[AR] [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:33

dank je wel voor de felicitaties,mooie printer gekregen(oude spuugde lege blaadjes naar me toe ipv 1 netjes geprint)minder leuk cadeau: virus opgelopen(lees: hoofdpijn ,hoest al een week,oorpijn stijve nekspier) :( gelukkig weer over voordat ik een jongetje word) *\o/*
ips:arme poes stoute boef
andewi:mooi geregeld toppie zeg zo'n outfit
marjola:echt balen niets te kunnen doen,en dan nog een tuigweekend,zet hem op
janouk: balen met de auto,gelukkig de honden er niet tussen
tine weer recht gezet,hoop dat het helpt
gem: toeran heb ik ook gekeken, dank je voor je tip.ik mag bij keet haar hati-trailer komen kijken,die woont aardig dichtbij :j

Ipsilonka

Re: [HK] De paden op, de lanen in... rijtuigje Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 15:44

Ik wou net zeggen ht. Inderdaad Keet heeft zo'n trailer. En gefeliciteerd!!

Poes is achterop gepakt en heeft daar pijn. Dus de komende dagen aan de pijnstilling. Na het weekend moet het beter zijn.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:04

hier aan het zwelgen in zelfmedelijden

Voor diegene zonder mijn feestboek

*&&^%$# Komen wij terug bij de auto na een lekkere boswandeling met de honden, doe ik de honden in de auto, parkeert er een man net zijn auto uit, zo in de achterkant van mijn auto.
Gelukkig stappen wij nog net opzij, anders sta je er nog tussen en zaten de honden veilig in de auto.
Wij oké, honden oké, maar de schade aan de auto is behoorlijk. *&^%$## maar hij rijdt nog.
Zo balen, want er zat nog geen kras op de auto en dan nu zo'n vette deuk.
Niet blij. Wat een ongelooflijke sukkel

Maar net wat je zegt HT, gelukkig stap ik opzij en zaten mijn honden al in de auto. }> ~~}> :wow:

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:33

Wat rot zeg! Wel alles netjes ingevuld voor de verzekering? Wij hadden van de zomer dat een jurylid zo tegen onze cabrio aan zat, was ook zo raar.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:37

Waardeloos van je auto. Gelukkig alleen materiele schade, maar je zit er toch weer mooi mee. Las vandaag net een heel artikel dat als je alleen wa verzekerd bent en je bent niet-dader je haast kunt fluiten naar je geld of dat het zeker een jaar duurt voor er door de tegenpartij wordt uitbetaald. Je kan beter dader zijn, dan wordt het gelijk geregeld. De wereld op zijn kop.

Ga nu snel kar van Rembrand wassen. (mag wsl ook niet van osteo?, maar dat scheelt me morgen weer en is natuurlijk lang zo zwaar niet als met de kar op pad om te lessen)

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:41

Ik ben net overgestapt van verzekeringsmij, dus het was allemaal even zoeken. En weinig ervaring met schade, dus voelde me lekker blond.
Ik moet zeggen, dat ze bij Inshared, hartstikke lief waren en alles voor me geregeld hebben.
Maar k.u.t blijft het wel

Net te horen gekregen dat mijn kind, zijn Propedeuse HBO Informatica gehaald heeft. Hij had vorige week een herkansing, en............tatata genoeg voor zijn Propedeuse.
Nu is de Mamma weer helemaal blij

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 16:56

Netjes van zoonlief janouk! Gefeliciteerd!

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 17:02

@HT mooi cadeau! :D Ik heb op zich een relaxte wedstrijd hoor. Mijn vader ment met Ab (tuiger), dus ik moet alleen groomen en duidelijk voorlezen (voornamelijk rechts en links - want dat gaat juist op dat soort momenten fout ;)).
@janouk balen van de auto, maar gelukkig geen persoonlijke blessures opgelopen. Ik kreeg afgelopen weekend in een parkeergarage bijna nog een auto vol in mijn zij omdat ie de auto achteruit liet zakken (ik kon op dat moment echt geen kant, want stond in de rij voor het uitrijden). Gelukkig stond er iemand naast om HOO te roepen, maar je schrikt wel. Pff.
En gefeliciteerd met de Propedeuse van je zoon! Goed gedaan +:)+
@Tine Bedankt voor je antwoord :) dan ga ik ff de KNHS mailen. Succes met je overige werkzaamheden, ik denk dat je lichaam wel aangeeft als het echt teveel van het goede wordt bij het poetsen. Mooi dat het dekenverhaal is opgelost.
@Andewi wat leuk zo'n hele outfit! Zie je er helemaal tiptop uit in Canada/VS.

