Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Biancacoo schreef:verder wel bijgelezen maar niet veel onthouden.
ik ben gisteren bij de marathon gaan kijken in giethmen, supergaaf !!
en vanmorgen nog even de vaardigheid, om de kunst af te kijken !! errug mooie rijtuigen.
volgens mij zag ik gisteren de moeder van lanouska nog lopen ??
Ik heb me goed vermaakt in Giethmen, baal alleen dat ik momenteel niet kan mennen.
Melody lijkt in stap en galop aardig...ik draf is het nog een slechte zaak vrees ik, ik dacht wat verbetering te zien van de week, maar ja.....niet dus, baal er erg van.
is dus waarschijnlijk geen ontsteking oid, ben ik bang, hoefsmid komt ook nog kijken bij haar.
Nou ga zoonlief halen, moet lekker badderen en naar bed toe !!
dan lekker wandelen met de hondjes !!
oh, ja mijn jaarling is verkocht en heeft heeel aardige mensen gevonden, ze hebben hem vanmorgen opgehaald, en op de foto's ziet hij er erg tevreden uit met zijn 2 nieuwe vrienden !
gelukkig is hier in de weide ook alles rustig gebleven, was even bang dat de andere zich druk zou maken, maar dat bleef uit.
VanHuisUit schreef:@PrinsjeH die veulentjes zie ik als ik via Breda naar Rijsbergen rij, dan staat ze daar langs de weg. Weet niet hoe die straat heet![]()
Ze waren echt zo schattigen die moeders echt zo boos dat ik maar naar hun veulen durfde te kijken. Vind het altijd wel wat hebben hoor, die trekpaarden.
En bedankt voor het compliment over Bente
PrinsjeH schreef:als jij denkt dat ik dat kan... ik weet echt niet hoe ik op zo'n kar moet springen om hem omhoog te wippen hoor... dat is toch best moeilijk, vak apart zeg maar....??? Keertje oefenen dan maar he...
lanouska schreef:@ bianca dat zou kunnen want ze was inderdaad ook te kijken... morgen ga ik kijken voor een andere autodus allemaal duimen dat de verkoper nog wat wil zakken met de prijs en dat ie nog wat geeft voor me oude auto