is het gelukt?Ja wil nog steeds graag langskomen
lijkt me zo super! maar nu even wachten tot alles ontdooit is 
VHU: oh ja idd dat doe ik ook nog wel is maar dan met de leidsels. Dacht dat zo'n longe met 2 lijnen aan 1 iets andere werking had.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
is het gelukt?
lijkt me zo super! maar nu even wachten tot alles ontdooit is 
, ben zo blij mee
.
maar dit is wel erg leuk van je eigen paarden.. moet alleen 20 cm staart afknippen en daar ben ik niet echt happig op 

, hij liep weer heel erg fijn. Ik heb leidsels trouwens nu in brilgaten, omdat de musketons van de dubbele longe niet in leidselgat passen. Dit ga ik straks met echte leidsels ook eens proberen, lijkt heel goed te gaan. Pony is heel gevoelig in mond, dus heb op deze nieuwe manier minder inwerking.
de moeder is nog van vriendin.
http://www.youtube.com/watch?v=A46BFWuOb0o&feature=player_embedded
Maar vrees dat we er nog wel even last van hebben. Kan trailer ook met geen mogelijkheid van parkeerplaats afkrijgen en was nog zo van plan deze week met trailer op pad te gaan om te gaan tweespannen. Dus het humeur is hier als ik me zou laten gaan om te schieten
maar dat doe ik niet want we zijn vrij en met z'n drietjes lekker gezellig te doen duzzzzz maar vreet me zo ongeveer op kan er nooit goed tegen als ik niets kan doen met paard/pony 

Wordt echt genieten 
daar krijgt een mens het weer warm van hihi van die zomer foto's!

Hopelijk heeft naaltje wat meer geluk.