Net Sam aan de dubbellonge gehad (van de week maar weer eens mee begonnen - ben zelf liever van het inspannen, zeker zomerdag). Hij liep als een zonnetje. {:} Hij bood vanaf het eerste rondje draf gelijk aan om rond te gaan lopen, moest toen alleen even mijn best doen om 'm over twee handen te krijgen en toen liep ie precies zoals het hoort. Misschien schuilt er dan toch nog een beetje dressuurtalent in 'm ;)

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 18:06

janouk gefeliciteerd voor zoonlief ! goed bezig geweest !
En wat vreselijk balen van je auto....gelukkig zijn jullie niet geraakt !!
Marjola goed bezig met Sam !! dubbele longe kan best erg nuttig zijn ! :j

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 19:04

*\o/* *\o/* voor Happytime *\o/* *\o/*

Jij lag er laat in voor jouw doen Biancocoo ik was om 21.00 uur al compleet gevloerd :+ tjonge. Was iets met mijn werk en ik was zo in de stress geschoten dat ik valeriaan tabletjes had genomen, ik had zoiets anders slaap ik vast niet, maar ben direct zo'n beetje omgevallen, dat was nu ook weer de bedoeling :+

Balen van de auto Janouk, moet eerlijk zeggen dat ik van de zomer een auto van stalgenoot ook flink heb aangereden door blonde actie van mijn kant :o? Wat leuk Andewi een mooie outfit.... tuiger op wedstrijd (hoe heet de tuiger eigenlijk, ben 't ff kwijt?) Sam aan de lange lijnen *D Snuitje kon ook prachtig aan de lange lijnen maar was beslist geen dressuurtype :=

Ach die Snuitmans...
Afbeelding
hier aan de lange lijnen door de waterbak :))

_Marjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 19:37

@VHU oeps die tabletjes deden wel erg goed hun werk.

Tuiger heet Ab, voluit Absoluut. Soms noemen we 'm Appie of Appelflap(pie) - hij heeft enorme oren en het is ook echt een goedzak dus het is wel een passend koosnaampje.

Mooie foto van Snuitje :D

Tjah een echt dressuurtalent zal Sam nooit worden, maar vorig jaar was ie nog bezig met sterren kijken. Dus blij dat er in ieder geval iets is blijven hangen van al die trainingsuren. Heb ik 'm toch iets geleerd op zijn 10e ;)

Nog wel ruzie gemaakt met de oude zwarte merrie aan de enkele longeerlijn. ~~}> Eigenwijze Gribaldi...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:22

Marjola, een echte Griebel dus }> .

Een foto uit de bewaardoos van Snuitje. Als je maar omviel in je bedje VHU :z , dan was het zo erg nog niet. Ik slaap vrijwel altijd goed.... als ik alleen ben (manlief vaart voor degenen die dat niet weten) ga ik in volle slaapbepakking mijn mandje in, nachthemd, oude pyamabroek en wollen bedsokken, en voordat mijn hoofd het kussen raakt ben ik al vertrokken :D .

Janouk, sh!t van je auto! Maar de dag weer goedgemaakt door zoonlief, top hoor *\o/* !

Andewi: gaaf cadeautje van de KFPS, mag je trots op zijn!

