Da's leuk Rivaldo!
Citaat:
VHU: misschien domme vraag maar dubbele longe is dat niet vreselijk moeilijk en waar gebruik je het vooral voor? (heb het nog nooit gebruikt)
Volgens mij heb ik het je zelfs wel zien doen? Is gewoon lange lijnen, hoe zeg ik dat, twee longeerlijnen, een links, een rechts en dan paard een lijn achterom, een lijn 'rechtstreeks', lijnen doe ik dan door opgestoken beugels. Je kunt ook gewoon longeersingel gebruiken.
Met Rizanta longeren op maar een lijn is voor haar moeilijker want ze is blind aan een kant. Heb het wel geprobeerd, het gaat ook wel, maar met twee lijnen krijg ik haar meer ontspannen en natuurlijk zowiezo mooier aan elkaar en het is een goede oefening voor met mennen
. Heb ook paar keer even achter haar gelopen, vind ze ook allemaal best. Alleen die kont is wel erg hoog
Mijn pony's verharen echt niet hoor, heb eerder het idee dat er nog meer bij is gekomen laatste maand... Snuit's geschoren stuk is alweer flink lang, nog wel korter dan de niet geschoren haren maar het is al flink bijgegroeid.
@Jelleee, is Kaj zo groot of jouw vader zo klein ?
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 26-12-10 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt