Tine vervelend dat je hebt zitten wachten op de dierenarts. En nieuwe kat uitzoeken!
Je vroeg laatst om foto van Beer. Ik ben net met de honden naar de recreatieplas in de buurt geweest en heb foto's gemaakt, dus bij deze.
Beer met waterspeeltje

Nog wel een puppy hoofdje!

Samen met zus Bubbles.
Sinds gister is hij een half jaar!
Beer en bubbles zijn zoooo gaaf !!
hij is door de stress van de onrust in de roedel iets afgevallen en nu zie je zijn ribben net, hij is net 1 jaar..en volop in de groei en hormonen, ik heb maar gewoon Ja hoor, dat hoort zo gezegd..ik had geen zin in discussie's, vond het niet zo leuk...
had ik verkeerd gelezen denk ik… brr… roofvogels, niks voor mij, behalve op een afstandje, ze zijn natuurlijk schitterend, maar ik vind een musje dat dichtbij komt al beetje brr
en katten gevangen en dan ook nog Rembrand met stroom bewerkt

Samson dutte in... 
Dus nieuwe besteld. Floris heeft een leeuw en sophie vlinders. Zal straks fotootje maken en hier plakken. 
Dat was niet zo prettig voor m'n rug.. En dat terwijl de stoel zo geweldig zat! 
*is nieuwsgierig*
Moet zeggen de afgelopen drie dagen wel weer droog gehouden. Hou de katten nu ook beneden, eerst mochten ze ook naar boven, maar dan wordt het helemaal zo'n speurtocht om te kijken of er nog in huis is geplast.
.
Super braaf beestje.
en dan eerst maar eeens hele fikse wandeling maken met Wis want die is wat hyper
.