Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hoop dat je toch ooit weer eens terug komt..
Ging wel aardig al kwam ze eigenlijk aan het eind pas een beetje los.
ow ja Gem terug en nieuwe kletskous Ronnie welkom!
!
. En nu dan nog de updates:
. We lessen de laatste maanden elke week, waarvan de laatste weken in de winterperiode in de grote hal van een manege. Heeft wel wat voeten in aarde om er te komen, maar dan heb je ook wat
.
. Hij stond nog in mijn trailer, wilde met mijn dochter een ritje gaan doen, trok de wagen uit de trailer, ging veels te hard en ik probeerde hem op te vangen.... ga nie lukken nie met 200 kg
. Rug zei auwwww, weken last gehad, soms gaat het veel beter, dan weer een verkeerde beweging en het is weer foute boel
. Zo gauw ik thuis ben ga ik toch maar eens naar de HA. Vrees na wat googlen een acute hernia
. (En dan te bedenken dat ik o.a. ben gaan mennen omdat dat minder risico's met zich meebrengt als je zelf al "belegen kaas" bent.
)
, werd altijd zo vrolijk van de topics en verhalen over Diddletje
als iemand leuk wat kleiner hondje zoek, pb me even, er zijn er nog twee over.
VanHuisUit schreef:@Sonjim vwb Wieneke heb je wel eens maiskuil geprobeerd? Heb je ook van Hartog (van de compact gras), die hebben ook van die gesealde pakjes maiskuil (dus mais & kuilgras achtig iets). Ik gaf het wel eens aan Freddy als hij beetje schraal dreigde te worden. Compact gras helpt ook erg goed, ik maakte het wel nat, kreeg hij gewoon een emmer per dag / zoveel als hij in een eetbeurt weg kon werken. Zag ik hem dikker worden. Luzerne heb ik hem ook gegeven, werkte ook goed maar at hij dan weer wat minder.
Echte dikmaker schijnt ook senior priores te zijn....
Mijn vinger/hand doet nu echt zeer na al dat getype van mij .... 't wordt tijd voor bedje

,
staan nog even binnen, net nog maar even een extra plukje voordroog gegeven...