Ach wat jammer en wat naar dat je zo'n last hebt van je armen Tine
tine10
Geplaatst: 04-09-13 17:48
Tja, weer een slechte nacht achter de rug, dan kan je dat zomaar hebben. Heb nog nooit zo'n rare voorbereiding voor de hippiade gehad. Nou ja, het is niet anders. Ik hoop er morgen weer even achter te kunnen zitten.
tine10
Geplaatst: 04-09-13 18:39
Ik geloof dat ik de pc ga snappen, dus nu even enorme spam. Sorry
De eerste 2 foto's zijn gemaakt door fotografe die aanwezig was bij de bixie in Assen. Ik heb foto van foto gemaakt, dus kwaliteit is achteruit gegaan. Maar ik vind ze zoooo mooi
Ik heb met dids gemend vandaag. Geoefend voor zondag lachertje En daarna naar outdoor brabant op zoek naar ''de menner'' gevonden. Geslaagd ook En daarna mijn ogen nog uitgekeken! Wat een prachtige prachtige aanspanningen zag ik daar voorbij komen
@Akshay: onderleggers gekocht? Welke kleur is het geworden?
Zondag, dan is de mentrec he? Manlief lijkt dat ook erg leuk maar uitgerekend dit weekend zijn we een weekendje weg, dus kunnen we helaas niet gaan kijken. Ook Outdoor Brabant missen we dit jaar helaas (slecht gepland van mij haha)
Tine gefeliciteerd! Weinig paard gerelateerd te melden; was met vent een dagje kijken in Blijdorp zoo. Geen gorilla gezien! Morgen weer naar Kadetje. Ik ga nu uitgelicht kijken.
@mist; donkergroen Een polypad voor borstblad en een ander model voor onder schoftje (vond 'm te dik voor onder schoftje, zo'n polypad). zondag is mentrec ja Heb me ingeschreven met dids
jij hebt een vent die blij wordt van paardendingen, is ook wat waard
Beenbescherming stond ik ook over te twijfelen. Maar gebruik 't eigenlijk nooit Wil alleen nog donkergroen halstertouw (en die kar moet beetje gepimpt )
VanHuisUit
Geplaatst: 04-09-13 20:09
Tine wat prachtig. Die tweede daar krijg je als moeder toch spontaan een brok van in je keel. Aks gave onderleggers en ML's man die ook complete sets wil dat is grappig
Weet nog niet wat voor kleur ik nu wil, ga denk ik voorlopig maar gewoon voor die zwarte van Van Rijs en had een bruin bontje besteld bij Letty's design maar die is niet leverbaar ben totaal niet van de peesbeschermers enz vind dat zo'n gedoe en we hebben toch nog niet echt tempo zeg maar vind oornetje wel erg leuk, denk dat die dan maar rood moet zijn maar terwijl ik dat type zie ik Ollie als een soort of ik ga gewoon voor donkerblauw of bruin, lekker saai & veilig (bekleding wagen is donkerblauw en frame dus ook, tuig is bruin onderlegd).
Kun je de de wielen donkergroen spuiten Aks? Anders alleen de spaken of dat uit laten faden zeg maar. Vind ik altijd wel strak staan hoor.
Dat kan maar ik heb met mijn donkergroen meteen een kleur die ik niet ff gauw via 't werk bij de spuiter kan laten doen.. Er zijn amper meer donkergroene volvo's die gespoten moeten worden (en bij de nieuwe bestaat die kleur niet eens meer..)
Ooit
Jij moet wel rood, met je ferrariwielen!
Biancacoo
Geplaatst: 04-09-13 20:44
en er is ook nog mooi nieuws en wonderlijks op de wereld...diegene met FB hebben het vast al gezien..haha..
tine10
Geplaatst: 04-09-13 20:47
VHU: helemaal eens, daarom ook maar eens gek gedaan en foto's op een wedstrijd gekocht. Dat doe ik echt nooit. Fotografe vond dat hij wel fotomodel kon worden. hahah
Nu ga ik even op de bank hangen en dan naar bed. Hopelijk een betere nacht, kan hem wel heel goed gebruiken.
proficiat tiny en proficiat smickey, las het ook op fb van het kleine wondertje Nicole, hier is alles goed. Zag dat je topic terug had gevonden. Tja de rest. Probeer later weer mee te kletsen. Ken het, drukte hierootjes
vakantiemodus lekker toelaten baudyh! Als ik 1 ding wel geleerd heb is het dat je niet als enige energie in een contact moet stoppen. Als het alleen energie eet, en je er niets voor terug kunt krijgen is het tijd het contact te laten gaan.. Maar ik hoop echt dat jullie het hernieuwd kunnen bespreken als jij volop van je vakantiemodus hebt kunnen genieten!