Zou kunnen hoor.
fotos van mijn meissie zatredag:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sonjim schreef:Sandra, is ook goed, Sonja is in maart jarig, hihi dat is mijn haffie
Evelli schreef:Staat haar goed he
welsh_lover schreef:Hoi Elien ziet er goed uit !!
Ik lig er even uit met rijden, Ben gisteren heel knullig gevallen op een rand van de bestrating. Ik struikelde over een draadje bij de stal en ging languit op het randje. Gisteren ging het nog wel. Het deed wel zeer, maar ben gewoon verder gegaan. Vanacht al wat paracetamols op omdat ik niet kon slapen van de pijn. En vanmorgen kon ik mijn arm niet meer omhoog krijgen en mijn pols was dik. Vanmorgen dus toch maar even naar de dokter geweest. Mijn spieren en pezen (waren dik) hebben gewoon een enorme klap gehad en het kan 2 weken duren voor het weer goed gaat. Ik kan nu dus niet werken, geen auto rijden en ook even geen rijden met de paardjes voor mij
!!
Dennis schreef:Tjee, wat een knullige manier.
Ik kan altijd heel goed me met acties van niets verschrikkelijk bezeren, en als ik een mega smak maak sta ik op en loop ik rustig verder.
Roos buigt ook veel makkelijker rechts, daarom zijn ze zo lastig. Ze vouwt zich zelf dubbel en laat zich in het lamoen vallen ipv netjes over te stappen. Links blijft ze mooier recht en stapt ze wel over.