[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:38

Leuk weer een bokbaby erbij....van harte met je princesje....
Baudy-schrijf ze en een fijne vakantie {:}
Aks heeft zich 'groen'geshopt...foto

Akshay

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:40

Foto moet wachten tot zondag denk ik :oo
Misschien morgen even gauw. Morgen tuig poetsen en met Dids wat stappen :) Dus geen tuig erop :) (moet ook schoon blijven :)) )
Vrijdag paard wassen en kar :P

@gem; zag het in het bokt bulletin :) :))

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:41

Die heb ik nog niet eens gelezen :P

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:46

Afbeelding
Het (ik denk) Zweedse 4 span vandaag met losrijden/inrijden op Outdoor Brabant!

Afbeelding
Dit span met menners hoort bij Hongarije geloof ik :)

Afbeelding
Fransen.
Wat een méga zweep had de groom bij zich! Om de voorpaarden bij te sturen. Wauws wat een ding! :))

Afbeelding
Dit span liep continu zo netjes in de maat! :)

Afbeelding
En dit vind ik echt :oo... Zo netjes recht achteruit.. :oo...

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 21:59

Gefeliciteerd met de geboorte van je baby Smickey! *\o/*

Wat een mooie foto's Tine! Je kan 'm zo uit een Welsh folder geplukt hebben! Inderdaad de aankoop waard :D En ook erg leuk om het schrikparcours te zien :)

Gem congrats met je nieuwe Bokt job!

Prachtige foto's Aks! Heb je die zelf geschoten? (Outdoor Brabant is zeker om de hoek bij jou?) Inderdaad heel knap zo'n 4span netjes achterwaarts!

Ik heb vanavond lekker getraind met Sam. Ook wat meer gefocust op korter stuurwerk (dus voltes 10 meter en dan zorgen dat het tempo er wel inblijft/hij goed de kar blijft trekken). Moet toch langzamerhand een beetje gaan voorbereiden op de minimarathons. ;)

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:02

Foto's zelf gemaakt ja :j met mijn speeltje :))
Outdoor Brabant is zo dichtbij dat ik daar op de fiets heen ben gegaan ja O:) (12 km ;) )

Super dat trainen op kort stuurwerk! Ik had vanochtend een bonk agressie voor de wagen, ik wilde een keertwending, en hij vond dat ik niet zo stom moest doen :') (maarja, wij doen zulke dingen normaal niet :o )

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:43

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* gefeliciteerd, lieve smickey *\o/* *\o/* *\o/* , geniet maar lekker van jullie prachtige meisje *\o/* *\o/* *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 22:48

@tine: wat een prachtige foto's <3 , jouw zoon gaat echt een hartenbreker worden, zo knap en dan ook nog met z'n pony :D <3 , wat leuk zo met dat zeil, moeten we hier ook eens gaan doen.
Is ook nog wat voor de club, al krijgt de helft van de paarden wss een hartverzakking, hahaha.
Voor oktober heb ik dochter ingeschreven voor een serie zitlessen.

@aks: wow, mooie foto's heb je gemaakt van mooie spannen :j +:)+

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:02

@marjola Onze zelko zal denk ik nog wel geschikt zijn voor dressuur en vaardigheid. Alleen ik vind mijn huidige paard Dalerboy daar beter in en Zelko doet het nu lekker in het dressuur en springen en endurance met mijn vriendin.
Zelko heeft voor hij bij ons kwam internationaal in de mensport gelopen in Duitsland.

Onze driejarige hengst is trouwens verkocht. Dus alles past weer in een stal deze winter. Ha Ha
We houden de veulens ikke en iantha.

LS_fotos

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-13 23:44

Tine gefeliciteerd!!

Smickey van harte met de gezinsuitbreiding. :D

En Tine wat een gave fotos met zoontje!

