gelukkig weer over voordat ik een jongetje word)
ips:arme poes stoute boef
andewi:mooi geregeld toppie zeg zo'n outfit
marjola:echt balen niets te kunnen doen,en dan nog een tuigweekend,zet hem op
janouk: balen met de auto,gelukkig de honden er niet tussen
tine weer recht gezet,hoop dat het helpt
gem: toeran heb ik ook gekeken, dank je voor je tip.ik mag bij keet haar hati-trailer komen kijken,die woont aardig dichtbij
Ik heb op zich een relaxte wedstrijd hoor. Mijn vader ment met Ab (tuiger), dus ik moet alleen groomen en duidelijk voorlezen (voornamelijk rechts en links - want dat gaat juist op dat soort momenten fout
).
dan ga ik ff de KNHS mailen. Succes met je overige werkzaamheden, ik denk dat je lichaam wel aangeeft als het echt teveel van het goede wordt bij het poetsen. Mooi dat het dekenverhaal is opgelost.
Hij bood vanaf het eerste rondje draf gelijk aan om rond te gaan lopen, moest toen alleen even mijn best doen om 'm over twee handen te krijgen en toen liep ie precies zoals het hoort. Misschien schuilt er dan toch nog een beetje dressuurtalent in 'm
tjonge. Was iets met mijn werk en ik was zo in de stress geschoten dat ik valeriaan tabletjes had genomen, ik had zoiets anders slaap ik vast niet, maar ben direct zo'n beetje omgevallen, dat was nu ook weer de bedoeling
Wat leuk Andewi een mooie outfit.... tuiger op wedstrijd (hoe heet de tuiger eigenlijk, ben 't ff kwijt?) Sam aan de lange lijnen
Snuitje kon ook prachtig aan de lange lijnen maar was beslist geen dressuurtype

, dan was het zo erg nog niet. Ik slaap vrijwel altijd goed.... als ik alleen ben (manlief vaart voor degenen die dat niet weten) ga ik in volle slaapbepakking mijn mandje in, nachthemd, oude pyamabroek en wollen bedsokken, en voordat mijn hoofd het kussen raakt ben ik al vertrokken
, en ik wist je echte naam niet eens. We zouden een koetsritje gaan maken in een prachtig onbedorven natuurgebied met bos, duintjes en poelen water en een herfstzonnetje.
) zat Ips aan de overkant van de poel te genieten van het zonnetje, met een grazend, gezadeld paard, maar wist niet meer hoe ze daar gekomen was. Ik kon niet om de poel heen met de koets, dus konden we alleen maar zwaaien
. Sorry Ips!
. Voor zaterdag of dinsdag een herkansing afgesproken.