[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:26

@Gem, welcome back ;)

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:27

gem: leuk je weer hier te zien
balen van naaltje,moest altijd vreselijk om haar verhalen met en zonder dids lachen
mooie deken van divoza...aparte kleur wel mooi,ik had voor sunrise een 300grams, die draagt ze dus niet...veel te warm heeft ze het eronder zucht.
wat een water weer hier, net als de bak bij ronnie....hier ook alleen maar water, wel mooi voor het jonge spul....leren ze meteen door het water te lopen,want.....ze kunnen er niet omheen als ze de wei in gaan :j

bicci

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:29

gem is nieuw voor mij geloof ik,
hallo :))

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:32

bericht van naaltje! *\o/*
sterkte... :(:)

mooie deken van tallechie!

grote fik van ollie! :oo

sonjim lekker aan het rijden geweest...
afvallen van poown is vervelend, ik herken het helaas...
lucerne werkt wel goed, je kunt nog extra olie of omega mix toevoegen, en senioren priores is ook fijn spul, moet je alleen wel weken...

daan slaapt zowaar goed! *\o/*

gem, welcome back!

ht ook veel water... -O-

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:38

Naaltje.. :(:) Hoop dat je toch ooit weer eens terug komt..

Frensie, jou weerman had gelijk en heb vanmorgen half uurtje kunnen mennen.. Werd wel een buitenritje en ben gewoon door de wijk heen gegaan. Is goed voor dr. Heb wel een gaaf stukkie gevonden waar ik ruim zonder fietsers of auto's dwars te zitten kan slalommen om de bomen.. Bleek wel een uitlaatstrook voor honden dus mn banden waren vies.. haha Gelukkig nog veel hoog nat gras tegen gekomen dus de oliebol was er al weer af voor ik thuis was.. :+ Ging wel aardig al kwam ze eigenlijk aan het eind pas een beetje los.

Verder moet ik qua tijd even mee met de samenvatting(en) solly Y;( ow ja Gem terug en nieuwe kletskous Ronnie welkom!

Fijne avond nog!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:41

Ook ik ga even mee met de samenvattingen. Heb dienst en ben lekker bezig geweest. Moest nog terug naar de post om papieren klaar te leggen voor een opdracht van morgenochtend vroeg.

Wat jammer dat naaltje weg is en wat een vervelende situatie voor haar, bah!

Fijn Eefielover dat mijn weerman gelijk had!

Ik ga lekker op tijd naar bed. Krijg sowieso vannacht telefoon van een chauffeur die gaat vertrekken. Morgen ook weer de hele dag op kantoor aan de gang. Hopelijk morgenavond nog in de les rijden, als ik nog puf heb!

En nog een welkom aan Gem, wij kennen elkaar (nog) niet!

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:41

Oh en Tine heel veel sterkte met het hoge water bij jullie!!!

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 22:50

Wow het gaat weer als een speer hier :list:

Topicje over gewoon beetje mennen
[AR-ITP] Gewoon beetje mennen....

Gem gezellig, hoe is het met je poown en het voor de wagen lopen?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:10

Dank jullie :) !
Voor degenen die mij niet kennen, in mijn profiel staat het meeste wel ;) . En nu dan nog de updates:
Ster gaat goed voor de wagen :j . We lessen de laatste maanden elke week, waarvan de laatste weken in de winterperiode in de grote hal van een manege. Heeft wel wat voeten in aarde om er te komen, maar dan heb je ook wat :+ .
Het slechte nieuws: ik ben een week voor Sinterklaas zo ongeveer overreden door mijn eigen marathonwagen 8)7 . Hij stond nog in mijn trailer, wilde met mijn dochter een ritje gaan doen, trok de wagen uit de trailer, ging veels te hard en ik probeerde hem op te vangen.... ga nie lukken nie met 200 kg :n . Rug zei auwwww, weken last gehad, soms gaat het veel beter, dan weer een verkeerde beweging en het is weer foute boel ^) . Zo gauw ik thuis ben ga ik toch maar eens naar de HA. Vrees na wat googlen een acute hernia #) . (En dan te bedenken dat ik o.a. ben gaan mennen omdat dat minder risico's met zich meebrengt als je zelf al "belegen kaas" bent. ^) )

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:13

Gem welkom terug. Dat van die wagen tegen houden ken ik, gelukkig niet veel last van gehad.
Net zowat een uur aan de telefoon gehangen, eerst met Tine, daarna nog met wedstrijdorganisatie. Komen nog wat prijzen bij dus mag vrijdag weer winkelen.
Frensie druk met werk, ik vond het altijd wel leuk om het wat drukker te hebben, ging de tijd sneller

Ik was dus aan de studie, maar kwam van alles tussen. Morgen maar verder. Zou eigenlijk wat af hebben, maar dat gaat nu niet meer lukken.

Daan slaapt nog steeds....

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:16

@Gem, auw :(:) een ongeluk zit in een klein hoekje weten we inmiddels uit ervaring.... wel super dat Ster inmiddels beleerd is voor de wagen, wat een leuke pony +:)+

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:23

ssssstttt Daan slaapt,zal zachtjes typen....
eefielover: door de hondenstront aan het slalommen tussen de bomen door...glijd de kar wel lekker van _O-
gem overreden door haar eigen marathonwagen....zou ook een stunt voor mij zijn.
voor naaltje Y;( mis je best wel :(:)

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:33

Ik mis Naaltje ook -O- , werd altijd zo vrolijk van de topics en verhalen over Diddletje :))

Hondenpoep op je wielen zooooooo vies, gelukkig dat je nog door wat hoger gras kwam Eefielover!

