wat doe je dan met de praam op, inspannen?
sl, stoute romeo...

janice fijne proefles gehad!

lanouska naar vierspanles geweest en dressuur geoefend...
naaltje...

sterkte...
vhu, lekker kopen!

gelijk heb je!

hier ook nog steeds regen, wel motregen geworden, maar je wordt er wel nat van...

geen rondje Nederland vandaag...

Gisteren wel zoiets, want gisteren zijn we naar mijn schoonouders in de achterhoek geweest en even bij Ferro in de wei langs gereden, die had weinig tijd voor ons, was druk met grazen...

Vandaag aan het eerste deel van de tijdelijke stalverhuis geweest, want volgend weekend gaan we Zefiro ophalen!

Hij komt hier 2 maandjes logeren, zodat ik weer wat aangespannen te rijden heb in mijn vakantie en hij lekker aan de gang kan blijven.
Op mijn eigen stal kon hij niet terecht, want daar staan alleen maar merries, dus ik heb gezocht naar een ander plekje waar hengsten wel mogen staan, en uiteindelijk wat gevonden, dus toen kon hij komen!
Wel spannend hoor, ander paard, andere stal, maar wel weer een leuke uitdaging!
Dus vandaag de wagen, hooi en stro verhuisd en dan volgende week kast en de rest van de nodige spullen maar...
Ik blijf nog wel het paardje op mijn eigen stal een paar in de week onder het zadel rijden en longeren en in het weekend de stallen doen, dus mijn vakantie is gelukkig weer gevuld...