Ollie1 schreef:@VHU, ik start vandaag niet in Rhoon hoor, want ik heb gisteren meegedaan met de welshkeuring in Vrouwenpolder. Een hele leerzame ervaring en Brutus is 'Beste menpony enkelspan geworden'. Leuk dat Bente vandaag komt en succes met de kijkers naar Alwin
Ahh, wat zonde dat ik dat niet eerder wist! Ik was daar gisteren ook met ons friesse merrieveulen.
Maar wij hadden het ook zo vreselijk koud van het wachten (rubriek liep behoorlijk uit) in de koude wind en regen dat we na de keuring meteen naar huis zijn gegaan.
Tis overigens maar een klein wereldje, want de mensen bij wie ik als klein meiske de welshpony's verzorgde waren er ook. Was wel grappig, had ze echt al jaren niet meer gezien en dan kom je ze zo onverwacht op zo'n evenement tegen.
Gefeliciteerd met je beste menpony! 
VHU druk dagje vandaag. Kijkers voor Alwyn en een nieuw paard op stal. Spannend hoor!
We willen natuurlijk allemaal foto's van Bente!
Naaltje, fijn rondje met Dids op pad, ff je hoofd leegmaken.
Tallechie, zou je DA toch vragen om er iets beter naar te kijken. Schuren kan heel veel verschillende oorzaken hebben, en tis best l*llig voor je paard als jij het dier onder deken zet tegen de mugjes en zn jeuk komt van binnenuit...
PrinsjeH, ik duim morgen voor je! Succes met je gesprek!
IT, goed dat het samenwonen bevalt. En inderdaad, zoveel veranderingen en drukte, je moet gewoon even je ritme zien te vinden en dan komt het vanzelf goed.
Dennis, succes met je koetsiersbewijs!
En aan al de rest een hele fijne dag vandaag!
Groetjes, lacuna