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 09:07

Prachtige foto's Aks.
blijft indrukwekkend zulke spannen !

hier aan de opruim en poets....moet nog zo veel doen...red ik nooit, dus doe wat echt nodig is..en rest..kijken ze maar doorheen.... :j

verder....geen nieuws..Eagle liep weer goed vanmorgen met uitlaten, dus geeft een mooi positief beeld..nu duimen dat het zo blijft goed gaan met zijn pootje.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:18

Goed nieuws Bianca over Eagle. Beter nu een blessure als het toch veel te heet is om wat te doen voor jou.

Janouk wilde laatst niet langs een sproeier op de club, dus Paul gisterenavond de sproeier aangezet en een zeil neergelegd en Janouk eroverheen gestuurd. haha Paul was natter dan Janouk. _/-\o_
maar op het eind liep ze braaf over het natte zeil, wachtte tot de sproeier over haar heen gegaan was en liep toen verder. Goede schriktraining als het zo warm is. *\o/*

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 10:20

@Biancao: gelukkig hoopgeven dat Eagle weer goed loopt _/-\o_ , succes met de poets en met de kijkers, natuurlijk :j .

@Baudy: hahaha, is wel fijn als het allemaal weer past en Ikke <3 , die zou ik ook niet laten gaan :D .

Wat een heerlijke dag, vandaag, vind dat zo heerlijk op de boerderij, de dieren zijn al wat loom, zo in voorbereiding op de hitte die gaat komen, heerlijk, de kippen heel rustig, paardjes zijn "binnen" gaan staan, honden in de schaduw op het erf, heel rustig <3

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:40

Zo de koffer zit dicht. Netjes 18 kilo. We gaan over een uur naar schiphol. Zin an

Ha ha sproeiertraining voor janouk en paul gelijk onder de douche geweest.

Heb alles van me af geschreven en ja het helpt. Dank je wel HT voor de Tip. Mijn hoofd is al veel leger en ik ga genieten van mijn vakantie.....

NdV74

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:45

Fijne vakantie baudyh

Ik heb net kaartjes gewonnen voor Horse Event, voor de vrijdag :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 12:49

Baudy +:)+ fijne vakantie en vergeet bij het opstijgen niet naar janouk en mij te zwaaien :wave: wij zitten onder je.... :=
hier ook alles loom en in de 'het word warm weer' stemming
wat een bofkont kaarten winnen voor vrijdag *\o/* waarmee?

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:28

Baudyh hele fijne rustige vakantie en inderdaad ZWAAIEN. Ze stijgen op over de Kaagbaan, dus ik zie je vanuit mijn kantoortje. :evaw: :wave: :evaw: :wave: :evaw:

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:55

Baudy: wat super dat het schrijven je geholpen heeft. Geniet van je vakantie!!!!!!!!!!!!
Janouk: jullie beleven ook werkelijk iedere keer wel wat. Geweldig.
Misterlady: wow, wat gaaf
Avaluna: alles in de ruststand
Bianca: wat fijn en hoopvol dat Eagle nu weer goed loopt. En inderdaad wat Janouk schreef, gelukkig is het nu in de rustperiode.

Hebben jullie ervaring met castingbureau's? Ik heb al zo vaak de opmerking gekregen dat zoonlief model zou moeten worden.....

Vanmorgen met Rembrand soort van getraind. Had gehoopt vanmiddag met Thabor even wat te spelen, maar voel me zooooo ellendig, dat hij vrees ik weer een vrije dag krijgt. Springjuf komt straks nog om zoonlief les te geven, ik hoop dat zij tijd en zin heeft om even met Thabor te rijden. Ik vind het zo sneu voor hem, hij wil zo graag werken, en kijkt steeds zo sip als hij weer wordt overgeslagen. Maar ik moet nu echt even verstandig zijn en aan mijn eigen gezondheid denken. Is nog knap lastig.....

Tallechie: hoe gaat het met Snuit, denk zo vaak aan hem....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 14:32

Zo, Alles schoon.. *D *D nu ben ik er ook wel weer klaar mee....bah ! ^)
Baudyh..veeel plezier met jullie vakantie !!
Misterlady naar horse event, super dat je kaartjes gewonnen hebt.
Janouk en sproeiertraining, goed bezig !
Aks met groene onderleggers voor didd's, ik ben heel benieuwd naar foto's !!

