Brutus ziet er uit als een jonge god.

Hier ook een mooie maar giga hectische dag gehad.. goede grooms zijn goud waard, bleek maar weer!

Enkelspan Noor en Syl mochten beide boven verwachting barrage doen, Noran liep foutloos maar wetende dat hij in enkelspan niet zo vlot is werd het alsnog een nette 6e plek in de M. Syl vond het geweldig, al mochten 3 poorten 't ontgelden, we hebben wel lol gehad.

Met Jimmy heerlijk gereden, hij klapte eindelijk niet in z'n eigen wereldje dicht in de proef maar bleef goed lopen, zelfs wat overhaast, maar dat vond ik helemaal niet erg, opleiding is belangrijker dan prestatie, hier heeft ie veel van geleerd, top! En zelfs nog een 4e plek mee kunnen pakken waar we pas achter kwamen toen ik tweespan klaar stond voor ere-ronde, leuke verrassing!
Tweespan had Noran niet echt zin er in die wou liever showen ipv netjes lopen, waren de oornetjes vergeten en Noor kan absoluut niet tegen haartjes of wat dan ook bij z'n oren (mieperd), dus toen we de hoosbui over ons heen kregen was ik al helemaal happy.. verder gingen de onderdelen wel erg lekker. 2e proef ging gelukkig stuk beter. Al blijft de Z 2 span proef drama met 6 en 5 keer uitstrekken, energie vreten noemen we dat...

5 winst erbij met 2 span (binnen 2 wedstrijden 10 winst, dus we kunnen mooi er snel weer uit, toch wel heel gaaf

Trots op mijn mannen, wat deden zij hun best, ik bof met zulke pony's.