU, ik ben zo blij voor je dat je weer een paardje hebt.
dan kun je rustig aan weer lekker aan de slag toch?
wel fijn dat ze gelijk al zo vertrouwd voelt.

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:33

Ik zit eraan te denken om voor Ivy een graasmasker aan te schaffen.
het weilandje waar ze op staat, daar staat niet echt superveel gras meer op.
maar genoeg om toch nog dik van te worden (denk ik)
en het gras dat er staat is nu ook wel weer flink groen.
met een graasmasker kan ze toch net weer iets minder veel eten, maar wel genoeg.
iemand hier ervaring ermee?

mirror666

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 19:37

^)
mijn automatische inhoudsopgaves in word doen het opeens niet meer...
heb een virus op m'n laptop en ik heb het gevoel dat dat er wat mee te maken heeft, allerlei programmas doen gek :+