Marathonwagens die een eigen leven gaan leiden zijn inderdaad gevaarlijk >;)

Vandaag zooooo'n lief pupje gezien, die van de franse buldogje x amerikaanse stafford echt net een mini boxertje <3 als iemand leuk wat kleiner hondje zoek, pb me even, er zijn er nog twee over.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:36

Ik typ heel zachtjes..... :P

Naaltje: ook al is Naaltje er niet meer, ik wil even kwijt dat ik je verhalen, foto's, enthousiasme, medeleven en alles gewoon heel erg zal gaan missen. Ik snap je keuze, maar hoop stiekum toch dat je over een tijdje weer terug komt. Ik hoop in ieder geval dat je rug/been snel beter wordt en je weer veel kunt genieten met Dids.

Eefie maakte een strontrit :r

Gem is overreden door eigen menwagen, auwie haha, belegen kaas...

Tallechie: net nog gesproken, maar niet over Daan gehad. Fijn dat het goed lijkt te gaan.

Frensie: zwembandjes liggen hier klaar.

Sonjim heeft handige afvaltip, maar oef, denk niet dat ik dat ga redden. Zeker niet nu de bak zo zwaar is. Ik zie Rembrand al helemaal op het bokkussen zitten _O-

En nu ban ik mezelf. Tot morgen

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:40

tine sterkte met je hoge water... :(:)

gem overreden door eigen wagen, oei... :(:)

hondenpoep, ik kan hier ook niet over een veldje rijden of mijn wielen zitten onder... :r

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:45

@Sonjim vwb Wieneke heb je wel eens maiskuil geprobeerd? Heb je ook van Hartog (van de compact gras), die hebben ook van die gesealde pakjes maiskuil (dus mais & kuilgras achtig iets). Ik gaf het wel eens aan Freddy als hij beetje schraal dreigde te worden. Compact gras helpt ook erg goed, ik maakte het wel nat, kreeg hij gewoon een emmer per dag / zoveel als hij in een eetbeurt weg kon werken. Zag ik hem dikker worden. Luzerne heb ik hem ook gegeven, werkte ook goed maar at hij dan weer wat minder.
Echte dikmaker schijnt ook senior priores te zijn....

Mijn vinger/hand doet nu echt zeer na al dat getype van mij .... 't wordt tijd voor bedje :z

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:47

VanHuisUit schreef:
@Sonjim vwb Wieneke heb je wel eens maiskuil geprobeerd? Heb je ook van Hartog (van de compact gras), die hebben ook van die gesealde pakjes maiskuil (dus mais & kuilgras achtig iets). Ik gaf het wel eens aan Freddy als hij beetje schraal dreigde te worden. Compact gras helpt ook erg goed, ik maakte het wel nat, kreeg hij gewoon een emmer per dag / zoveel als hij in een eetbeurt weg kon werken. Zag ik hem dikker worden. Luzerne heb ik hem ook gegeven, werkte ook goed maar at hij dan weer wat minder.
Echte dikmaker schijnt ook senior priores te zijn....

Mijn vinger/hand doet nu echt zeer na al dat getype van mij .... 't wordt tijd voor bedje :z

kan inderdaad in mee gaan in die dikmakers... :j
alleen mais ben ik mee gestopt omdat Fifi daar heel druk van werd...
olie/vetten of de omega mix van subli zijn ook fijn!

ik meng lucerne door het compactgras en door het beetje krachtvoer dat ze krijgt...

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-12 23:56

Vind het trouwens zo'n leuke nieuwe avatar die jij hebt Nouvel ze kijkt zo schattig in de camera <3

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:01

:D
thanx, uitgesneden uit een lange teugel les foto... 8-)

Afbeelding

Afbeelding

dan ga ik nu ... :z

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 00:20

mooie foto"s nouvel en ik ga ook op 1 oor :evaw: :z

Ronnie25

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 01:27

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 06:50

'Even' bijgelezen. Ik lees gelukkig dat er bericht van Naaltje en Didds is en dat ze oké zijn, alleen last hebben van bemoeial (len).

Ik ben heel druk met werken. En met de paarden valt nu weinig te doen in die storm. Ik ben meer bezig om ze onder controle te houden dan dat ik enige vorm van ontspanning kan krijgen.

Ga weer in meeleesmodus :j

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 08:14

Goedemorgen allemaal!

Hier vannacht meerdere keren wakker geworden van de storm, de takken waaiden tegen het huis aan!
Gelukkig hebben we de hele grote oude hoge bomen bij ons huis vorig jaar gesnoeid, ben niet zo bang dat die om gaan waaien.

Moet snel weer verder, naar werk toe! :wave:

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 10:47

goeiemorgen!

hier ook vroeg wakker door de harde wind en regen...

toch maar even blijven liggen, nu zo maar eens op stal kijken...

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-12 11:31

Mogge,

Wat een wind zeg :brr: , /3 /3 /3 staan nog even binnen, net nog maar even een extra plukje voordroog gegeven...

Ik lees net dat er mens en dier bij Tolbert zijn geëvacueerd ivm een eventuele mogelijkheid van een dijk doorbraak pfff verschrikkelijk. Hopelijk heeft Tine of Tallechie (want dat zijn toch de enige twee uit ons topic die daar wonen) daar geen last van :(:)