Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
aan de palm ook nog!)

sollicitatiegesprek...
en kom even
sorry
. Derfen gebruik ik voor mijn pony (die heeft het wel rger dan joue) en werkt goed.
Ollie1 schreef:@VHU, ik start vandaag niet in Rhoon hoor, want ik heb gisteren meegedaan met de welshkeuring in Vrouwenpolder. Een hele leerzame ervaring en Brutus is 'Beste menpony enkelspan geworden'. Leuk dat Bente vandaag komt en succes met de kijkers naar Alwin

vuurdoop gehad vandaag 
waren een beetje aan het orienteren 

maar geen pompende pony meer (dat was tot paar maanden terug altijd wel als zij kwam rijden) nu alleen bij de singel en beentjes beetje zweet, maar verder alleen maar een heerlijk dansende pony... lijkt erop alsof mijn werken met hem op alle manieren goed effect heeft! Lessen gisteren ging ook echt lekker, de galop was even niet om over naar huis te schrijven, vooral linksom, ik voelde dat zelf ook wel aan, het voelde wat geforceerd, maar verder zeer tevreden!

dat wordt binnenkort testen 

En nu de twillight triologie op tv! 
ik zie ook echt al spiertjes komen... haha geweldig toch
laatste keer dat ie me dat liet voelen... pfoe, dat kan al goed 4 jaar terug zijn 

* 
Leuk hoor. Tine fijne bosrit en zoonlief ook het bos in, wat grappig! En ik heb PrinsjeH natuurlijk goed bezig gezien, Harley moest aan het werk (maar dat doet hij ook echt wel bij haarzelf hoor
) en we hebben lekker op het terrasje gezeten
(met nieuw halster
) ze zag hier de pony's van Peter langsdenderen die naar wedstrijd gingen (dus op vrachtwagen etc) was natuurlijk erg interessant

de trailer uit. Hooinet losgefriemeld en daarna op stal gezet. Zo die windt zich dus echt nergens over op
Ze kijkt wel, hinnikt ook, maar blijft heel goed bij je. Vanmiddag na het bezoek voor de pony's lekker eind met haar gewandeld, door de bak, langs paddocks, stukje over de weg. Fijn gevoel zo'n paard aan je zij. Ze voelt erg vertrouwd. Let ook goed op me, heb niet het idee dat ze me ondersteboven loopt of er dat ze met me aan de haal gaat.

) zeker als ze iets interessants ziet