Tine...je zoontje als model..tja..t'is maar wat je zelf wilt... ik zou daar niet aan beginnen, hoe vaak mensen ook zeggen..hij kan wel model worden...maar dat is heel persoonlijk..

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:19

Ben vroeger als kind paar keer fotomodel geweest :+ (van mijn 5e tot ongeveer mijn 8e). Vond het soms wel leuk want mocht dan kleding houden maar ook erg saai :O zou het niet doen Tine je bent al zo druk en het zijn vaak studiofoto's (lees locatie stad) of op locatie ergens dat je denkt daar kom je anders ook nooit (plus dat het uuuuuren duurt zoiets). Of je moet je zoon 'afgeven' aan de fotograaf en niet bij de shooting zijn (het is een rare wereld tegenwoordig zou ik zelf nooit doen met kinderen al helemaal niet).
Maar goed het is ieders eigen beslissing natuurlijk.

Vandaag mijn lieve lieve hartsvriendin eindelijk weer eens in het echt gezien... was zo gezellig ... maar ben nu ook wat triesterig want we zien elkaar maar zo zelden irl. (ze woont nu in Canada, heeft hiervoor aantal jaar in Amerika gewoond). Oa. bosritje gedaan met Ollebol en haar dochtertjes hebben natuurlijk ook even gereden.

Sorry, ik had gereageerd op facebook maar nog niet in het topic, en nieuwe boktbaby *\o/* <3 heerlijk toch.

Aks prachtige foto's, ja die zweep / vishengel ongelovelijk he wat een ding. Zag ik bij de Zwitsers ook afgelopen weekend. Helaas hier geen tijd om naar IB te gaan. Vind het zo sympathiek dat het alle dagen gratis toegankelijk is.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 17:58

VHU en Bianca: bedankt voor jullie reactie. Omdat ik er helemaal geen idee van heb hoe of wat, stelde ik dus de vraag. Duidelijk dat we dat dus niet gaan doen ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 18:39

Zeg Smickey..je houd ons lang in spanning..wat is de geweldige naam van deze boktbabydame ???

Vhu..superfijn zo'n weerzien van goede vriendin..ik kan me je droefheid ook voorstellen..van afscheid nemen.. :(:) :(:) :(:) :(:) doen jullie ook skype'n enzo ???

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 19:44

Mijn neefje van 2 is fotomodel. Hij vind camera's leuk en alle aandacht ook. Je bent als moeder er zelf bij en als hij niet meer wil, schrijf je hem weer uit als model.
Ik heb vroeger, heel lang geleden, tv reclame gedaan. Hartstikke spannend als kind en verdient goed. En je leert er van. Ook geduld want de opnamedagen duren lang.
Keuze aan je zoon.

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:06

VanHuisUit schreef:
Aks prachtige foto's, ja die zweep / vishengel ongelovelijk he wat een ding. Zag ik bij de Zwitsers ook afgelopen weekend. Helaas hier geen tijd om naar IB te gaan. Vind het zo sympathiek dat het alle dagen gratis toegankelijk is.

IB = IOB
Outdoor he Maaike ;)

:(:) voor hum ivm vriendin..

modellen geen idee van :) :))

Vanmiddag nog even bij outdoor brabant geweest :) Maar wat was het vreselijk warm zeg.. :\
Vandaag heel m'n tuig gepoetst. Zelfs de rozetten van het hoofdstel bewerkt met koperpoets :oo
Morgen paard aan de beurt :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 21:42

OB klinkt toch soort van raar :+

Zo zeg eens gekeken hoeveel uur ik afgelopen drie weken heb gewerkt en dat loopt gierend uit de hand ... morgen / maandag maar gesprek met directeur dat dit niet de bedoeling is. Van mij niet in ieder geval. Liever een vrolijke docent dan een in elkaar gestorte manager 8)7