. Ik ben momenteel aan boord (binnenvaartschip) t.h.v. Dusseldorf en moest het raampje sluiten omdat mijn bed z.eiknat dreigde te worden van de regen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
)
ze moeten wel een beetje zuinig op je zijn
)
maar dat is nog hele klus. Wil er ook filmpjes op downloaden en foto's natuurlijk maar ben er nog niet over uit hoe dat gaat. Is het dan zo dat je alleen in die prikbordberichtjes berichten kunt plaatsen? En dan weer los bij je fotoalbum? En kun je ook filmpjes uploaden in je berichtjes? Dacht dat het wat makkelijker/sneller zou gaan allemaal vind de opmaak van de pagina ook niet echt geweldig (ik bedoel, wat maakt het mensen nou uit wat voor opleiding ik heb of waar ik naar de middelbare school ben geweest), kun je dat ook korter maken ofzo? Mocht iemand alles weten over facebook, ik krijg graag een pb
. Leven jullie ook écht op de boot of hebben jullie ook nog een huis op het land ? (of is dit een domme vraag ?
)
. Had het wel uitgesteld tot na oud en nieuw met het vuurwerk
.
ben nu een filmpje aan het uploaden....denk dat schiet niet op...krijg ik het verheugende bericht via de helpknop dat het uploaden van filmpjes 'hooguit' enkele uren kan duren

. Voor mij is het half uurtje rijden, dus wel de moeite waard om even te proberen.
En er moet een bokje op 
. Deze zitten 16'' wielen onder. Maar hij heeft verschillende soorten wielen dus dat moet goed komen.
) En die HCA zijn smaller. bettepet schreef:ff een reactie van een semi noorderling haha.
Ik woon tegenwoordig niet zo heel ver bij Tine vandaan. Hier is het ontzettend nat.
Maar ben vandaag bij mijn oom en tante geweest die vlak bij het natte gebied van Tolbert wonen, en ja daar is het echt nat. kanaaltjes zijn overstroomd en zelf het grootste kanaal ( het van starckenborgkanaal) waar veel binnenvaart schepen over gaan, daar mag niet meer op gevaren worden, omdat ze anders bang zijn dat het water over de kanten gaat op het moment dat er een schip door vaart.
Echt wel erg dus.
). Maar in vakanties en soms een weekend, varen we met het hele gezin mee. Dan koetst lesmees met mijn merrie en vraag ik een meisje voor de poets, tut en rij-dingetjes
.

. Maar het blijft toch nog best een bedrag evengoed.