Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) daar dus nog lekker rond gesleed. Ik weet dat de meeste mensen genoeg hebben van de sneeuw, maar hier valt er momenteel nog best wat bij en als dat blijft liggen kunnen we morgenvroeg nog wat verder de weg op

.. heerlijke plaatjes!
.. de bak was voor hem echt te klein hij wil zo hard en is zo pittig de laatste tijd dat ik een heel rondje gaasperplas heb gedaan
.. Kreeg erge leuke reacties en riv mocht ook vaak als fotomodel spelen. Na het flinke rondje had hij nog zoveel energie.. Stilstaan was er vandaag ook niet bij dan was hij echt aan het draven op de plek.. Wat kan hij toch verschillend zijn in karakter zeg!

en hele mooie kaart
.... ik vanochtend dus heel vroeg bij de poowns, ze schrokken er helemaal wakker van zo schattig. Voeren/drinken/stal wat gedaan en weer naar huis. Ontbeten, nog wat spullen gepakt en op naar Oost-Groningen. Erg gezellig, iedereen was er. Tine, vanuit Sliedrecht naar jullie is ongeveer net zoiets als vanuit Rotterdam naar mijn ouders
Toen net weer terug gereden, jeetje mina wat een K-weer
maar gelukkig weer heelhuids terug.

maar maandag zou die er moeten zijn!
)
.. heb nog niemand gezien die dat achter zijn pony heeft.
. Heeft hij toch het idee dat ie iets gedaan heeft. Pony gaat vanmiddag (als ik hem kan vangen tenminste) weer voor de slee. Heb ze vanmorgen wortels laten zoeken in de sneeuw, kostte wel even moeite voor ze door hadden wat de bedoeling was, maar goed, zijn nu dus in opleiding voor speurpaard. Rembrand heeft het dus druk, dit naast zijn opleiding tot schaatspaard/training voor elfstedentocht.
.
.
. En om die nu te houden is ook een beetje gemeen.
Was er trouwens ook nog ergens een moeder of reed dat kindje daar alleen?