Ik heb heel idioot gedroomd vannacht... droomde dat ik een boktmeeting had met iemand hier uit dit topic: het was Ipsilonka :? _O- , en ik wist je echte naam niet eens. We zouden een koetsritje gaan maken in een prachtig onbedorven natuurgebied met bos, duintjes en poelen water en een herfstzonnetje.
Toen ik daar aankwam en de trailer wilde uitladen (gek genoeg was mijn groom toen opeens foetsie 8)7) zat Ips aan de overkant van de poel te genieten van het zonnetje, met een grazend, gezadeld paard, maar wist niet meer hoe ze daar gekomen was. Ik kon niet om de poel heen met de koets, dus konden we alleen maar zwaaien :D :D _O- ! En dat was de hele droom :') . Sorry Ips! Y;(

Mijn les ging vandaag niet door vanwege de overvloedige regenval ^) . Voor zaterdag of dinsdag een herkansing afgesproken.

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:24

Balen van de auto janouk. En verzekeringen daar weet ik inmiddels alles van.......

Volgende week gaat eindelijk ons doorzondak dicht. Gesteggel over en weer maar ja we zijn eruit. poe poe

Vanmorgen naar mijn tuigmeneer geweest moesten een paar gaten bij in mijn nieuwe tuig. En ik werd gek van die paniek sluitingen aan het eind van de strengen. Dat werkte niet bij mijn kar. Heb ze weer ingeruild voor stropjes. Dat rijd heerlijk stil nu, een verademing. DB er net ff snel voor geknoopt of de lengte van de strengen nu wel weer goed zat want oh het is zo een piepert. Gisteren liep db niet helemaal rad. Ik dacht al nee hé ik heb weer wedstrijd....Maar het zal wel iets van de hoefsmid zijn geweest want hij liep weer helemaal goed gelukkig.

Ik liep vandaag tegen een nieuw paardenkrantje aan paard en beeld, weet niet of iemand dat kent. Schijnt een krantje voor twente te zijn. Maar goed ik bladeren. Kwam ik langs een groot artikel over Mendurance Hellendoorn. Georganiseerd door Menvereniging de helderse voerluu. Geen woord over team hippo. Fijn als je je uit de naad heb gewerkt voor zo een wedstrijd en een ander gaat er met de eer vandoor. Omdat ik daar chaga van was gaf ik mijn vriend een snaai die vervolgens boos de telefoon erop gooide. En bij terug bellen niet meer opnam. Ja echt mijn dag vandaag.....niet dus.
Hoorde tussen neus en lippen door ook vandaag dat diegene waar ik nu niet meer mee omga (oud lid team hippo) ook samen met de menvereniging door gaan en volgend jaar een mendurance gaan organiseren. Heel dubbel gevoel. Aan de ene kant goed dat de wedstrijd blijft maar ook wel zuur. Heb er zoveel tijd ingestoken de laatste 2 keer. Maar ik wel echt niet meer samenwerken met deze persoon dus het zei zo.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:29

Kl.oten baudyh. Fijn zulke mensen ~~}>

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:49

@janouk; balen van auto, mooi van zoon
@gem; raar gedroomd
@baudyh; doorzondakreparatie eindelijk gepland
@vhu; stress gehad en valeriaan gegeten. Wilde ik voor ritje volgende week ook maar doen
biancacoo zich braaf gehouden aan slaap-plan
marjola bij de osteopaat geweest en komt vrij positief over :)

Zo.. Van 8:00 tot 18:45 gewerkt. Was de moeite. Eigenlijk met het idee dat ik morgen vast vrij zou zijn, maar dat dus ook niet :')

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 20:51

Baudy :(:)

@Gem ja gelukkig was ik wel net op bed gaan liggen.... :+
Als manlief weg was sliep ik altijd slechter, maar sinds de zomer slaap ik dan juist beter.... maar dat komt door Wiske, want die had uitgevonden dat ze heul stiekempjes bij me op bed kan kruipen, dan gaat ze helemaal tegen me aan liggen.... en sliep ik dus lekker door. Grappig he. Nu mag ze van mij direct erbij als manlief er niet is :o :)

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:22

dank je wel vhu en janouk. Baal ook echt maar ja je doet er zo weinig aan.
@ vhu zag blondie langskomen op fb. Leuke pony was het toch
Balen aks, hard gewerkt en nog niet vrij ook....

Biancacoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:49

Baudyh..dat is wel heel erg dubbel zeg...geen fijne situatie dus.... :(:) :(:)
Vhu.van de wereld door tabletjes..ik gebruik geen pilletjes om te kunnen slapen, vind ik niet fijn.
en slapen met Wis...lekker warm !!
Gem..gedroomd van ips..hahaha...grappig..
aks, lekke slang bij auto zag ik op fb..
Marjola wel positief over osteo..tine niet..
die ene keer dat ik geweest ben, heeft mij zoooo vreselijk zeer gedaan osteo had dat zelf ook nog nooit meegemaakt, dus ik was gelijk van osteo behandelingen genezen..daar ga ik nooit maar dan ook nooit meer heen !!
Andewi, gave kado's zeg !!
En nog mooie snuit foto !

hier een dingetje geairbrushed...hoofd weer leeg...papier vol...

Akshay

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 21:52

hier de laatste dagen vnl neus leeg -> zakdoek vol als actie :=
vreselijk verkouden..

Lekke slang bij auto was geen levensgevaar, luchtslangetje. Wat de remmen dus minder goed maakte :+ Was getapet.. Maar broer wilde niet wachten tot de tape losliet O:) :))

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:28

@Biancocoo zijn eigenlijk tabletjes om je wat rustiger te voelen als je gestressed bent.... maar bij mij werkt dat nogal heftig, viel dus vrijwel direct in slaap, was echt compleet van de wereld :+ naja, dan ben je in ieder geval niet gestressed :=
@Aks gaat helemaal goedkomen met ons ritje hoor, geen valeriaan nodig hoor! Wordt hartstikke gezellig, Ollie is echt heel makkelijk op vreemd terrein.
@Baudy wat fijn dat het weer goed zit allemaal, het tuig. Maakten de snelsluitingen herrie ofzo?

Blondie staat inderdaad voor de wagen *\o/* ze doet het hartstikke goed. Leuk he. Is gewoon echt top. Pony was anders gegarandeerd in de handel terecht gekomen, ze staat nu bij gezin die er van alles mee doen :D
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 07-11-13 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt

SCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:28

tijdje niet meer gereageerd :o , maar wel alles braaf gelezen. :D

ben beetje nogal ziek. ben snot verkouden en nu heb ik een longontsteking en een luchtweg infectie in 1 :(
t zit me ook echt weer heeeerlijk mee deze week.

morgen hopelijk weer een beetje tijd om met paardje te kunnen rondhobbelen en anders zondag lekker op buitenrit <3

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:49

zo heb weer even bijgelezen. heb even niet het puf om te reageren.
@Tine: sterkte met de hond! ook voor je zoon
@happytime: gefeliciteerd ben nog op tijd toch O:)

Verder ben ik afgelopen dagen vrij stil geweest maar wel mee gelezen en wat gaat het hard :j
Vandaag helaas moeten lopen naar verjaardag van oma van mijn vriend. Dankzij mijn lieve schoonfamilie :o

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 23:57

@VHU ja mijn zweng zit maar een paar cm boven het begin van de boom. Dus de snelsluiting tikte continu tegen de boom aan en de snelsluiting en het ijzer ( geen idee hoe dat heet) waar hij aan vast zat was te zwaar en trok de streng naar beneden. Maar heb het voor het geluid gedaan. Ik had eigenlijk die snelsluiting niet nodig omdat je mijn streng ook al met een makkelijke sluiting van het borstblad kan halen. Het zit nu veel mooier. Strengen zijn nog iets te lang maar wil dat nog niet veranderen omdat we de kar nog iets willen verbouwen.

@ Tine sterkte morgen met Wodan

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 00:08

Ook vanaf hier heel veel sterkte morgen Tine....

Oja, mbt Toeran, die man is inderdaad een echte vakman als je iets verbouwen wilt :j ik ben daar wel eens wezen kijken en toen stond daar een hele mooie twee-pony mentrailer voor B/C pony's en een speciaal voor (mini/shetlanders).

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-13 08:14

Sterkte vandaag tine.