Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Gelukkig is dit maar 1 of 2 keer per jaar.
, maar wel altijd mooi als het allemaal weer binnen is. 
. Ik vind het altijd heerlijk rijden als ik tussen de gemaaide / geschudde hooiweides rij. Mijn hooikoorts-zoon is dat absoluut niet met me eens
. Hij is afgelopen week voor het eerst sinds jaren weer bij de HA geweest voor sterkere verstuivers, is er helemaal naar van
.
.
!
!
.
en..nog gefeliciteerd met jullie dochter.
; ik was qua orthopedie heel tevreden in DE, maar wss zullen op's gecombineerd gaan worden en dan wordt het sowieso dus NL. Duitse orthopeed gaf zelf ook aan dat ik er verder mee moest en geadviseerd om het hogerop te zoeken; hij voelde zich in dit geval niet gepasseerd; blij van die "lastige Hollandse" af te zijn, denk ik.
*
helaas is de persoon met wie ik regelmatig buitenritjes deed verhuisd ... vind dat altijd erg leuk om samen wat dingen te doen, en te kijken, overleggen e.d. of dat nu mennen, rijden of longeren of wat dan ook is
't komt wel veel voor in de medische / hoog opgeleide / en dan van die stress-beroepen-wereld ... 
Piet komt heel mooi bij nu, en hij lijkt ook steeds rustiger. Hij is nog steeds erg lief (met mij dan
).
gaat goed met de economie blijkbaar, allemaal verbouwingen.
. Als het leuk gaat, heb ik een leuke nieuwe uitdaging en een nieuw doel om voor te trainen (ik heb wel gemerkt dat ik zonder doel het erg moeilijk vind om te trainen
)
Fysio was erg verbaasd over groei van de spieren en ook heel verbaasd over hoe het zadel er nu op lag. Ze vroeg of ik ander zadel had namelijk.
nog meer respect voor jou en Ava
super fysio heb je, klopt je gevoel toch he, is meestal toch zo. Jeetje wat hebben jullie hard gewerkt
Wat een leuk idee het meertal rijden met bonte paarden. Gezellig en een trainingsdoel
).
word daar alleen vreselijk onrustig van
als het even kan slik ik het niet. Maar je wordt er ook wel rustiger van. Zit nu ook maar aan de valeriaan gewoon voor de rust.